نرم افزار مبدل نصب نیست.
استاد حسن عباسی - دانشگاه خلیج فارس

جنگ تمام عیار اقتصادی و سایبری دشمن علیه جمهوری اسلامی

گزارش مشکل
Loading the player...
سخنرانی استاد حسن عباسی در دانشگاه خلیج فارس با موضوع «سیاست اقتصادی انقلاب اسلامی در جهاد کبیر» 12مهر 95 / درس های کربلا، عزت و تن ندادن به ذلت و نفوذ ناپذیری و آزادگی بود / اثر دانشگاه های صنعتی ما جز ایجاد بیکاری در جامعه چیز دیگری نبوده / جنگ های ارزی و سایبری دو راهبرد جدید دشمن علیه کشور.
11996

نمایش ویدئو در وب سایت شما

استاد حسن عباسی شامگاه دوشنبه – ۱۲ مهر ۹۵ – در جمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به رشادت های غیورمردان ایران در خلیج فارس اظهار داشت: بیست و نهمین سالگرد شهید نادر مهدی و بیژن گرد از این حیث حائز اهمیت است که در دی ماه سال گذشته ۱۰ نفر از کماندوهای آمریکایی توسط فرزندان ایران دستگیر و به زانو در آمدند.

انتقاد شدید عباسی از وزارت خارجه کشور

عباسی عنوان کرد: اما متاسفانه وزارت خارجه کشور پس از دستگیری کماندوهای آمریکایی اصرار بسیاری بر آزاد کردن سریع آنها داشت.چرا باید وزیر خارجه ما برای انجام این کار اصرار کند؟! چرا باید آنها را به این راحتی آزاد می کردیم، این چیزی است که حق ما بود چراکه آنها به صورت غیرقانونی وارد آبهای کشور شده بودند.

وی با انتقاد از سیاست های غرب گرایانه وزارت خارجه کشور تصریح کرد: بسیاری از دارایی های کشور به ناحق در بانک های آمریکا بلوکه است اما به راحتی از آن می گذریم اما در مقابل آنها به ناحق و غیر قانونی وارد آبهای کشور می شوند ولی ما اصرار بر همکاری و آزاد کردن تفنگدارانشان داریم.

وی افزود: آمریکایی ها هرچند با ساخت فیلم های سینمایی سعی می کنند که تصویر بدی از اسلام را به نمایش بگذارند و مسلمان را تروریست نشان دهند اما واقعیت چیز دیگری است، واقعیت ها را باید در صحرای طبس و خلیج فارس دید که چطور آمریکایی ها دستگیر شدند؛ آنها در مقابل مردان با ایمان ما نمی توانند کاری کنند.

درس های کربلا، عزت و تن ندادن به ذلت و نفوذ ناپذیری و آزادگی بود

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به درس های عاشورا و قیام امام حسین(ع) تصریح کرد: درس های کربلا، عزت و تن ندادن به ذلت و نفوذ ناپذیری و آزادگی بود؛ آنهایی که آمریکایی ها را دستگیر کردند درس عزت را از امام حسین(ع) آموخته اند.

عباسی با اشاره به واژه «جهاد کبیر» عنوان کرد: جهاد کبیر در قرآن به معنای اطلاعت نکردن از کفار است؛ کسانی که فارغ التحصیل مدرسه آزادگی هستند و انقلابیند، مامور به تحول در عصر خود می باشند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی و استراتژیک افزود: کسانی که در مقابل آمریکایی ها می ایستند اولین فهمی که دارند این است که علم آمریکایی علم کفر آمیز است.

اثر دانشگاه های صنعتی ما جز ایجاد بیکاری در جامعه چیز دیگری نبوده

عباسی با انتقاد از دانشگاه های کشور بویژه دانشگاه های صنعتی عنوان کرد: آیا اثر دانشگاه های صنعتی ما جز ایجاد بیکاری در جامعه چیز دیگری بوده است؟ این چرخه ناقص است. موجب خفت و خاری جامعه صنعت کشور است که امنیت را دیگران با پول خود به ارمغان می آورند. بدتر این است که غنی سازی خود را از ۲۰ درصد به ۳/۷ درصد کاهش دهیم و از ۱۰ هزار سانتریفیوژ به پنج هزار و ۷۰۰ عدد برسانیم و بساط هسته ای خود را جمع کنیم تا چرخ هواپیما به ما دهند، این معنای نفوذپذیری است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال افزود: دانشگاه ها زمانی اهمیت دارد که اثر آن را درکف جامعه و زندگی مردم ببینیم. زمانیکه در فرودگاه ها هواپیماهای ما باشند و سرویس های حمل و نقل تولید ما باشند آن وقت می توان گفت دانشگاه های صنعتی ما اهمیت دارند و اثر داشته اند.

وی با انتقاد از اساتید دانشگاه های صنعتی کشور گفت: اساتید دانشگاه، صنعت خودرو و صنعت هوایی کشور به مردم باید پاسخ دهند. چطور می شود ما می توانیم موشک تولید کنیم اما نمی توانیم خودرو و هواپیما بسازیم. هرگاه محصول دانشگاه های صنعتی کشور را در کف جامعه دیدیم آن وقت می توان گفت دانشگاه های صنعتی اثر داشته اند.

عباسی اظهار کرد: نسل نادر مهدوی، بیژن گرد و همرزمان آنها ۳۰ سال بعد قاسم سلیمانی شد، افرادی که نسل آنها با عزت، غیرت و ایستادگی پیوند می خورد؛ مهدوی و رئیسعلی که مظهر آزادگی سخت افزاری ما هستند از اباعبدالله یاد گرفتند که نفوذ ناپذیر باشند.

جنگ های ارزی و سایبری دو راهبرد جدید دشمن علیه کشور

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال از جنگ های ارزی به عنوان جنگ جدید دشمن یاد کرد و ابراز داشت: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با پاسداران انقلاب اسلامی ایشان عنوان کرد که ارزش و آقایی دلار را بشکنید.

وی افزود: کشورهایی که در این چند وقت اخیر برای حل مشکلات اقتصادی کشور وارد ایران شدند از بدهکارترین کشورهای دنیا هستند.

 عباسی با بیان اینکه آمریکایی ها نظام مالی کشور را هدف گرفته اند عنوان کرد: ما در حال حاضر در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، امروز قدرت نظامی آمریکا با ایران نمی جنگد بلکه آنها از روش سایبری و با ویروس استاکس‌نت نظنز ما را هدف گرفتند و هزار سانتریفیوژ ما را نابود کرده و یک سال پروژه اتمی ما را عقب انداختند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی دومین روش جنگ امروزی دشمن با کشور را در اقتصاد دانست و گفت: سیستم مالی کشور اگر به اقتصاد جهانی وصل شود، کشور دچار نابودی اقتصادی می شود.

وی افزود: ما در جنگ های سایبری و اقتصادی غافل شدیم اما در جنگ سخت همچون خلیج فارس غافل نشدیم؛ اساتید اقتصادی و متخصصان سایبری ما مقصر اصلی هستند.

گفتنی است عباسی در پایان مراسم به سوالات دانشجویان پاسخ گفت. همچنین در این مراسم از خانواده های شهیدان نادر مهدوی و رئیسعلی دلواری تجلیل شد.

منبع: گام نیوز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group