نرم افزار مبدل نصب نیست.

دسته بندی موضوعی : لیبرالیسم

IPC، قراردادهای جدید نفتی

مستند «من تکنوکرات هستم»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «من تکنوکرات هستم» IPC، قراردادهای جدید نفتی تکنوکرات,ipc,قراردادهای جدید نفتی,قرارداد نفتی,توتال,زنگنه,برجام,پسابرجام,تحریم نفتی,انرژی,سفیرفیلم,سینمامارکت
8123

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 مستند «من تکنوکرات هستم»
IPC، قراردادهای جدید نفتی
مستند "من تکنوکرات هستم" تولید شده در مرکز مستند سفیرفیلم سعی کرده در 40 دقیقه، قراردادهای جدید نفتی موسوم به IPC را که توسط کمیته بازنگری وزارت نفت طراحی و به هیات دولت ارسال شده است، مورد نقد و واکاوی قرار دهد. وزارت نفت تلاش دارد با استفاده از این مدل جدید قراردادی، جذابیت حضور در پروژه های صنایع نفت و گاز ایران را برای شرکت های خارجی افزایش دهد تا این شرکت ها انگیزه بیشتری برای حضور در ایران داشته باشند. با این وجود، نقاط ضعف و ابهامات IPC از دید کارشناسان حوزه انرژی آنقدر فراوان و مهم بود که بعد از رونمایی نسخه ای از این مدل جدید قراردادی در آذرماه 94، فضای انتقادی شدیدی بر علیه آن در رسانه ها ایجاد شد و حتی نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور نیز برای اصلاح آن به وزارت نفت به صورت جدی تذکر دادند و با این حال متن انگلیسی این قرارداد همچنان بصورت محرمانه باقیمانده و مسئولین ارشد جمهوری اسلامی نیز به متن اصلی قرارداد دسترسی ندارند.
این مستند در فروشگاه سینمامارکت برای فروش قرار داده شده بود که اکنون بصورت رایگان قابل دانلود است. از این رو برای انتشار هرچه بیشتر آن و استفاده مخاطبان، در مستضعفین تی وی بازنشر شد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group