نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «فاتحان فردا» روایتی از رشادتهای رزمندگان افغانستانی مدافع حرم

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند فاتحان فردا روایت کوتاهیست از رشادت های شیعیان افغانستان در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (ع) در سوریه. این فیلم دارای تصاویری بی نظیر از شهید علیرضا توسلی فرمانده دلاور لشگر فاطمیون و شب های عملیات این لشگر که توسط شهید رضا بخشی در آخرین روزهای قبل از شهادتش گرفته شده است می باشد. حضور تیپ فاطمیون در سوریه حامل این پیام است که برای فاطمیون مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد و رزمندگان این تیپ هرکجا شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) درخطر باشند، فرقی نمی‌کند سوریه باشد یا عراق به یاری آن‌ها می‌شتابند. این پیمانی بود که همه فاطمیون با خون خود امضا کردند که تا آخرین قطره خونشان پای این پیمان بمانند. فاتحان فردا,تیپ فاطمیون,مدافع حرم,مدافعان حرم,رزمندگان افغانستانی,افغان,شیعیان افغانستان,سوریه,حضرت زینب
8143

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مستند فاتحان فردا روایت کوتاهیست از رشادت های شیعیان افغانستان در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (ع) در سوریه.
این فیلم دارای تصاویری بی نظیر از شهید علیرضا توسلی فرمانده دلاور لشگر فاطمیون و شب های عملیات این لشگر که توسط شهید رضا بخشی در آخرین روزهای قبل از شهادتش گرفته شده است می باشد.
حضور تیپ فاطمیون در سوریه حامل این پیام است که برای فاطمیون مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد و رزمندگان این تیپ هرکجا شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) درخطر باشند، فرقی نمی‌کند سوریه باشد یا عراق به یاری آن‌ها می‌شتابند. این پیمانی بود که همه فاطمیون با خون خود امضا کردند که تا آخرین قطره خونشان پای این پیمان بمانند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group