نرم افزار مبدل نصب نیست.

تشکر و سخنان سیدحسن نصرالله خطاب به امام خامنه ای

گزارش مشکل
Loading the player...
اما من می‌خواهم در مورد جمهوری اسلامی ایران و در مورد مواضع حضرت امام خامنه ای ( دام ظله الشریف ) و تمامی مسئولان جمهوری اسلامی در رویکردها و گرایش‌های سیاسی مختلف بگویم که نسبت به این موضوع یقین داشته باشید که موضوع ایران در قبال مقاومت قاطع، جدی و نهایی بوده و دچار هیچ تردیدی نشده و در برابر فشارها تسلیم نخواهد شد. جمهوری اسلامی ایران با وجود هر فشار و تهدیدی از سوی دنیا همان طور که انواع حمایت‌های مالی و مادی و تسلیحاتی خود به جنبش‌های مقاومت را ادامه می‌داد، در همین مسیر باقی خواهد ماند. نسبت به این موضوع یقین داشته باشید. این موضوع در سخنرانی‌ها و دیدارهای انجام شده در روزها و هفته‌های اخیر و همچنین مواضع حضرت آقا در خصوص حزب‌الله لبنان نیز مطرح شده است. طبعا ما از ایشان تشکر می‌کنیم که همواره در جایگاه رهبر بزرگ و حکیم و پدری مهربان و عطوف در کنار ما قرار داشته و به خوبی ابعاد جنگ روانی و شرایط جنگ روانی و فشارهای جنگ روانی را ارزیابی کرده و مواضع خود را در حمایت از مقاومت بیان کرده‌اند. مواضعی که ما البته نسبت به آن اطمینان داشتیم و آن را محترم می‌دانیم و بر روی آن حساب می‌کنیم. ما امروز خطاب به ایشان می‌گوییم: ای سید ما و ای امام و رهبر ما. مطمئن و آسوده‌خاطر باشید. مواضع و رفتارها و آرزوهای آنها مانند سراب است که یک فرد تشنه آن را آب فرض می کند، اما وقتی به سمت آن می‌رود، چیزی پیدا نمی‌کند. این عده قطعا در معرکه جدید نیز شکست خواهند خورد. سیدحسن نصرالله,حزب الله لبنان,امام خامنه ای,جنگ روانی,لبنان,حزب الله
7741

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

اما من می‌خواهم در مورد جمهوری اسلامی ایران و در مورد مواضع حضرت امام خامنه ای ( دام ظله الشریف ) و تمامی مسئولان جمهوری اسلامی در رویکردها و گرایش‌های سیاسی مختلف بگویم که نسبت به این موضوع یقین داشته باشید که موضوع ایران در قبال مقاومت قاطع، جدی و نهایی بوده و دچار هیچ تردیدی نشده و در برابر فشارها تسلیم نخواهد شد. جمهوری اسلامی ایران با وجود هر فشار و تهدیدی از سوی دنیا همان طور که انواع حمایت‌های مالی و مادی و تسلیحاتی خود به جنبش‌های مقاومت را ادامه می‌داد، در همین مسیر باقی خواهد ماند. نسبت به این موضوع یقین داشته باشید.
این موضوع در سخنرانی‌ها و دیدارهای انجام شده در روزها و هفته‌های اخیر و همچنین مواضع حضرت آقا در خصوص حزب‌الله لبنان نیز مطرح شده است. طبعا ما از ایشان تشکر می‌کنیم که همواره در جایگاه رهبر بزرگ و حکیم و پدری مهربان و عطوف در کنار ما قرار داشته و به خوبی ابعاد جنگ روانی و شرایط جنگ روانی و فشارهای جنگ روانی را ارزیابی کرده و مواضع خود را در حمایت از مقاومت بیان کرده‌اند. مواضعی که ما البته نسبت به آن اطمینان داشتیم و آن را محترم می‌دانیم و بر روی آن حساب می‌کنیم. ما امروز خطاب به ایشان می‌گوییم: ای سید ما و ای امام و رهبر ما. مطمئن و آسوده‌خاطر باشید. مواضع و رفتارها و آرزوهای آنها مانند سراب است که یک فرد تشنه آن را آب فرض می کند، اما وقتی به سمت آن می‌رود، چیزی پیدا نمی‌کند. این عده قطعا در معرکه جدید نیز شکست خواهند خورد.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group