نرم افزار مبدل نصب نیست.

انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی 7تیر سال 60 و شهادت 72تن از یاران انقلاب

گزارش مشکل
Loading the player...
در بهبوهه آغاز دهه 60 که همزمان با آغاز جنگ تحمیلی صدام علیه ایران بود، منافقین کوردل که راه به جایی نبرده بودند با ترور شخصیت های بزرگ انقلاب و همچنین ترور مردم عادی سعی در ایجاد رعب و وحشت در دل مردم داشتند تا از این طریق به اهداف خود برسند! یکی از این عملیاتهای تروریستی مهم آن دوران مربوط به انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در 7تیر سال 1360 و شهادت 72تن از یاران انقلاب است. در این کلیپ با مروری کوتاه بر این حادثه و حواشی مربوط به آن، صحبت های یکی از قربانیان این انفجار که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود نیز منتشر شده است. 7تیر,هفت تیر,حزب جمهوری اسلامی,شهید بهشتی,آیت الله بهشتی,72تن,ترور,انفجار تروریستی,شهدای ترور,قربانی ترور,منافقین
8885

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

در بهبوهه آغاز دهه 60 که همزمان با آغاز جنگ تحمیلی صدام علیه ایران بود، منافقین کوردل که راه به جایی نبرده بودند با ترور شخصیت های بزرگ انقلاب و همچنین ترور مردم عادی سعی در ایجاد رعب و وحشت در دل مردم داشتند تا از این طریق به اهداف خود برسند!

یکی از این عملیاتهای تروریستی مهم آن دوران مربوط به انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در 7تیر سال 1360 و شهادت 72تن از یاران انقلاب است.

در این کلیپ با مروری کوتاه بر این حادثه و حواشی مربوط به آن، صحبت های یکی از قربانیان این انفجار که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود نیز منتشر شده است.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group