نرم افزار مبدل نصب نیست.

خدمتکاران خانواده های انگلیسی

گزارش مشکل
Loading the player...
6515

نمایش ویدئو در وب سایت شما

زیر کشور انگلیس از آژانس ملی جرم و جنایت خواسته است تا تحقیقاتی را درباره ادعاهای مطرح شده در زمینه فروش کودکان نپالی به خانواده‌های ثروتمند انگلیسی به عنوان برده و خدمتکار، انجام دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ترزا می وزیر کشور انگلیس از آژانس ملی جرم و جنایت خواسته است تا تحقیقاتی را درباره یافته های یک روزنامه انگلیسی انجام دهد. تحقیقات انجام شده توسط روزنامه سان نشان می دهد که کودکان بازمانده از زلزله شدید نپال، توسط باندهای تبهکار به خانواده های ثروتمند انگلیسی به عنوان برده و خدمتکار فروخته می شوند.

تحقیقات این روزنامه حاکی است که تبهکاران بازار سیاه که در ایالت پنجاب هند فعال هستند، پسران و دخترانی را که تنها 10 سال سن دارند به قیمت 5250 پوند معادل 7476 دلار می فروشند. این روزنامه به نقل از یکی از تاجران بزرگ برده در هند نوشته است که تبهکاران تعداد زیادی از کودکان نپالی را به خانواده های ثروتمند انگلیسی می فروشند.

ترزا می امروز دوشنبه در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز گفت: قاچاق کودکان یک جرم هولناک و بزرگ است. ما از روزنامه سان می خواهیم تا یافته های خود را با پلیس و آژانس ملی جرم و جنایت به اشتراک بگذارد تا بتوان اقداماتی را علیه مجرمان و تبهکارانی که از این تجارت سود می برند، انجام داد.

وی در ادامه تصریح کرد: به همین دلیل بود که ما سال گذشته قانون برده داری مدرن را معرفی کردیم که شامل حمایت های گسترده از کودکان قربانی احتمالی است و مجرمانی را که در این زمینه فعالیت می کنند، به زندان های طولانی مدت محکوم می کند.

25 آوریل 2015 میلادی زلزله 7.8 ریشتری نپال را به شدت لرزاند و بر اثر این زمین لرزه بزرگ حداقل 8700 نفر کشته و هزاران نفر دیگر نیز زخمی شدند.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group