نرم افزار مبدل نصب نیست.
روایت کشتار حجاج سال 66

استکبار تاب و تحمل برائت از مشرکین را ندارد

گزارش مشکل
Loading the player...
استکبار تاب و تحمل برائت از مشرکین را ندارد/ روایت کشتار حجاج سال 66
20326

نمایش ویدئو در وب سایت شما

استکبار تاب و تحمل برائت از مشرکین را ندارد
روایت کشتار حجاج سال 66
مراسم حج سال66 یکی از صفحات کتاب پرجنایت خاندان آل سعود است که در آن کشتار بیش از 270 نفر از شهروندان ایرانی که برای حضور در مراسم حج شرکت کرده بودند را رقم می زند.
کعبه همان حریم امن الهی است که میعاد گاه رازو نیاز انبیاء و اولیاء خدا بوده است. مکانی که خون ریختن در آن حرام است و این حرمت تا جایی اهمیت دارد که حتی اعراب جاهلیت احترام این مکان را نگاه داشته اند.
اما مراسم حج سال66 یکی از صفحات کتاب پرجنایت خاندان آل سعود است که در آن کشتار بیش از 270 نفر از شهروندان ایرانی که برای حضور در مراسم حج شرکت کرده بودند را رقم می زند.
اما این جنایت وحشیانه سعودی ها علاوه بر بازیگران داخلی بازیگردانان خارجی هم داشت. به گونه ای که بعد ها مشخص شد کسی که فرماندهی نیروهای نظامی آل سعود را در آن روزها به عهده داشته یک یهودی آلمانی بوده است.

ژنرال اولریخ وگنر بیشتر فعالیتش را در ارتش آلمان سپری می کند. این ژنرال یهودی ارتباط تنگاتنگی با ارتش غاصب رژیم صهیونیستی در اکثر عملیات ها داشته است. او پس از بازنشستگی در بسیاری از کشورها به خصوص عربستان صعودی مشاور ایجاد واحدی به نام واحد ضد تروریستی است .اما سوالی که مطرح می شود این است که به راستی هدف خاندان آل سعود و غربی ها  از کشتار زائران حرم امن الهی چیست ؟

فاجعه خونین ششم ذی الحجه در واقع نقاب منافقانه فریب را از چهره مدعیان دروغین اسلام بر می اندازد و سرنوشت حکام حجاز با سرنوشت آمریکا پیوند می خورد. اگرچه این جنایت در ظاهر برای سرکوب مراسم برائت از مشرکین اتفاق افتاد، اما در حقیقت بر اساس دستور آمریکا و در جهت مقابله با صدور انقلاب اسلامی ایران رقم خورد. اما این رویداد موجب بسط انقلاب اسلامی گردید و خود زمینه ای گشت تا مظلومیت انقلاب ایران و سخن حقش بیش از پیش در برابر چشم مسلمین جهان قرار گیرد.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 رضا حسینی 1394-02-06 16:18
خوب بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group