نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند آقای سفیر، زندگی و فعالیت های سیاسی غضنفر رکن آبادی

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «آقای سفیر» درباره زندگی و فعالیت های سیاسی غضنفر رکن آبادی و جان باختن او در فاجعه منا غضنفر رکن آبادی دیپلمات و سفیر سابق ایران در بیروت بود که سال های زیادی را در خدمت به نظام اسلامی و در جبهه سیاسی به سر برد. فاجعه منا با همه تلخی هایی که داشت یک حادثه دیگر را هم رقم زد و آن، مفقودی و سپس خبر جان باختن رکن آبادی بود؛ مسئولان سعودی ابتدا منکر ورود او به عربستان شده بودند ولی پس از ارائه دلایل و مستندات فراوان، مجبور به همکاری برای یافتن پیکر این دیپلمات کشورمان شدند. مستند «آقای سفیر» درباره زندگی غضنفر رکن آبادی است؛ در این مستند علاوه بر پخش برخی مصاحبه های قدیمی خود او، با اعضای خانواده و دیگر نزدیکان، دوستان و همکاران و همچنین برخی کارشناسان عرب زبان درباره شخصیت رکن آبادی و همچنین فاجعه منا گفت وگو شده است. این مستند در مدت زمان ۳۰ دقیقه ساخته شده و نکته مهم اینکه در آن، انتقادات تندی به عربستان سعودی صورت می گیرد. مستند «آقای سفیر» کاری از ناصر نادری ، پخش از شبکه افق آقای سفیر,رکن آبادی,غضنفر رکن آبادی,لبنان,فاجعه منا,بیروت,انفجار سفارت,شبکه افق,آل سعود
6283

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

مستند «آقای سفیر» درباره زندگی و فعالیت های سیاسی غضنفر رکن آبادی و جان باختن او در فاجعه منا
غضنفر رکن آبادی دیپلمات و سفیر سابق ایران در بیروت بود که سال های زیادی را در خدمت به نظام اسلامی و در جبهه سیاسی به سر برد.
فاجعه منا با همه تلخی هایی که داشت یک حادثه دیگر را هم رقم زد و آن، مفقودی و سپس خبر جان باختن رکن آبادی بود؛ مسئولان سعودی ابتدا منکر ورود او به عربستان شده بودند ولی پس از ارائه دلایل و مستندات فراوان، مجبور به همکاری برای یافتن پیکر این دیپلمات کشورمان شدند.
مستند «آقای سفیر» درباره زندگی غضنفر رکن آبادی است؛ در این مستند علاوه بر پخش برخی مصاحبه های قدیمی خود او، با اعضای خانواده و دیگر نزدیکان، دوستان و همکاران و همچنین برخی کارشناسان عرب زبان درباره شخصیت رکن آبادی و همچنین فاجعه منا گفت وگو شده است.
این مستند در مدت زمان ۳۰ دقیقه ساخته شده و نکته مهم اینکه در آن، انتقادات تندی به عربستان سعودی صورت می گیرد.
مستند «آقای سفیر» کاری از ناصر نادری ، پخش از شبکه افق

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group