نرم افزار مبدل نصب نیست.
به مناسبت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع)

بررسی علل قبول صلح توسط امام حسن(ع) ، سوزش یا سازش؟!!

گزارش مشکل
Loading the player...
بررسی علل قبول صلح توسط امام حسن(ع) ، سوزش یا سازش؟!!
12390

نمایش ویدئو در وب سایت شما

بررسی علل قبول صلح توسط امام حسن(ع) ، سوزش یا سازش؟!!
محمدمهدی روح اللهی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به سخنان اخیر روحانی مبنی بر اینکه صلح حسنی را در پیش داریم،گفت: متاسفانه در داخل کشورمان در سطوح مختلف برخی مذاکرات مان را به صلح امام حسن علیه السلام تعبیر می کنند که این امری اشتباه است.
وی تصریح کرد: زمانی که فردی این حرف را به زبان می آورد یا شناختی به زمان حاضر نداشته و یا اینکه از زمان امام حسن علیه السلام مطلع نیست.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب و امام خمینی در مورد صلح امام حسن علیه السلام مشخص است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها بحث ایستادگی و مقاومت را بیان کردند ولی برخی در این میان خواهان سوق دادن جامعه به سمت اهداف خود هستند.
وی افزود: باید پرسید که صلح امام حسن علیه السلام را چه کسی برای ایشان رقم زد اطراف ایشان با توجه به کارشکنی ها صلح را به وی تحمیل کردند.
روح اللهی با بیان اینکه امام حسن علیه السلام به دلیل پایداری اسلام صلح کرد نه به خاطر خواست مردم تاکید کرد: گاهی لازم است به خاطر اسلام کربلایی رقم بخورد و گاهی منجر به صلح می شود جمیع این موارد نتیجه می گیریم که فضایی علیه توافق خود در کشورمان صورت گرفته است.
وی بیان داشت: دیگر امیدی به توافق خوب نداریم متاسفانه عوامل خارج از تیم مذاکره کننده هدف های دیگری را در سر دارند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در پایان خاطر نشان کرد: حسن نیت کشورمان ثابت شده است و امروز نوبت آمریکاست که با عمل کردن به تعهداتش قدمی جلوتر بگذارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group