نرم افزار مبدل نصب نیست.

9شهریور سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر / تیک تاک

گزارش مشکل
Loading the player...
امام موسی صدر در 3 شهریور سال 1357 و در آخرین مرحله از سفر دوره ای خود به کشورهای عربی، بنا بر دعوت رسمی معمر قذافی وارد لیبی، و در روز 9 شهریور ربوده گردید. دستگاههای قضایی دولتهای لبنان و ایتالیا، و همچنین تحقیقات انجام شده از سوی واتیکان، ادعای رژیم لیبی مبنی بر خروج امام از آن کشور و ورود ایشان به رم را رسما تکذیب نمود. مجموعه اطلاعات آشکار و پنهانی که طی دو دهه پیش بدست آمدند، تماما دال بر آن هستند که امام موسی صدر هرگز خاک لیبی را ترک نگفته است. 9شهریور سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر / تیک تاک تیک تاک,افق,شبکه افق,امام موسی صدر,امام صدر,لیبی,لبنان,قذافی,مقاومت لبنان,تاریخ
6573

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

امام موسی صدر در 3 شهریور سال 1357 و در آخرین مرحله از سفر دوره ای خود به کشورهای عربی، بنا بر دعوت رسمی معمر قذافی وارد لیبی، و در روز 9 شهریور ربوده گردید. دستگاههای قضایی دولتهای لبنان و ایتالیا، و همچنین تحقیقات انجام شده از سوی واتیکان، ادعای رژیم لیبی مبنی بر خروج امام از آن کشور و ورود ایشان به رم را رسما تکذیب نمود. مجموعه اطلاعات آشکار و پنهانی که طی دو دهه پیش بدست آمدند، تماما دال بر آن هستند که امام موسی صدر هرگز خاک لیبی را ترک نگفته است. 

9شهریور سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر / تیک تاک

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 mahdi13 1395-06-09 20:57
خب ، آقا ما توجیه این کارها رو متوجهیم ، ولی خب شما که تولید شغل در لبنان میکنید ، ما هم شما رو دوست داریم ، من جوان که بیکار هستم در خود ایران ، اون وقت حسابش چه جوری میشه ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group