نرم افزار مبدل نصب نیست.
زخم خنجر نخبگان

هجدهمین قسمت از هفته نامه دو خط

گزارش مشکل
Loading the player...
هجدهمین قسمت از هفته نامه دو خط/ زخم خنجر نخبگان کلیپ سیاسی,مستضعفین,انتخابات,مجلس خبرگان,جمهوریت,نقش مردم,امام خمینی,مشروطه,مجلس,بازرگان,اشتری,صادق شهبازی,هفته نامه دوخط,زاکانی,12فروردین,دیدگاه مصباح
16591

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در هجدهمین شماره هفته نامه ویدئویی #دو_خطــ ببینید:
زخم خنجر نخبگان
◀️ می گفتند مردم به خانه هایشان برگردند!
◀️هاشمی: آدم‌ها را حساب شده از صندوق بیرون بیاوریم!
◀️ انحرافی که بازرگان نهادینه کرد!!
◀️ جمهور مردم و هضم مسئولین منحرف!
◀️زخم خنجر نخبگان و طعم شیرین خلوص و وفاداري توده های مردم

این شماره هفته نامه «دو خط» به طور ویژه‌ به بازخوانی نقش #جمهوریت در انقلاب اسلامی  و نظام برآمده از آن خواهد پرداخت.

✅ به طور خلاصه در این شماره از هفته نامه #دو_خطــ ، به تبیین و بررسی نقش جمهوریت در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی و ظرفیتهای حضور توده های مردم در انقلاب و  پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد.
از طرفی نقد و بررسی تفکراتِ گروهها و اشخاصی که اعتقاد چندانی به توده های مردم نداشته و نقشی بیش از «به قدرت رساندن مسئولین» برای مردم قائل نبوده و ندارند و اداره کشور را در جمع های نخبگانی محصور می دانند، بخش دیگری از این شماره هفته نامه ویدئویی #دو_خطــ می باشد.

✳️ چه باید کرد؟
 هفته نامه ویدئویی #دوخطــ، در این شماره به این مسئله اشاره خواهد کرد که، با تثبیت مشارکت واقعي مردم در انجام تکلیف «امر به معروف و نهي از منکر» و دخالت در سرنوشت جامعه اسلامي  و ایجاد تضمینهاي قانوني لازم در این مورد، می توان گفت:  با بالا گرفتن رقابتهاي نخبگانيِ خواص براي امتیازگیري از رهبري؛ ظرفیتهاي دیگري براي مقابله با زیاده خواهي هاي خواص و انحرافات و ترفندهایشان در اختیار رهبري قرار خواهد گرفت وگرنه خواص اهل حق در همین انقلاب هم نشان دادند که براي منحرف کردن نظام و تغییر ماهیتش و تنها گذاشتن و زیر فشار قرار دادن رهبري، استعداد و آمادگي بسیار شگرفي دارند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #10 حمید م. 1395-01-19 19:47
به نقل از حمید م.:
با سلام.
من شخصا قبل از اینکه این ویدئو رو ببینم بیش از 1000 تا لایک زدم!!!!!!
امیدوارم که وقتی میبینم هم ازش لدت ببرم!
ممنون

پاسخ مدیر:

با سلام و احترام.
متاسفانه کدنویسی بخش "پسند" سایت بعد از اینکه تعداد پسندها به بیشتر از یه تعداد خاصی رسید قاطی میکنه و پشتش آزاد میشه و محدودیت هر نفر یک رای رو نمیتونه اعمال کنه!!!!
با عرض پوزش،ان شاءالله در اصلاحات کدنویسی تلاش میکنیم درستش کنیم.
موفق باشید.
یاعلی


مدیر جان، پوزش چرا. خیلی هم خوبه.
حسابی خوش می گذره!!!
یک از سایتهایی است که واقعا سعی می کنم هر روز بهش سر بزنم.
مخصوصا هفته نامه هاتون خیلی عالین.
از طرف من از اون گوینده عزیز که لحن و لحجه خیلی خفنی داره تشکر کنید.
خدا خیرتون بده.

پاسخ مدیر:
با سلام مجدد.
ممنون از توجه تون. اگه شما هم بتونین برامون نریشن بخونین استقبال میکنیما...
مهم نیست لحجه داشته باشین یا نه.
اگه میتونین خبر بدین تا استفاده کنیم، صدای خودتون رو بشنوین تو کلیپ ها:D
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن
0 #9 حمید م. 1395-01-18 14:31
خیلی عالی بود.
در جواب به دوستانی که می گن با این حرفها دوستان رو به دشمن تبدیل می کنیم باید عرض کنم که دوستانی که اشتباه کرده اند باید پاسخگو باشند. اگه کسی با چند تا انتقاد دلسوزانه تبدیل به دشمن میشه که دیگه هیچی.
نقل قول کردن
+1 #8 دلیر 1395-01-18 04:53
آقا حرف دل مارو زدینو خدا خیرتون بده

آخه تا کی قراره حزب اللهی ها و مردم چوب ندونم کاری ها و بعضا قدرت طلبیهای مسئولین و بالادستی ها رو بخورن!
وقتی آقا این همه تذکر میده راجع به مذاکره و توافقنامه ها و برجام خواص به ظاهر خواص چندبار اومدن حمایت کنن از امام!؟
لاری جانی که با دور زدن نماینده های مجلس و قانون شکنی برجام رو تو20 دقیقه به رای گذاشت بدون اجازه دادن به نماینده ها برای نظر دادن، جناب صفار هم که هرچی منتقدین فریاد میزدن این برجام و قبلش لوزان توش خطوط قرمز رو رعایت نکرده و مشکلات زیادی داره و مکانیزم ماشه که توش جا دادن دست مارو همه جوره میبنده برای اعتراض و ... اومده میگه برجام به خطوط قرمز نزدیک هم نشده و دهن حزب اللهی ها رو میبنده!!!
جناب فیروزآبادی هم که وقتی غربزده ها داشتن با فریب و جنجال رسانه ای خسارت لوزان رو به خورد مردم میدادن میاد تبریک بیجا میگه به رهبری و دهن واداده ها رو باز میکنه که اگه مشکل داشت که فیروزآبادی تبریک نمیگفت!!
عالیجنابان بروجردی و ابوطرابی هم که دیگه گل(...) کاشتن و تو کمیسیون برجام برای زورچپون کردن مشکلات برجام و ساکت کردن منتقدین از هیچ تلاشی فروگزار نکردن و گند زدن اساسی!
جناب حداد هم که کلی روش حساب باز میکردن تو جلسه بسیار مهم رای گیری برای برجام غیبت کرد و حتی هیچ اظهار نظر رسانه ای هم نکرد و سکوت کرد!
کسی نمیگه اینا نکته مثبت ندارن، ولی این خطاهای در بزنگاه های حساس باعث میشه یک عمر تلاش نظام و انقلابیون بر باد بره!!!!
خدا هدایتشون کنه. اگه این اشتباهات فاحش رو از ترس اینکه ممکنه زیرسوال برن بازگو نکنیم، براشون ارزون تموم میشه و در بزنگاه های آینده که سخت تر هم خواهد بود بازهم فشار رو به امام وارد میکنن و خودشون رو کنار میکشن یا مثل الان تحمیل میکنن به امام امت...

آقا دمتون گرم ، کلیپ عالی بود
نقل قول کردن
+2 #7 badralsadat 1395-01-17 23:04
((می گفتند مردم به خانه هایشان برگردند))
به خدا قسم در امریکا همینکا رو کردند یعنی به مردم اینطور القا کردند که دولت و نمایندگان بهترین مدافعان منافع آنها هستند و لازم نیست مردم تصمیمات رو هر روز رصد کنند مخصوصا تصمیمات بزرگ رو
در حالیکه دولت و نمایندگان منتخبین سرمایه داران هستند و فقط هم برای منافع سرما یه داران کار میکنند
نقل قول کردن
+1 #6 حمید م. 1395-01-17 19:25
با سلام.
من شخصا قبل از اینکه این ویدئو رو ببینم بیش از 1000 تا لایک زدم!!!!!!
امیدوارم که وقتی میبینم هم ازش لدت ببرم!
ممنون

پاسخ مدیر:

با سلام و احترام.
متاسفانه کدنویسی بخش "پسند" سایت بعد از اینکه تعداد پسندها به بیشتر از یه تعداد خاصی رسید قاطی میکنه و پشتش آزاد میشه و محدودیت هر نفر یک رای رو نمیتونه اعمال کنه!!!!
با عرض پوزش،ان شاءالله در اصلاحات کدنویسی تلاش میکنیم درستش کنیم.
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن
0 #5 زینب ب 1395-01-17 18:03
سلام
به نظرم مسئله اصلی "برچسب زدن" به نخبگان و خواص نیس ، بلکه این هست که به خاطر همین اشتباهات و نظیر آن ها هست که صیانت از جمهوریت" و افزایش نقش مردم و امت حزب الله مهمترین راه دقاع از ولایت فقیه در مقابل تحمیلگری (خواسته یا ناخواسته) می شود...

درضمن چرا باید از نقد خواص و نخبگان هرچند انقلابی اینقدر بترسیم؟! حلا چه جلیلی باشه چه صفار و...
شاید همین حساسیت ها باشه که ضرورت این بحث رو اثبات می کنه!!

حرف آخر:
1.مردم نه تنها حق دارند بلکه باید نسبت به مهترین مسائل نظام اظهار نظر کنند، هرچند نظرشان مخالف نظر نخبگان و استراتژیست های جبهه حق باشه!
2.اگر"مردم انقلاب شون رو دربست به نخبگان تحویل دهند" باید منتظر برجام های بعدی باشیم!!
3.به فرموده حضرت آقا "در موارد متعددی، توده مردم، حقایق را از برخی خواص و نخبگان بهتر متوجه می شوند زیرا تعلقات آنان کمتر است و این، از نعمت های بزرگ است."
89/54/5
نقل قول کردن
0 #4 محمدمهدی ... 1395-01-17 07:27
با سلام
من هم با نظرات بیان شده موافقم و معتقدم باید در برچسب زدن به نیروهایی که انقلابی هستند و چه بسا در شرایطی و زمانی دچار اشتباه شده اند دقت کنیم تا با دست خود، آنها را به جبهه مقابل هدیه نکنیم.
همچنانکه روش حضرت امام و آقا اینطوره.
و باید دقت بشه که چه بسا این روشی که ازش استفاده شده، زمانی ممکنه برای کسانی استفاده بشه که در دید ما بهترین ها هستند و دیگه نمیتونیم بگیم این روش خیلی تنده.
مثلا اگه زمانی یه نفر بیاد و بگه دکتر جلیلی در انتخابات 92 در حق اصولگرایان جفا و خیانت کرد چون در مناظره سیاسی به جای افشای ضرر و زیان دیپلماسی دکتر روحانی و بیان مشکلاتی که روش ایشان برای کشور به بار می آورد( با توجه به اینکه دکتر جلیلی بیشتر از همه نسبت به مدارک و اسناد مذاکرات قبلی دکتر روحانی دسترسی داشت و مستندتر میتوانست افشاگری کند) ، فقط به یک ایراد کوچک بسنده کرد و به جایش به دکتر ولایتی و قالیباف و محسن رضایی و حداد عادل گیر داد و باعث شد رای آنها به سمت دکتر روحانی برود.
اکثر اهل سیاست در آن وقت گفتند که کار دکتر جلیلی " سنگ را گرفتن و سگ را رها کردن" بود و این یک اشتباه استراتژیک در محاسبات بود که ایشان دکتر روحانی را حریف نمی دانستند بلکه دیگران را حریف می دیدند و نتیجه اش آن شد که نباید.
آیا این اشتباه که البته به نظر من فقط مختص دکتر جلیلی هم نبود بلکه به نوعی همه ی اصولگرایان در آن مشترک بودند، باید باعث بشود که همه آنها را خائن قلمداد کنیم؟
نقل قول کردن
+1 #3 حمید1 1395-01-17 06:44
به نقل از araki:
[quote name="اسماعیل مصباحی سرشت"]این ویدئو صرفاً شبهه انداز و در آخر تخریب کننده است . با تخریب چهره های جریانهای مختلف فقط در ضمیر ناخود آگاه تبلیغ یک جریان سیاسی محدود و خاص را دنبال می کند.
کلمة ُ حقّ یرادِ به الباطل
بله نظام جمهوری است و لاریجانی خیانت کرد و اصولگرایی به انحراف رسید امّا آیا رسالت یک انقلابی اقتضای اخلاقی ندارد از کوتاهی ها و غلطهای نادر افرادی چود رئیس ستاد کل یا فلان فرد انقلابی گذشته و آن را درشت نمایی نکند ؟ چرا در تصویر مربوط به باهنر حداد تخریب شد؟ چرا در پایان همه حزب اللهی ها متبم شدند بدون پاسخ شبهه.
این کلیپ اگر این اشتباهات کوچک ولی مخرّب را نداشت یک حجّت بالغه بود.[/quote در پاسخ به دوست انقلابیمون باید بگم ، ای کاش جناب عالی یه تحقیق مختصری هم در طول تاریخ و هم در تاریخ معاصر می کردید و مشاهده می کردید که اسلام چقدر از همین خواص بی بصیرت ضربه خورده/ اشتباه اشتباه است / مگر کاهش تعدد اشتباهات از خسارت می کاهد/مگر شریح قاضی چند بار دروغ گفت/مگر مردم کوفه چند بار دست رد به سینه امام حسین زدند/ مگر دکتر ولایتی و امثالهم چند بار باید اشتباه کنند/تا پشت ولی زمان خالی و خالی تر شود/افراد فراوانی بودند که انقلابی محض بودند و از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند ولی حالا چه/همین سردار فیروزآبادی چرا مورد تذکر رهبری نسبت به تبریک های بی مورد قرار گرفت/چرا صفار گفت در مذاکرات از خط قرمزها عبور نشده بااینکه به صراحت خود تیم مذاکره کننده گفته که از برخی خط قرمز ها عبور شده-- در کل سخنس که می شنوید نیازمند تحقیق بیشتری است


خطای نادر رئیس ستاد کل فلان، یکی و دو تا نبود که! فقط همون تبریک نبود، تا ماهها بعد از روند مذاکرات و حتی متن برجام و قطع نامه شورای امنیت هم حمایت کردند

این لینک را ببینید:
http://www.rajanews.com/news/219854


http://www.598.ir/fa/news/331381/%DB%B1%DB%B1-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D8%B3%D8%B1%D9%84%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85
نقل قول کردن
+2 #2 araki 1395-01-17 04:16
[quote name="اسماعیل مصباحی سرشت"]این ویدئو صرفاً شبهه انداز و در آخر تخریب کننده است . با تخریب چهره های جریانهای مختلف فقط در ضمیر ناخود آگاه تبلیغ یک جریان سیاسی محدود و خاص را دنبال می کند.
کلمة ُ حقّ یرادِ به الباطل
بله نظام جمهوری است و لاریجانی خیانت کرد و اصولگرایی به انحراف رسید امّا آیا رسالت یک انقلابی اقتضای اخلاقی ندارد از کوتاهی ها و غلطهای نادر افرادی چود رئیس ستاد کل یا فلان فرد انقلابی گذشته و آن را درشت نمایی نکند ؟ چرا در تصویر مربوط به باهنر حداد تخریب شد؟ چرا در پایان همه حزب اللهی ها متبم شدند بدون پاسخ شبهه.
این کلیپ اگر این اشتباهات کوچک ولی مخرّب را نداشت یک حجّت بالغه بود.[/quote در پاسخ به دوست انقلابیمون باید بگم ، ای کاش جناب عالی یه تحقیق مختصری هم در طول تاریخ و هم در تاریخ معاصر می کردید و مشاهده می کردید که اسلام چقدر از همین خواص بی بصیرت ضربه خورده/ اشتباه اشتباه است / مگر کاهش تعدد اشتباهات از خسارت می کاهد/مگر شریح قاضی چند بار دروغ گفت/مگر مردم کوفه چند بار دست رد به سینه امام حسین زدند/ مگر دکتر ولایتی و امثالهم چند بار باید اشتباه کنند/تا پشت ولی زمان خالی و خالی تر شود/افراد فراوانی بودند که انقلابی محض بودند و از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند ولی حالا چه/همین سردار فیروزآبادی چرا مورد تذکر رهبری نسبت به تبریک های بی مورد قرار گرفت/چرا صفار گفت در مذاکرات از خط قرمزها عبور نشده بااینکه به صراحت خود تیم مذاکره کننده گفته که از برخی خط قرمز ها عبور شده-- در کل سخنس که می شنوید نیازمند تحقیق بیشتری است
نقل قول کردن
0 #1 اسماعیل مصباحی سرشت 1395-01-16 17:16
این ویدئو صرفاً شبهه انداز و در آخر تخریب کننده است . با تخریب چهره های جریانهای مختلف فقط در ضمیر ناخود آگاه تبلیغ یک جریان سیاسی محدود و خاص را دنبال می کند.
کلمة ُ حقّ یرادِ به الباطل
بله نظام جمهوری است و لاریجانی خیانت کرد و اصولگرایی به انحراف رسید امّا آیا رسالت یک انقلابی اقتضای اخلاقی ندارد از کوتاهی ها و غلطهای نادر افرادی چود رئیس ستاد کل یا فلان فرد انقلابی گذشته و آن را درشت نمایی نکند ؟ چرا در تصویر مربوط به باهنر حداد تخریب شد؟ چرا در پایان همه حزب اللهی ها متبم شدند بدون پاسخ شبهه.
این کلیپ اگر این اشتباهات کوچک ولی مخرّب را نداشت یک حجّت بالغه بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group