نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : اقتصاد مقاومتی سرمایه‌داری

بررسی سازمان تجارت جهانی(WTO)

بیست و یکمین قسمت از هفته نامه دو خط

گزارش مشکل
Loading the player...
دوخط,مستضعفین تی وی,کلیپ سیاسی,کارگر,مقام معظم رهبری,wto,سازمان تجارت جهانی,صندوق بین المللی پول,بانک جهادی,اقتصاد دنیا,برجام,دارای بلوکه شده,حق کارگران,تولید ملی,ورشکستگی آرژانتین,صنعت,مذاکره با آمریکا,توسعه و پیشرفت,دولت تدبیر,نساجی مازندران,بیکاری بیست و یکمین قسمت از هفته نامه دو خط در این شماره از هفته نامه به طور ویژه و البته اجمالی به موضوع WTO (سازمان تجارت جهانی) و فرصت ها و تهدیدهای پیوستن به این سازمان پرداخته شده است. برخلاف آنچه جنجالهای سیاسی مانند طرح حصر سران فتنه و امثالهم، القا میکند، هدف اصلی و اساسی دولت و حامیان آن، مسائلی چون آزادی سران فتنه و یا از این قبیل مسائل نیست، هدف اصلی که دولت دنبال میکند و به زعم خود راه توسعه و پیشرفت را در آن می‌بیند، فرآیندی است که در آن ایران به عنوان عضوی از نظام سلطه سرمایه داری به رهبری آمریکا پذیرفته شود. اتفاقی که طبعا بایستی طی یک معامله بزرگ با آمریکا ( چیزی شبیه برجام ) که دولت و حامیانش به دنبال رسیدن به آن هستند، رخ خواهد داد. پذیرش ایران به عنوان عضوی از نظام سلطه، با پیوستن ایران به WTO تقریبا محقق می‌شود، که در آن صورت جمهوری اسلامی به راحتی بایستی به ساز و کارهای اقتصادی، سیاسی و ... نظام سلطه، تن بدهد. اما این ساز و کارها چیست؟ پیوستن به سازمان تجارت جهانی، پذیرش این ساز و کارها و در واقع پذیرش جمهوری اسلامی در نظام سلطه سرمایه داری، چه تبعات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواهد داشت؟ سرنوشت کشورهایی چون آرژانتین که به عنوان شاگرد اول اقتصاد بازار آزاد، شناخته می شود، چه بوده است؟ آیا امکان دارد ایران نیز به آن سرنوشت دچار شود؟ آیا پیوستن جمهوری اسلامی، مساوی است با هضم در نظام سلطه سرمایه داری و خداحافظی با هویت انقلاب اسلامی؟
12991

نمایش ویدئو در وب سایت شما

بیست و یکمین قسمت از هفته نامه دو خط

✳️ در این شماره از هفته نامه به طور ویژه و البته اجمالی به موضوع WTO (سازمان تجارت جهانی) و فرصت ها و تهدیدهای پیوستن به این سازمان پرداخته شده است.

✳️ برخلاف آنچه جنجالهای سیاسی مانند طرح حصر سران فتنه و امثالهم، القا میکند، هدف اصلی و اساسی دولت و حامیان آن، مسائلی چون آزادی سران فتنه و یا از این قبیل مسائل نیست، هدف اصلی که دولت دنبال میکند و به زعم خود راه توسعه و پیشرفت را در آن می‌بیند، فرآیندی است که در آن ایران به عنوان عضوی از نظام سلطه سرمایه داری به رهبری آمریکا پذیرفته شود.

✳️ اتفاقی که طبعا بایستی طی یک معامله بزرگ با آمریکا ( چیزی شبیه برجام ) که دولت و حامیانش به دنبال رسیدن به آن هستند، رخ خواهد داد.

✳️ پذیرش ایران به عنوان عضوی از نظام سلطه، با پیوستن ایران به WTO تقریبا محقق می‌شود، که در آن صورت جمهوری اسلامی به راحتی بایستی به ساز و کارهای اقتصادی، سیاسی و ... نظام سلطه، تن بدهد.

—----

❎ اما این ساز و کارها چیست؟ پیوستن به سازمان تجارت جهانی، پذیرش این ساز و کارها و در واقع پذیرش جمهوری اسلامی در نظام سلطه سرمایه داری، چه تبعات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواهد داشت؟

❎ سرنوشت کشورهایی چون آرژانتین که به عنوان شاگرد اول اقتصاد بازار آزاد، شناخته می شود، چه بوده است؟ آیا امکان دارد ایران نیز به آن سرنوشت دچار شود؟

❎ آیا پیوستن جمهوری اسلامی، مساوی است با هضم در نظام سلطه سرمایه داری و خداحافظی با هویت انقلاب اسلامی؟



—---------------

ارتباط با سردبیر هفته نامه ویدئویی دو خط: 
@meijok73

—----------------------
به کانال تلگرامی هفته نامه ویدئویی #دو_خط بپیوندید؛
@dokhat

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #5 محمد محمدی 1395-02-11 09:35
سلام ، فیلم های دوخط در سایت"پیروان مهدی موعود" قرار میگیره ....

ما میتونیم باهم همکاری داشته باشیم ، البته سایت بنده روش بهتری برای خروجی گرفتن فیلم داره ....
نقل قول کردن
-1 #4 Guest 1395-02-10 16:20
پاسخ راهبردی #امام_خمینی به خبرنگار بی‌ادب مجله‌ی تایم؛

سوال خبرنگار:

شما زندگی خيلی منزوی ای داشتيد، شما #اقتصاد جديد و حقوق #روابط_بین‌المللی را مطالعه نکرده‌اید، تحصيل شما مربوط به #علوم_الهی است، شما در #سياست و دادوستد يك زندگی اجتماعی درگير نبوده‌ايد. آيا اين در ذهن شما اين #شك را بوجود نمی‌آورد كه ممكن است عواملی در اين معادله باشد كه شما نمی توانيد درك كنيد؟
نقل قول کردن
+1 #3 حمید م. 1395-02-08 19:16
سلام.
ممنون از زحماتتون.
خدا قوت.
نقل قول کردن
0 #2 عبدلله 1395-02-08 18:53
سلام.خیلی عالی بود.روشن و شفاف.
خدا قوت.
نقل قول کردن
0 #1 Guest 1395-02-08 12:11
سلام پس قسمت بیستم چی شد از نوزده پریدی ۲۱

پاسخ مدیر:

با سلام و احترام.
http://www.mostazafin.tv/video/6741
آدرس قسمت بیستم هفته نامه دوخط اینه.
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Turokwot
  • MarciaPed
  • AndrewObent
  • Houstonfug
  • ClubberPah
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group