نرم افزار مبدل نصب نیست.

آغازی بر پایان 27سال سانسور منشور روحانیت ، تیزر نهضت بازخوانی منشور روحانیت

گزارش مشکل
Loading the player...
تیزر نهضت بازخوانی منشور روحانیت، آغازی بر پایان 27 سال سانسور منشور روحانیت اعلان #بیعت_عمومی طلاب انقلابی با امام روح الله ✳✳ اگر جهتگیری به سمت هدفها در یک #انقلاب، در یک حرکت اجتماعی #صیانت نشود و محفوظ نماند، آن انقلاب به #ضد_خود تبدیل خواهد شد. 14خرداد 1389 امام خامنه ای ✳✳ اگر #راه_امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران #سیلی خواهد خورد. 14خرداد 1394 امام خامنه ای ◀ فراموشیِ ابعاد مختلف انقلاب نظیر #مبارزه با #تحجر و #مقدس_مآبی و تلاش #انقلابیون_خسته برای معرفی ِ(بخوانید #تحریف) امام به عنوان پیرمردی خوب و مهربان و البته #سازشکار که انگار مشکلی با #اشرافی_گری و #رفاه_طلبی و #سرمایه_داری نداشته است؛ بیش از پیش خطر فراموشی اهداف #اصیل_انقلاب و افتادن آن در ورطه انحراف را نشان می‌دهد. ◀ باید که به #اصول_امام بازگشت، چاره کار همانطور که خلف صالحش فرمود: #بازخوانی است. باید که از خبط خود در #مهجوریت_صحیفه توبه کرد و آن را از گوشه عزلت بیرون کشید و با #بازخوانی_مواضع_امام_روح_الله ، #بیعتی دوباره با امام کرد. ◀ باید پیش قراولِ بازخوانی #اصول_امام و استخراج اصول #اسلام_ناب #طلاب_انقلابی باشند و چه چیزی بهتر و فوری تر از #منشور_روحانیت برای طلاب؟ ما #طلاب_انقلابی #منشور_روحانیت را سرآغاز #بازخوانی_صحیفه نورانی امام خمینی قرار داده و خود ابتدا از انوار چراغی که حضرت روح الله برایمان روشن کرد، بهره خواهیم برد، تا سرآغازی برای #بیعت_همگانی امت با امام خمینی از طریق بازخوانی #صحیفه نورانی آن پیرِمراد باشد. شما هم به این نهضت بپیوندید... #بازخوانی_منشور_روحانیت *** تلویزیون اینترنتی مستضعفین ضمن دعوت از طلابِ انقلابی که علاقه مندِ پیوستن به نهضت بازخوانی #منشور_روحانیت هستند؛ تقاضا دارد بخشی از متن منشور روحانیت را قرائت و به صورت فایل ویدئویی ضبط کرده و به شماره 09128513265 در تلگرام ارسال نمایند. در ضمن حوزه های علمیه، پایگاه های بسیج طلاب و ... که علاقه مند به همکاری، به طور ویژه و گروهی هستند؛ می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره فوق تماس بگیرند. #نهضت_بازخوانی_صحیفه #منشور_روحانیت #حوزه_علمیه #اسلام_ناب_محمدی #اسلام_آمریکایی #جدال_دو_اسلام #صحیفه_امام_خمینی
6955

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

تیزر نهضت بازخوانی منشور روحانیت، آغازی بر پایان 27 سال سانسور منشور روحانیت


اعلان #بیعت_عمومی طلاب انقلابی با امام روح الله
✳✳ اگر جهتگیری به سمت هدفها در یک #انقلاب، در یک حرکت اجتماعی #صیانت نشود و محفوظ نماند، آن انقلاب به #ضد_خود تبدیل خواهد شد.
14خرداد 1389 امام خامنه ای
✳✳ اگر #راه_امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران #سیلی خواهد خورد.
14خرداد 1394 امام خامنه ای

◀ فراموشیِ ابعاد مختلف انقلاب نظیر #مبارزه با #تحجر و #مقدس_مآبی و تلاش #انقلابیون_خسته برای معرفی ِ(بخوانید #تحریف) امام به عنوان پیرمردی خوب و مهربان و البته #سازشکار که انگار مشکلی با #اشرافی_گری و #رفاه_طلبی و #سرمایه_داری نداشته است؛ بیش از پیش خطر فراموشی اهداف #اصیل_انقلاب و افتادن آن در ورطه انحراف را نشان می‌دهد.

◀ باید که به #اصول_امام بازگشت، چاره کار همانطور که خلف صالحش فرمود: #بازخوانی است. باید که از خبط خود در #مهجوریت_صحیفه توبه کرد و آن را از گوشه عزلت بیرون کشید و با #بازخوانی_مواضع_امام_روح_الله ، #بیعتی دوباره با امام کرد.

◀  باید پیش قراولِ بازخوانی #اصول_امام و استخراج اصول #اسلام_ناب #طلاب_انقلابی باشند و چه چیزی بهتر و فوری تر از #منشور_روحانیت برای طلاب؟

ما #طلاب_انقلابی #منشور_روحانیت را سرآغاز #بازخوانی_صحیفه نورانی امام خمینی قرار داده و خود ابتدا از انوار چراغی که حضرت روح الله برایمان روشن کرد، بهره خواهیم برد، تا سرآغازی برای #بیعت_همگانی امت با امام خمینی از طریق بازخوانی #صحیفه نورانی آن پیرِمراد باشد.

شما هم به این نهضت بپیوندید...  #بازخوانی_منشور_روحانیت
***
تلویزیون اینترنتی مستضعفین ضمن دعوت از طلابِ انقلابی که علاقه مندِ پیوستن به نهضت بازخوانی #منشور_روحانیت هستند؛ تقاضا دارد بخشی از متن منشور روحانیت را قرائت و به صورت فایل ویدئویی ضبط کرده و به شماره       09128513265     در تلگرام ارسال نمایند.

در ضمن حوزه های علمیه، پایگاه های بسیج طلاب و ... که علاقه مند به همکاری، به طور ویژه و گروهی هستند؛ می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره فوق تماس بگیرند.

#نهضت_بازخوانی_صحیفه
#منشور_روحانیت
#حوزه_علمیه
#اسلام_ناب_محمدی
#اسلام_آمریکایی
#جدال_دو_اسلام
#صحیفه_امام_خمینی

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group