نرم افزار مبدل نصب نیست.

کلیپ تیک تاک، 26تیر1359 آغاز بکار اولین دوره شورای نگهبان

گزارش مشکل
Loading the player...
در آغازین روز از اسفند ماه 1358، امام خمینی رهبر کبیر انقلاب برحسب اساسی، 6 تن از فقهای شورای نگهبان را منصوب کردند. به واقع و به باور بسیاری از فقها و حقوقدانان، تاسیس این نهاد، نوعی صحه گذاردن بر متمم قانون اساسی مشروطیت بود که مجلس را وامی داشت مصوبات خود را به تأیید تعدادی از فقهای طراز اول برساند. در نهایت اولین دوره شورای نگهبان قانون اساسی در 26 تیر 1359 آغاز بکار کرد. به هر روی، نهاد شورای نگهبان در 35 سال فعالیت خود و در ادوار گوناگون و با طی فراز و نشیبهای بسیار، هماره در پی حفظ اسلامیت نظام بوده و این دغدغه را در قالب تصمیمات و مصوبات خویش عیان ساخته است. موشن گرافیک,شورای نگهبان,شبکه افق,تیک تاک,امام خمینی,جنتی,قانون اساسی,اولین دوره,قانون,خمینی موشن گرافیک تیک تاک، 26تیر1359 آغاز بکار اولین دوره شورای نگهبان
6087

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

در آغازین روز از اسفند ماه 1358، امام خمینی رهبر کبیر انقلاب برحسب اساسی، 6 تن از فقهای شورای نگهبان را منصوب کردند. به واقع و به باور بسیاری از فقها و حقوقدانان، تاسیس این نهاد، نوعی صحه گذاردن بر متمم قانون اساسی مشروطیت بود که مجلس را وامی داشت مصوبات خود را به تأیید تعدادی از فقهای طراز اول برساند. در نهایت اولین دوره شورای نگهبان قانون اساسی در 26 تیر 1359 آغاز بکار کرد.

به هر  روی، نهاد شورای نگهبان در 35 سال فعالیت خود و در ادوار گوناگون و با طی فراز و نشیبهای بسیار، همواره در پی حفظ اسلامیت نظام بوده و این دغدغه را در قالب تصمیمات و مصوبات خویش عیان ساخته است.

کلیپ تیک تاک، 26تیر1359 آغاز بکار اولین دوره شورای نگهبان

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group