نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : مبانی انقلاب اسلامی

مستند

«تک تیرانداز»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند زیبا و دیدنی تک تیرانداز به کارگردانی وحید فراهانی و به تهیه کنندگی سید هاشم موسوی در تلویزیون اینترنتی نصر تولید شده است. این دو مستند ساز این بار به سراغ سوژه‌ای رفتند که ملیتی عراقی دارد اما در ایران ساکن است که به دلیل اتفاق های به وجود آمده تصمیم می گیرد در امر جهاد پیش قدم باشد. جهاد یک تک تیرانداز می‌تواند برای مخاطب جذابیت‌هایی داشته باشد تا به این واسطه با شرایط بحران زده منطقه و کشورهای اطراف آشنا شود. «تک تیرانداز» آخرین اثر وحید فراهانی در مقام کارگردان است که به تازگی ساخته شده است. از نکات قابل توجه که باید به آن دقت داشت این است که این گروه مستند ساز ایرانی برای ساخت مستند «تک تیرانداز» و ثبت تصاویر لازم به همراه جبهه مقاومت وارد شهر «بی جی» شدند که در 200 کیلومتری موصل قرار دارد. البته گفتنی است این منطقه توسط داعش طی 40 عملیات انتحاری در هفته گذشته تصرف شد. اما نکته‌ای که مدیران و مسئولین امر بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشند، این است که این گروه مستندساز برای به تصویر کشیدن آنچه که در فیلم می‌بینید 1 کیلومتر وارد منطقه داعش شدند جایی جلوتر از خط مقدم. مستند,مستند تک تیرانداز,تک تیرانداز,اسنایپر,دانلود,دانلود کلیپ,مقاومت,مجاهدان عراقی,داعش,بحران,بی جی,فراهانی,سیدهاشم موسوی
10942

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند «تک تیرانداز»

مستند زیبا و دیدنی تک تیرانداز به کارگردانی وحید فراهانی و به تهیه کنندگی سید هاشم موسوی در تلویزیون اینترنتی نصر تولید شده است.
این دو مستند ساز این بار به سراغ سوژه‌ای رفتند که ملیتی عراقی دارد اما در ایران ساکن است که به دلیل اتفاق های به وجود آمده تصمیم می گیرد در امر جهاد پیش قدم باشد.
جهاد یک تک تیرانداز می‌تواند برای مخاطب جذابیت‌هایی داشته باشد تا به این واسطه با شرایط بحران زده منطقه و کشورهای اطراف آشنا شود. «تک تیرانداز» آخرین اثر وحید فراهانی در مقام کارگردان است که به تازگی ساخته شده است.
از نکات قابل توجه که باید به آن دقت داشت این است که این گروه مستند ساز ایرانی برای ساخت مستند «تک تیرانداز» و ثبت تصاویر لازم به همراه جبهه مقاومت وارد شهر «بی جی» شدند که در 200 کیلومتری موصل قرار دارد. البته گفتنی است این منطقه توسط داعش طی 40 عملیات انتحاری در هفته گذشته تصرف شد.
اما نکته‌ای که مدیران و مسئولین امر بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشند، این است که این گروه مستندساز برای به تصویر کشیدن آنچه که در فیلم می‌بینید 1 کیلومتر وارد منطقه داعش شدند جایی جلوتر از خط مقدم.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group