نرم افزار مبدل نصب نیست.
سخنرانی جنجالی دکتر حسن عباسی

قهرمانان ملی اصلاحات

گزارش مشکل
Loading the player...
قهرمانان ملی اصلاحات / سخنرانی جنجالی دکتر حسن عباسی
8397

نمایش ویدئو در وب سایت شما

دیدار با بوش رئیس جمهور سابق آمریکا


 احمد باطبی که پس از فرار از ایران با بوش رئیس جمهور وقت آمریکا دیدار کرد و بعد از به عنوان کارشناس مسائل سیاسی ایران در رسانه‌های بیگانه از جمله صدای آمریکا و بی بی سی، صحبت می‌کرد، کم کم رو به انزوا رفت و پس از درگیری که با امیرعباس فخرآور از دیگر عناصر ضدانقلاب پیدا کرد، به کلی از این شبکه‌ها جدا شد.

 باطبی در این مدت دیگر هیچ جایی در رسانه‌های بیگانه نداشت و به شدت از نظر روحی رو به افول بود تا اینکه با لطف برخی دوستانش در صدای آمریکا، به عنوان خبرنگار این شبکه فعالیت کرد. وی که جایگاه خود را به عنوان کارشناس و سخنران میتینگ‌های ضد انقلابی می‌دید مجبور بود برای امرار معاش در حد خبرنگار فعالیت خود را پایین بیاورد.

همجنسگرایی

 این عنصر ضد انقلاب در تازه ترین فعالیتش به همجنس بازی روی آورده است و در فیس بوک عکس حمایت از همجنسگرایان را قرار داده و نوشته است: «دوستان می‌پرسند این علامت یعنی چی . یعنی من از حق انسانهای همجنس خواه برای ازدواج و تشکیل خانواده و بهرمندی از حقوق اجتماعی دفاع میکنم. یعنی من همچین آدمی هستم.»

لازم به ذکر است که در میان جریان اپوزیسیون شایعه شده است که، احمد باطبی نفوذی وزارت اطلاعات است و این موضوع باعث شد که او در سردرگمی قرار گیرد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group