نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : اسلام آمریکایی

مستند «خرقه های وارونه»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «خرقه های وارونه»/ ریشه ها و انگیزه های شکل گیری گروه های تکفیری کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی پخش شده در شبکه افق خرقه های وارونه,مستند,شبکه افق,تکفیری,گروه های تکفیری,داعش,القاعده,ارتش آزاد,آمریکا,انگلیس,فتنه
7762

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

گروه های تکفیری و در پیشانی همه آنها داعش، نه تنها موجب ترس و وحشت ظاهری از اسلام هر چند از نوع دروغین آن می شوند، بلکه لطمات جبران ناپذیری به اسلام ناب نیز وارد می کنند چه اینکه تصویری دیگرگونه از آخرین دین الهی در اذهان عمومی بر جا می گذارند که ترمیم آن سال ها و حتی قرن ها زمان می برد.
به عقیده بسیاری از علمای اسلامی و کارشناسان مسائل سیاسی و اجتماعی، هدف از تشکیل جریان های تکفیری و گسترش آنها، لکه دار کردن دامان پاک اسلام ناب و بدبین ساختن پیروان سایر ادیان نسبت به مسلمانان است و در این بین داعش، جلوه جدیدی از این تفکر ضد انسانی و ضد اخلاقی به شمار می رود.
امروزه نیروهای داعش یا بهتر آن است که گفته شود تفکر داعشی در بسیاری از کشورهای اسلامی نفوذ کرده و جلوه بیرونی و مخرب آن در عراق، سوریه و لیبی دیده می شود.
«خرقه وارونه» مستندی است درباره ریشه ها و انگیزه های شکل گیری این جریان و سایر گروه های تکفیری که دست پنهان غرب در لوای پرچم های سیاهشان دیده می شود.
داستان از آنها روایت می شود که سید قطب، با دو کتاب نشانه های راه و فی ظلال القرآن، بنیان های اندیشه های رادیکالی در مفهوم جهاد و حکومت اسلامی را بنا نهاد که بعدها به تشکیل گروه های تکفیری و سلفی تندرو در قرن ۲۱ منجر شد.
زمینه های شکل گیری گروه های سلفی جهادی پس از دوران استعمار کشورهای غربی بر جوامع مسلمان، درون مایه اصلی مستند «خرقه وارونه» است.
کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی پخش شده در شبکه افق

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group