نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : استکبار نظام سلطه

تحریم شرکتهای دارویی ایران در نمایشگاه بین المللی/ بازنشر

لغو تحریم پیشکش، پسابرجام تحریم جدید نیافریند!

گزارش مشکل
Loading the player...
لغو تحریم پیشکش، پسابرجام تحریم جدید نیافریند!/ تحریم شرکتهای دارویی ایران در نمایشگاه بین المللی/ بازنشر در دوران پسابرجام شرکت های ایرانی شرکت در بزرگترین نمایشگاه دارویی جهان را نداشتند! در این نمایشگاه نه تنها هیچ یک از غرفه ها دارویی ایرانی اجازه ی نصب پرچم ایران را ندارند بلکه حتی حضور نام های ایرانی نیز در این نمایشگاه ممنوع است و سیناژن نیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دارویی ایرانی با نام یک شرکت انگلیسی در این نمایشگاه حضور یافته است!! این درحالی بود که قبل از برجام هیچ محدودیتی از این بابت وجود نداشت!
5814

نمایش ویدئو در وب سایت شما

لغو تحریم پیشکش، پسابرجام تحریم جدید نیافریند!
در حالی که تا چند روز پیش از برجام به عنوان گشایشی بزرگ  برای حضور اقتصادی شرکت های دارویی دانش بنیان در عرصه بین المللی و خاورمیانه یا میکردند و ادعا می‌شد «برچیده شدن تحریم ها راه برای حضور اقتصادی شرکت های دانش بنیان فراهم نموده است.» و آقای روحانی در سخنرانی خود مدعی شدند «بالاترين دستاورد برجام گسترش انتخاب آزاد براي ملت ايران است» و خودمان انتخاب میکنیم با چه کسی معامله کنیم؛
روز دوشنبه 17 آبان خبر 20:30 از عدم حضور شرکت های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه دارویی جهان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه  نه تنها هیچ یک از غرفه ها دارویی ایرانی اجازه ی نصب پرچم ایران را ندارند بلکه حتی حضور نام های ایرانی نیز در این نمایشگاه ممنوع است و سیناژن نیز به عنوان  یکی از بزرگترین شرکت های دارویی ایرانی با نام یک شرکت انگلیسی در این نمایشگاه حضور یافته است!!
هاله حامدی فر مدیر عامل شرکت دارویی سیناژن دراین بخش خبری گفت: تا دو سال پیش که هیج برجامی وجود نداشت ما در این نمایشگاه با برند ایرانی حضور یافتیم اما امسال از حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه جلوگیری می شود و  برگزار کننده ی این نمایشگاه  که آمریکایی ها هستند هیچ پاسخی برای جلوگیری ازعدم حضور شرکت های ایرانی نداشتند.
حال کسانی که در تمامی سخنرانی ها و همایش ها و اجتماعات از برجام به عنوان بزرگترین سند افتخار دولت یازدهم و  باز شدن دروازههای اقتصاد جهانی به روی ایران نام می برند بخشی از این گشایش های برجام را ببیند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group