نرم افزار مبدل نصب نیست.

تلاش هاشمی برای فرار از دوراهی ناآگاهی یا خیانت

گزارش مشکل
Loading the player...
ابتدای امسال و در بهبوهه ی جنال ها بر سر آزمایش موشکی سپاه و در حالی که دشمنان کشور به بهانه آزمایش موشکی سپاه در پی ایجاد تحریم های جدید بودند حساب توئیتری آیت الله هاشمی در اقدامی تامل برانگیز توئیتی با محتوای عجیب منتشر کرد که در آن دستاوردهای موشکی امنیتی کشور را زیر سوال میبرد!! از همان زمان با وجود تحلیل های گسترده رسانه های خارجی و سوء استفاده از این توئیت علیه کشورمان و با همه جنجالی که این جمله توئیتر هاشمی در رسانه های داخلی به راه انداخت، اما آیت الله هاشمی هیچ واکنشی به آن نشان نداد و محتوای آن را اصلاح یا تکذیب نکرد! اما بعد از یک هفته از این موضوع امام خامنه ای در واکنشی صریح و قاطع به این مطلب در جمع مداحان فرمودند: کسی که میگوید دنیای امروز دنیای مذاکره است، دنیای موشک نیست، اگر از روی نا آگاهی باشد که نا آگاهی ست، اما اگر آگاهانه باشد خیانت است! پس از این سخنان صریح و قاطعانه رهبر معظم انقلاب اطرافیان هاشمی رفسنجانی در موضعگیری هایی متناقض به توجیه کردن و بصورت واضح تر به ماستمالی کردن این نا آگاهی یا خیانت انجام شده مشغول شدند!
9458

نمایش ویدئو در وب سایت شما

ابتدای امسال و در بهبوهه ی جنال ها بر سر آزمایش موشکی سپاه و در حالی که دشمنان کشور به بهانه آزمایش موشکی سپاه در پی ایجاد تحریم های جدید بودند حساب توئیتری آیت الله هاشمی در اقدامی تامل برانگیز توئیتی با محتوای عجیب منتشر کرد که در آن دستاوردهای موشکی امنیتی کشور را زیر سوال میبرد!!

از همان زمان با وجود تحلیل های گسترده رسانه های خارجی و سوء استفاده از این توئیت علیه کشورمان و با همه جنجالی که این جمله توئیتر هاشمی در رسانه های داخلی به راه انداخت، اما آیت الله هاشمی هیچ واکنشی به آن نشان نداد و محتوای آن را  اصلاح یا تکذیب نکرد!

اما بعد از یک هفته از این موضوع امام خامنه ای در واکنشی صریح و قاطع به این مطلب در جمع مداحان فرمودند: کسی که میگوید دنیای امروز دنیای مذاکره است، دنیای موشک نیست، اگر از روی نا آگاهی باشد که نا آگاهی ست، اما اگر آگاهانه باشد خیانت است!

پس از این سخنان صریح و قاطعانه رهبر معظم انقلاب اطرافیان هاشمی رفسنجانی در موضعگیری هایی متناقض به توجیه کردن و بصورت واضح تر به ماستمالی کردن این نا آگاهی یا خیانت انجام شده مشغول شدند!

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group