نرم افزار مبدل نصب نیست.

فیلم کامل سخنرانی حاج سعید قاسمی در کنگره بوشهر دوقرن مقاومت در برابر استعمار

گزارش مشکل
Loading the player...
به گزارش کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت،سردار سعید قاسمی فرمانده دوران دفاع مقدس در کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار گفت: در جهت پاسداشت از نردم استعمار ستیز بوشهر این مراسم باید به صورت سالانه برگزار شود. وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره صدای بسیاری در داخل و خارج از کشور در آورده است اظهار داشت: مشخص است این برنامه در مقابل شمسیرکشی های بسیاری از افراد در دوران پسابرجام نیاز است که خود را در این دوران بالانس کنیم. سردار قاسمی با بیان اینکه این مراسم در موقعیت تاریخی خاص برگزار شده است اظهار داشت: تک تک مردم با حضور خود پیام مقاومت را دادند. این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از تقاضاهای ما الحاق بحرین به استان بوشهر است بیان داشت: بحرین استانی از ایران است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود؛ زمین این کشور متعلق به استان بوشهر است که در زمان های قبل با کارشکنی ها از ایران جدا شد. وی با تقدیر از پاسدارانی که اقدام به دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی در خلیج فارس کرده بودند، ادامه داد: همیشه روسای جمهور این تقدیر را انجام می‌دادند اما رهبری هر چقدر صبر کردند حرکتی ندیدند. سردار قاسمی با بیان اینکه انگلیس در طول تاریخ چهار سری به استان بوشهر حمله کرده است در حمایت از سخنان موضع گیرانه آیت الله صفایی بوشهری گفت: اگر قصد داشته باشند در بوشهر کنسولگری تشکیل دهند باید از جنازه ما مردم رد شوند. وی با اشاره به مساله نفوذ اظهار داشت: امروز نفوذ از نه از پنجره بلکه از دروازه وارد شده است، بعد از انتخابات افرادی وارد مجلس شدند که به بهانه مطالبات مردم با سعودی، انگلیس، آمریکا و اسرائیل دست می دهند و آنها را داغدار از حرکت های داعش می دانند، بفرمایید پس چه کسی داعش پرورش و حمایت کرد. سردار قاسمی در پاسخ به سخنان رئیس جمهور که با کنایه گفته بود سال آینده سال 95 است بیان داشت: سال آینده متعلق به شیرمردان و شیر زنان بوشهری است و باید این همایش های مقاومت در استان های دیگر برگزار شود.
6443

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

به گزارش کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت،سردار سعید قاسمی فرمانده دوران دفاع مقدس در کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار گفت: در جهت پاسداشت از نردم استعمار ستیز بوشهر این مراسم باید به صورت سالانه برگزار شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره صدای بسیاری در داخل و خارج از کشور در آورده است اظهار داشت: مشخص است این برنامه در مقابل شمسیرکشی های بسیاری از افراد در دوران پسابرجام نیاز است که خود را در این دوران بالانس کنیم.
سردار قاسمی با بیان اینکه این مراسم در موقعیت تاریخی خاص برگزار شده است اظهار داشت: تک تک مردم با حضور خود پیام مقاومت را دادند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از تقاضاهای ما الحاق بحرین به استان بوشهر است بیان داشت: بحرین استانی از ایران است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود؛ زمین این کشور متعلق به استان بوشهر است که در زمان های قبل با کارشکنی ها از ایران جدا شد.
وی با تقدیر از پاسدارانی که اقدام به دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی در خلیج فارس کرده بودند، ادامه داد: همیشه روسای جمهور این تقدیر را انجام می‌دادند اما رهبری هر چقدر صبر کردند حرکتی ندیدند.
سردار قاسمی با بیان اینکه انگلیس در طول تاریخ چهار سری به استان بوشهر حمله کرده است در حمایت از سخنان موضع گیرانه آیت الله صفایی بوشهری گفت: اگر قصد داشته باشند در بوشهر کنسولگری تشکیل دهند باید از جنازه ما مردم رد شوند.
وی با اشاره به مساله نفوذ اظهار داشت: امروز نفوذ از نه از پنجره بلکه از دروازه وارد شده است، بعد از انتخابات افرادی وارد مجلس شدند که به بهانه مطالبات مردم  با سعودی، انگلیس، آمریکا و اسرائیل دست می دهند و آنها را داغدار از حرکت های داعش می دانند، بفرمایید پس چه کسی داعش پرورش و حمایت کرد.
سردار قاسمی در پاسخ به سخنان رئیس جمهور که با کنایه گفته بود سال آینده سال 95 است بیان داشت: سال آینده متعلق به شیرمردان و شیر زنان بوشهری است و باید این همایش های مقاومت در استان های دیگر برگزار شود.

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group