نرم افزار مبدل نصب نیست.

رونمایی از دو سال و نیم دروغ درباره رعایت خطوط قرمز در مذاکرات

گزارش مشکل
Loading the player...
رونمایی از دو سال و نیم دروغ درباره رعایت خطوط فرمز در مذاکرات!! درحالی که منتقدان با بررسی و ارجاع به متن توافقنامه لوزان و سپس متن برجام، به عدم رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای و نادیده گرفتن بسیاری از حقوق کشور در آن اعتراض میکردند، اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و همچنین شخص رئیس جمهور بارها با تاکید ویژه مدعی بودند که همه خطوط قرمز در مذاکرات رعایت شده و دغدغه ها و نقد منتقدان را برای سیاه نمایی و تخریب دولت عنوان میکردند. در این میان کسانی هم بودند که برای حمایت از دولت و برجام و پوشاندن ضعف های بزرگ و اساسی و عبور از خطوط قرمز در آن از هیچ توجیه و تلاشی دریغ نکرده و تا جایی پیش میرود که آقای دکتر م.ح.ص.ه درباره این انتقادات میگوید تیم مذاکره کننده حتی به خطوط قرمز نزدیک هم نشده است!!! اما در سخنرانی اولین روز سال 95 در حرم مطهر رضوی، امام خامنه ای در این باره فرمودند: چون دولت آمریکا دارای ثروت، دارای دستگاه‌های تبلیغاتی وسیع، دارای سلاحهای خطرناک و دارای امکانات بسیاری است، کنار آمدن با دولت آمریکا ناگزیر، به‌معنای قبول تحمیل‌های آن دولت است. طبیعت توافق با آمریکا همین است؛ همه‌جا همین‌جور است؛ کشورهای دیگر هم که در هر مسئله‌ای با آمریکا توافق میکنند، معنایش این است که از مواضع خودشان به‌نفع طرف مقابل عقب‌نشینی میکنند بدون اینکه طرف مقابل به‌نفع آنها یک عقب‌نشینی قابل‌توجّهی انجام بدهد. در همین توافق اخیر هسته‌ای هم اگرچه این توافق را ما تأیید کردیم و برگزارکنندگان این توافق را مورد قبول اعلام کردیم و قبول داریم آنها را، لکن اینجا هم همین‌جور بود؛ وزیر خارجه‌ی محترم ما در مواردی به بنده گفت که ما [مثلاً] اینجا را یا این خطّ قرمز را دیگر نتوانستیم حفظ کنیم. خطوط قرمز,خط قرمز,عبور از خط قرمز,ظریف,روحانی,عراقچی,امام خامنه ای,رهبر,توافق با آمریکا,برجام,مذاکره
9244

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

درحالی که منتقدان با بررسی و ارجاع به متن توافقنامه لوزان و سپس متن برجام، به عدم رعایت خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای و نادیده گرفتن بسیاری از حقوق کشور در آن اعتراض میکردند، اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و همچنین شخص رئیس جمهور بارها با تاکید ویژه مدعی بودند که همه خطوط قرمز در مذاکرات رعایت شده و دغدغه ها و نقد منتقدان را برای سیاه نمایی و تخریب دولت عنوان میکردند. در این میان کسانی هم بودند که برای حمایت از دولت و برجام و پوشاندن ضعف های بزرگ و اساسی و عبور از خطوط قرمز در آن از هیچ توجیه و تلاشی دریغ نکرده و تا جایی پیش میرود که آقای دکتر م.ح.ص.ه درباره این انتقادات میگوید تیم مذاکره کننده حتی به خطوط قرمز نزدیک هم نشده است!!!

اما در سخنرانی اولین روز سال 95 در حرم مطهر رضوی، امام خامنه ای در این باره فرمودند: چون دولت آمریکا دارای ثروت، دارای دستگاه‌های تبلیغاتی وسیع، دارای سلاحهای خطرناک و دارای امکانات بسیاری است، کنار آمدن با دولت آمریکا ناگزیر، به‌معنای قبول تحمیل‌های آن دولت است. طبیعت توافق با آمریکا همین است؛ همه‌جا همین‌جور است؛ کشورهای دیگر هم که در هر مسئله‌ای با آمریکا توافق میکنند، معنایش این است که از مواضع خودشان به‌نفع طرف مقابل عقب‌نشینی میکنند بدون اینکه طرف مقابل به‌نفع آنها یک عقب‌نشینی قابل‌توجّهی انجام بدهد. در همین توافق اخیر هسته‌ای هم اگرچه این توافق را ما تأیید کردیم و برگزارکنندگان این توافق را مورد قبول اعلام کردیم و قبول داریم آنها را، لکن اینجا هم همین‌جور بود؛ وزیر خارجه‌ی محترم ما در مواردی به بنده گفت که ما [مثلاً] اینجا را یا این خطّ قرمز را دیگر نتوانستیم حفظ کنیم.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 مهدی آقائی 1395-01-25 13:02
سلام
ازقدیم گفته اند هرکسی سرخودش وخدارا نمی تونه کلاه براره
ظاهراً دولت تدبیرو امید سرخودش هم کلاه گذاشته است که چشم وگوشهایشان راگرفته است وفکر میکنند ملّت فهیم ایران اسلامی هم نمیبینند ونمشنوند . که دولّت تدبیرامید ازتمام خوط قرمزردشده که هیچ امتیارات بیشتری را هم به آمریکا داده اند ،که قرداد ترکمنچای پیشش روسفید است . خدایا خدایا تا انقلاب مهدی امّام سید علی خامنه ای را نگهدار تا چشم دشمنانش کور شوند مرگ بر آمریکای باهوش وباادب .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GloriaHef
  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group