نرم افزار مبدل نصب نیست.

انتقاد روحانی از بحرانی جلوه دادن وضعیت کشور در بحبوحه مذاکرات توسط خودش

گزارش مشکل
Loading the player...
انتقاد ضمنی روحانی از بحرانی جلوه دادن وضعیت کشور در بحبوحه مذاکرات توسط خودش در ابتدای فرایند مذاکرات هسته ای بین ایران و 5+1 و در حالی که تیم مذاکره کننده نیازمند مواجهه قدرت مند و عزت مندانه با طرف غربی بود تا از این مذاکرات بهترین نتیجه را حاصل نماید، در کمال تعجب، آقای رئیس جمهور بعنوان مسئول اصلی مذاکرات هسته ای پشت تیم ایرانی را خالی کرده و در 22 مهر 92 در اظهار نظری عجیب گفت دولت کشور را درشرایطی تحویل گرفته که با یک خزانه خالی و با انبوهی از بدهکاری مواجه است! علاوه بر اینکه پاسخ های متعددی در رد این ادعای آقای روحانی در همان رمان مطرح شد، اما انتقاد اصلی از رئیس جمهور آن بود که چرا در شرایط حساس مذاکرات با مستکبرین اینگونه وضعیت کشور را در شرایط بحرانی جلوه داده و پشتوانه قدرت مذاکره کنندگان را تخریب کرده و ایران را در موضع ضعف جلوه میدهد! حال پس از 3سال از آن ماجرا، آقای روحانی در سخنرانی 11 مرداد 95 بر تاثیر منفی این موضوع بر قدرت چانه زنی در مذاکرات اذعان میکنند! روحانی,مذاکرات هسته ای,برجام,خزانه خالی,حسن روحانی,اعتراض روحانی,اعتراف روحانی,تحریم,رفع تحریم,برکات برجام
6257

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

انتقاد ضمنی روحانی از بحرانی جلوه دادن وضعیت کشور در بحبوحه مذاکرات توسط خودش

در ابتدای فرایند مذاکرات هسته ای بین ایران و 5+1 و در حالی که تیم مذاکره کننده نیازمند مواجهه قدرت مند و عزت مندانه با طرف غربی بود تا از این مذاکرات بهترین نتیجه را حاصل نماید، در کمال تعجب، آقای رئیس جمهور بعنوان مسئول اصلی مذاکرات هسته ای پشت تیم ایرانی را خالی کرده و در 22 مهر 92 در اظهار نظری عجیب گفت دولت کشور را درشرایطی تحویل گرفته که با یک خزانه خالی و با انبوهی از بدهکاری  مواجه است!

علاوه بر اینکه پاسخ های متعددی در رد این ادعای آقای روحانی در همان رمان مطرح شد، اما انتقاد اصلی از رئیس جمهور آن بود که چرا در شرایط حساس مذاکرات با مستکبرین اینگونه وضعیت کشور را در شرایط بحرانی جلوه داده و پشتوانه قدرت مذاکره کنندگان را تخریب کرده و ایران را در موضع ضعف جلوه میدهد!

حال پس از 3سال از آن ماجرا، آقای روحانی در سخنرانی 11 مرداد 95 بر تاثیر منفی این موضوع بر قدرت چانه زنی در مذاکرات اذعان میکنند!

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 حاج آقا 1395-05-13 03:49
اون جمله ی آب خوردنمون هم به توافق ربط داره رو می ذاشتید...!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group