نرم افزار مبدل نصب نیست.

نماهنگ «ما منتظریم» تقدیم به سردار حاج احمد متوسلیان

گزارش مشکل
Loading the player...
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «ما منتظریم که آقای حاج احمد متوسّلیان ان‌شاءا... بیاید؛ نگویید شهید، ما که خبر نداریم از شهادت ایشان. خداوند ان‌شاءا... که فرزند شما را - هرجا که هست، هرجور که هست - مشمول لطف و فضل خودش قرار بدهد. ما کـه آرزو میکنیم ان‌شاءا... خداوند این جوان مؤمن و صالح را برگرداند». بیانات در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای سپاه ‌۱۳۷۵/۹/۲۵ به بهانه روز جهانی قدس و اخبار و گمانه‌زنی‌هایی که در هفته‌های اخیر درباره زنده بودن این فرمانده انقلابی در رسانه‌ها مطرح شد، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با استفاده از بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب که برای اولین بار منتشر شده است، نماهنگ «ما منتظریم» را با آرزوی بازگشت این سردار جاوید الاثر منتشر می‌کند. متوسلیان,حاج احمد متوسلیان,امام خامنه ای,روز قدس,شهدا,لبنان,رژیم صهیونیستی,ما منتظریم,نماهنگ
5700

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «ما منتظریم که آقای حاج احمد متوسّلیان ان‌شاءا... بیاید؛ نگویید شهید، ما که خبر نداریم از شهادت ایشان. خداوند ان‌شاءا... که فرزند شما را - هرجا که هست، هرجور که هست - مشمول لطف و فضل خودش قرار بدهد. ما کـه آرزو میکنیم ان‌شاءا... خداوند این جوان مؤمن و صالح را برگرداند».
بیانات در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای سپاه ‌۱۳۷۵/۹/۲۵
به بهانه روز جهانی قدس و اخبار و گمانه‌زنی‌هایی که در هفته‌های اخیر درباره زنده بودن این فرمانده انقلابی در رسانه‌ها مطرح شد، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با استفاده از بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب که برای اولین بار منتشر شده است، نماهنگ «ما منتظریم» را با آرزوی بازگشت این سردار جاوید الاثر منتشر می‌کند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group