نرم افزار مبدل نصب نیست.
مبارزه با فساد و اقتصاد مقاومتی

نه مسؤولان و نه مردم اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفتند!

گزارش مشکل
Loading the player...
نه مسؤولان و نه مردم اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفتند / مگر شما چشمتان باز نبود که 8 هزار میلیارد پول معلمان را بدزدند؟
5741

نمایش ویدئو در وب سایت شما

نه مسؤولان و نه مردم اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفتند

ایشان با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب، نقشه ایستادن در مقابل دشمن را از سه سال پیش مطرح و راه‌های اجرایی آن را بیان کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، هوشیار و بیدار از سه سال قبل به ما راهکار و طرح دادند، مؤلفه‌های طرح را گفتند، شاخصه‌های طرح را گفتند، راهکار اجرایی طرح را هم گفتند، مسئله اقتصاد مقاومتی و درون‌نگری، ما ببینیم در خودمان توانمندی خودمان، داشته‌ها و استعدادهای خودمان را استخدام کنیم و در مقابل همه این نابکاری‌های یزیدواری که آمریکای ملعون می‌خواهد به سر ما بیاورد. «تکبیر»

آیت‌الله علم‌الهدی با انتقاد از مسؤولان و مردم به‌واسطه جدی نگرفتن اقتصاد مقاومتی، گفت: تازه بعد از سه سال، نه مردم ما قصه را جدی گرفتند، بازارهای ما پر از اجناس خارجی است، نه مسؤولین ما قصه را جدی گرفتند در خط تعامل و قرارداد با سرمایه‌گذاران خارجی هستند، کاش به همین اکتفا می‌شد، بعد از سه سال، چشم باز کردیم، می‌گویند هشت هزار میلیارد از ثروت این مردم را دزدیدند.

 

دزدی از جیب معلمان جامعه‌ساز

ایشان به اختلاس هشت هزارمیلیاردی اخیر صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره و عنوان کرد: از دارای این مردم را دزدیدند، آن‌هم از کی؟ از یک قشر ضعیف خدمتگزار، دلسوز جامعه‌ساز ما، یعنی معلمین، از این‌ها هشت هزار میلیارد دزدیدند، یک آقایی از سه چهار سال پیش، خودش مدیرعامل بانک سرمایه بود، صندوق ذخیره فرهنگیان از سال 73 تأسیس شد با پنج درصد از حقوق معلمینی که عضو هستند، به این صندوق واریز شد، معادلی نیز قرار شد از بودجه کشور، دولت بدهد، این صندوق الآن 27 شرکت و دستگاه اقتصادی دارد که یکی از آن، بانک سرمایه است که مال همین صندوق است.

امام‌جمعه مشهد مقدس ادامه داد: در این بانک سرمایه، آقای مدیرعامل، خودش، زنش و پسرش که مسؤولین مالی بانک بودند، اسنادی را جعل کردند و اموال مردم، آن‌هم اموال این معلمین، اموال این‌ها را به‌حساب شخصی واریز کردند، در سال 93 بانک سرمایه اعلام ورشکستی کرد، الا که قضیه درآمده، مشخص شد هشت هزار میلیارد از پول این معلمین دزدیده‌شده.

 

مگر شما چشمتان باز نبود که 8 هزار میلیارد پول معلمان را بدزدند؟

ایشان با انتقاد از مجموعه‌های بالادستی این صندوق و عدم نظارت بر آن، تأکید کرد: مگر شما چشمتان باز نبود که یک دزد بیاید در این مملکت، هشت هزار میلیارد بدزدد؟ می‌گویند الآن اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از معلمین و فرهنگیان، 900 هزار نفر هستند، هشت هزار میلیارد از مال این 900 هزار نفر را دزدیدند که یعنی درواقع از جیب هر معلم، هشتم میلیون و هشت‌صد هزار تومان دزدیده شد، یعنی چیزی که در اقتصاد مقاومتی نشد، این ثروت هم از دست رفت و این دارایی را دزدیدند و رفتند.

 

اعطای تسهیلات کلان بدون وثیقه به افرادی محدود از سرمایه معلمان

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: واقعاً مسئله باید به همین شکل باشد؟ ما این‌جور می‌خواهیم؟ ما دنباله‌رو امام سجاد هستیم، ما وارث زینب و امام سجاد شامیم، ما روضه‌خوان دم دروازه شام هستیم، روضه گوش کن و مصائب اهل‌بیت در دروازه شامیم، باید دنبال آنان راه بیفتیم و مملکت را آن‌گونه اداره کنیم، این اداره کشور شد که از جیب هر معلمی، هشت میلیون و هشت‌صد هزار تومان بدزدند؟ 90 درصد تسهیلات این بانک فقط به 30 نفر داده شد، حالا که آمدند این 30 نفر را بررسی کردند که هرکدام چندین میلیارد وام گرفته‌اند، اکثر این وام‌ها بی وثیقه است، با یک برگه کاغذ میلیاردها وامداده‌اند.

ایشان گفت: حالا اگر همین معلم بخواهد از این بانک سرمایه می‌خواست دو یا چهار میلیون وام بگیرد، باید چند ضامن می‌آورد، دو ماه او را سر می‌دواندند، پشیمان می‌شد و برمی‌گشت، وام برای معلمی که صاحب این بانک است و این‌جوری با مال مردم رفتار کردن؟ سه سال پیش مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، اگر آن روز مردم ما و مسؤولین ما درون‌نگری می‌کردند، داشتن‌ها، سرمایه‌های نقدی، موجودی خود، استعداد، توان و قدرت فناوری و علم دستگاه‌های دانش‌بنیان را بررسی می‌کردند، مسیر اقتصادی مقاومتی را طی می‌کردند، مگر کسی می‌توانست جلوی چشمان بینایی کسانی که اقتصاد مقاومتی هستند، هشت هزار میلیارد بدزدد، از جیب هر معلم پریشانی، هشت میلیون و هشت‌صد هزار تومان دزدی کند؟ مگر می‌شد؟

آیت‌الله علم‌الهدی، مردم ولایی ایران را مردم رشد یافته از روضه سیدالشهدا (علیه‌السلام) خواند و ادامه داد: عزیزان من، هم مسؤولین ما بدانند، هم مردم ما بدانند، ما محرم داریم، ما امام حسین داریم، ما از دیروز که 25 محرم بوده تا 5 روز دیگر که روز اول ماه صفر است و اهل‌بیت وارد شما می‌شوند، هی روضه شام می‌خوانیم، روضه دروازه شام می‌خوانیم و گریه می‌کنیم، ما چنین مردم و ملتی هستیم، با همین ایده و انگیزه، امام بزرگوار ما گفت ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، مردم سینه خود را جلوی گلوله گرفتند، ماه صفر که تمام شد، انقلاب ما پیروز شد.

نباید در مسائل اقتصادی کشور به گزاف سخن گفت

ایشان بابیان این‌که نباید در خصوص مسائل اقتصادی، به گزاف سخن گفت، اظهار کرد: ما الآن بعد از 37 سال از این انقلاب و نظام، بایستیم به همین سادگی هشت هزار میلیارد تومان بدزدند، ببرند و بنشینند، همین یکی نیست و ما هرروز با چنین خبری روبرو شویم؛ بعد از این‌که رهبر این‌قدر داد زد، فریاد زد، بروید درون‌نگری کنید، داشتن‌ها و توانستن‌های خود را حساب کنید و با این قدرت با آمریکا مقابله کنید و از آن‌طرف هم دست گدایی و دست ذلت به‌طرف استکبار جهانی دراز کنیم و هرروز یک جلسه، هرروز یک معامله، هرروز یک مذاکره و تعامل، بعد هم بگوییم تا ما تعاملمان با این‌ها درست نشود، توسعه اقتصادی و توسعه صادرات نداریم، این‌طور گزاف هم حرف بزنیم، این درست است واقعاً؟


بر گرفته شده از alamolhoda.com

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group