نرم افزار مبدل نصب نیست.

دکتر سعید جلیلی: نفوذ یعنی دشمن کاری کند تا دچار "خودتحریمی" شویم!

گزارش مشکل
Loading the player...
دکتر سعید جلیلی در اشاره به موضوع اجرای دستورات FATF (به اصطلاح کارگروه اقتدام مالی مبارزه با تروریسم و پولشویی) و اعمال تحریم های دشمنان توسط بانکهای داخلی گفت: دشمنی که تا دیروز به دنبال فشار از بیرون و تغییر از درون بود نباید امروز امیدوار شود که می تواند ما را از درون دچار «خود تحریمی» کند. نفوذ یعنی دشمن طوری حرکت کند که ما از دورن دچار خودتحریمی شویم. به گزارش خبرگزاری فارس سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور در مشهد و در بخشی از سخنان خود گفت: خطری که وجود دارد این است که کسی تا دیروز دنبال فشار از بیرون و تغییر از درون بود، امروز خدای ناکرده امید ببندد که به این نظام و به این مردم از درون فشار وارد کند. وی افزود: اگر تا دیروز تهدید می‌کرد اگر تو خواست کدخدا را نپذیری فلان قطع‌نامه علیه تو صادر می‌شود، امروز حرکتی را شروع کند که تو از درون بخواهی عده‌ای را تحریم کنی و دچار خودتحریمی شوی. عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: این خطر بزرگی است؛ این است که دانشجوی بسیجی باید نسبت به آن هوشیار باشد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: هرکسی که دشمن شماست تمام تلاش خود را به‌کار می‌برد برای اینکه از بیرون تحریم‌هایی را اعمال کند، اما دشمن دید در هر عرصه‌ای که تحریم وارد شد، موفقیت‌هایی شکل گرفت، چه در هسته‌ای، چه در موشکی و چه در چیزهای دیگر؛ نفوذ این است که تمهیداتی فراهم کند تا یک‌دفعه از درون دچار خودتحریمی شویم. درک واقعیت‌ها این است. اینها را باید دقیق فهمید. جلیلی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ خودتحریمی,سعید جلیلی,ارتباطات بانکی,تحریم بانکی,لغو تحریم,پسابرجام,نفوذ,خطر نفوذ,نظام بانکی,دیاثت اقتصادی,اقدامات مالی,ضد تروریسم,پولشویی,fatf
7007

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

دکتر سعید جلیلی در اشاره به موضوع اجرای دستورات FATF (به اصطلاح کارگروه اقتدام مالی مبارزه با تروریسم و پولشویی) و اعمال تحریم های دشمنان توسط بانکهای داخلی گفت: دشمنی که تا دیروز به دنبال فشار از بیرون و تغییر از درون بود نباید امروز امیدوار شود که می تواند ما را از درون دچار «خود تحریمی» کند. نفوذ یعنی دشمن طوری حرکت کند که ما از دورن دچار خودتحریمی شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در جمع مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور در مشهد و در بخشی از سخنان خود گفت: خطری که وجود دارد این است که کسی تا دیروز دنبال فشار از بیرون و تغییر از درون بود، امروز خدای ناکرده امید ببندد که به این نظام و به این مردم از درون فشار وارد کند.
وی افزود: اگر تا دیروز تهدید می‌کرد اگر تو خواست کدخدا را نپذیری فلان قطع‌نامه علیه تو صادر می‌شود، امروز حرکتی را شروع کند که تو از درون بخواهی عده‌ای را تحریم کنی و دچار خودتحریمی شوی.
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: این خطر بزرگی است؛ این است که دانشجوی بسیجی باید نسبت به آن هوشیار باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: هرکسی که دشمن شماست تمام تلاش خود را به‌کار می‌برد برای اینکه از بیرون تحریم‌هایی را اعمال کند، اما دشمن دید در هر عرصه‌ای که تحریم وارد شد، موفقیت‌هایی شکل گرفت، چه در هسته‌ای، چه در موشکی و چه در چیزهای دیگر؛ نفوذ این است که تمهیداتی فراهم کند تا یک‌دفعه از درون دچار خودتحریمی شویم. درک واقعیت‌ها این است. اینها را باید دقیق فهمید.

جلیلی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group