نرم افزار مبدل نصب نیست.

دوستان فرقه انگلیسی در خانواده مسئولین، انحراف فکری و جرم امنیتی

گزارش مشکل
Loading the player...
دوستان فرقه انگلیسی در خانواده مسئولین، هشدار آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله آملی لاریجانی نسبت به انحراف فکری، شرعی، و امنیتی فائزه هاشمی حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز دوشنبه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم به ملاقات دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی با فرقه ضاله بهائیت واکنش نشان داد. وی افزود: من منتطر بود ببینم کسی اعتراض می کند دیدم خبری نیست، تا این که شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است، ولی چرا دیگران سکوت کردند. این مرجع تقلید یادآورشد: مگر نهی از منکر آن هم منکری به این اهمیت لازم نیست، من به سهم خود این کار را شدیدا محکوم می کنم و معتقدم این جرم قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم حساب می شود و می توان مجرم را تعقیب کرد. وی بیان داشت:‌ مخالفت ما با فرقه ضاله نه فقط به خاطر دشمنی شان با اسلام است، بلکه آنها به یقین جزو عوامل بیگانه، آمریکا و اسرائیل هستند و به آنها کمک می کنند. گزارش رسا از متن کامل فرمایشات حضرت آیت الله مکارم شیرازی که امروز در درس خارج وی در مسجد اعظم قم ایراد شد، بدین شرح است: شنیدیم دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و در مجلسی زیر عکس یکی از سران این فرقه ضاله از او عملا تشکر کرده است. اینجانب منتظر بودم ببینم کسی اعتراض می کند یا نه؟ دیدم متأسفانه خبری نیست. تا اینکه امروز شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است. ولی چرا دیگران سکوت کردند؟ مگر این کار یکی از منکرات مسلم نیست؟ آیا جای نهی از منکر ندارد؟ بنده به سهم خود اینگونه کارها را شدیدا محکوم می کنم و معتقدم این جرم از نظر شرعی قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم محسوب می شود و می توان مجرم را تعقیب کرد. باید توجه داشت مخالفت ما با فرقه ضاله، تنها به خاطر دشمنی آنها با اسلام و توطئه بر ضدّ مسلمانان نیست بلکه آنها به یقین جزء عوامل بیگانه مانند آمریکا و اسرائیل هستند. مهم ترین مرکز این فرقه در آمریکاست و مرکز مهم دیگری از آنها در اسرائیل است و در طول تاریخ حیات منفور آنها، همواره دشمنان اسلام به عنوان یک ابزار از آنها استفاده کرده و می کنند و ممکن است این گونه کارها مقدمه ای برای به رسمیت شناختن آنها باشد. فائزه هاشمی,فرقه بهائیت,انحراف,هاشمی,مکارم شیرازی,اسرائیل,فرقه انگلیسی,دوستان فرقه انگلیسی
5996

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

دوستان فرقه انگلیسی در خانواده مسئولین، هشدار آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله آملی لاریجانی نسبت به انحراف فکری، شرعی، و امنیتی فائزه هاشمی

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز دوشنبه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم به ملاقات دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی با فرقه ضاله بهائیت واکنش نشان داد.
وی افزود: من منتطر بود ببینم کسی اعتراض می کند دیدم خبری نیست، تا این که شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است، ولی چرا دیگران سکوت کردند.
این مرجع تقلید یادآورشد: مگر نهی از منکر آن هم منکری به این اهمیت لازم نیست، من به سهم خود این کار را شدیدا محکوم می کنم و معتقدم این جرم قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم حساب می شود و می توان مجرم را تعقیب کرد.
وی بیان داشت:‌ مخالفت ما با فرقه ضاله نه فقط به خاطر دشمنی شان با اسلام است، بلکه آنها به یقین جزو عوامل بیگانه، آمریکا و اسرائیل هستند و به آنها کمک می کنند.
گزارش رسا از متن کامل فرمایشات حضرت آیت الله مکارم شیرازی که امروز در درس خارج وی در مسجد اعظم قم ایراد شد، بدین شرح است:
 شنیدیم دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و در مجلسی زیر عکس یکی از سران این فرقه ضاله از او عملا تشکر کرده است.
اینجانب منتظر بودم ببینم کسی اعتراض می کند یا نه؟ دیدم متأسفانه خبری نیست. تا اینکه امروز شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است.
ولی چرا دیگران سکوت کردند؟ مگر این کار یکی از منکرات مسلم نیست؟ آیا جای نهی از منکر ندارد؟ بنده به سهم خود اینگونه کارها را شدیدا محکوم می کنم و معتقدم این جرم از نظر شرعی قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم محسوب می شود و می توان مجرم را تعقیب کرد.
باید توجه داشت مخالفت ما با فرقه ضاله، تنها به خاطر دشمنی آنها با اسلام و توطئه بر ضدّ مسلمانان نیست بلکه آنها به یقین جزء عوامل بیگانه مانند آمریکا و اسرائیل هستند.
مهم ترین مرکز این فرقه در آمریکاست و مرکز مهم دیگری از آنها در اسرائیل است و در طول تاریخ حیات منفور آنها، همواره دشمنان اسلام به عنوان یک ابزار از آنها استفاده کرده و می کنند و ممکن است این گونه کارها مقدمه ای برای به رسمیت شناختن آنها باشد.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group