نرم افزار مبدل نصب نیست.

توصیه مهم سردار حاجی زاده برای پیشرفت صنعت خودرو ایران

گزارش مشکل
Loading the player...
توصیه مهم سردار حاجی زاده برای پیشرفت صنعت خودرو ایران در بخشی از خبر ساعت 14 شبکه 1 سیما مجری برنامه دکتر حیدری با اشاره به موضوع پیشرفتهای چشم گیر صنعت موشکی در ایران که مورد توجه و تاکید امام خامنه ای هم قرار گرفته و ایشان مدل توسعه توانمندی موشکی کشور را الگویی موفق برای سایر بخشها معرفی کرده بودند، از سردار حاجی زاده سوالی پرسید که پاسخ ایشان بسیار جالب و قابل توجه بود: به نظر ناظران، امریکا به دنبال پیدا کردن مدل برجام در موضوع موشکی ایران است؛ رهبر انقلاب هم در اولین روز سال نو درباره پیگیری چنین برنامه ای از سوی آمریکا هشدار دادند. مقام معظم رهبری همچین مدل توسعه توانمند موشکی کشور را الگویی موفق برای سایر بخشها برشمردند.. این الگو چطور میتونه در سایر بخشها مورد توجه قرار بگیره؟ سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ گفت : این موضوع دلایل زیادی دارد اما بنده به یک مورد اشاره می کنم که بتوانیم از آن در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز درس بگیریم. سردار حاجی زاده افزود: پس از فروپاشی شوروی ، پیشنهادی از طرف کشورهایی که از شوروی جدا شده بودند داشتیم که موشک های بی به قیمت 70 هزار دلار و تا قبل از آن موشک ها را از کره شمالی به قیمت دو و نیم میلیون دلار خریداری می کردیم. وی گفت: همه ما متفق بودیم که این خرید ، خرید خوبی است ، تنها کسی که با این مقوله مخالفت کردند مقام معظم رهبری بودند زیرا در ماههای منتهی تولید موشک بودیم. سردار حاجی زاده افزود: اگر نگاه مان را به درون و امکانات داخل کشور داشته باشیم و انرا تقویت کنیم شامل صنعت گران ، متخصصان ، دانشمندان و فارغ التحصیلان اولین گام است که می توانیم این کار را بکنیم. وی گفت: اگر می خواهید در ده سال صنعت خودروسازی ما از کره جنوبی سبقت بگیرد باید دو کار انجام دهیم اول اینکه جلوی واردات خودرو گرفته شود و دوم پاسپورت های مسئولان بخش خودرو از بالاترین تا پایین ترین مقام را بگیرند و اجازه خروج از کشور به آنها ندهند، همان کاری که سال 70 با نظر مقام معظم رهبری درباره موشک ها انجام شد. فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما نمی‌دانیم اگر خرید آن موشک‌های «اسکاد B» انجام می‌شد، امروز چه وضعیتی داشتیم. با نگاه به داخل همه مسائل قابل حل است. سردار حاجی زاده,حاجی زاده,هوافضا,صنعت خودرو,خودروسازی,موشک,صنایع موشکی,پیشرفت موشکی,قدرت موشکی,پاسپورت,امام خامنه ای,رهبر
12321

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

توصیه مهم سردار حاجی زاده برای پیشرفت صنعت خودرو ایران

در بخشی از خبر ساعت 14 شبکه 1 سیما مجری برنامه دکتر حیدری با اشاره به موضوع پیشرفتهای چشم گیر صنعت موشکی در ایران که مورد توجه و تاکید امام خامنه ای هم قرار گرفته و ایشان مدل توسعه توانمندی موشکی کشور را الگویی موفق برای سایر بخشها معرفی کرده بودند، از سردار حاجی زاده سوالی پرسید که پاسخ ایشان بسیار جالب و قابل توجه بود:

به نظر ناظران، امریکا به دنبال پیدا کردن مدل برجام در موضوع موشکی ایران است؛ رهبر انقلاب هم در اولین روز سال نو درباره پیگیری چنین برنامه ای از سوی آمریکا هشدار دادند. مقام معظم رهبری همچین مدل توسعه توانمند موشکی کشور را الگویی موفق برای سایر بخشها برشمردند.. این الگو چطور میتونه در سایر بخشها مورد توجه قرار بگیره؟

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ گفت : این موضوع دلایل زیادی دارد اما بنده به یک مورد اشاره می کنم که بتوانیم از آن در موضوع اقتصاد مقاومتی نیز درس بگیریم. سردار حاجی زاده افزود: پس از فروپاشی شوروی ، پیشنهادی از طرف کشورهایی که از شوروی جدا شده بودند داشتیم که موشک های بی به قیمت 70 هزار دلار و تا قبل از آن موشک ها را از کره شمالی به قیمت دو و نیم میلیون دلار خریداری می کردیم. وی گفت: همه ما متفق بودیم که این خرید ، خرید خوبی است ، تنها کسی که با این مقوله مخالفت کردند مقام معظم رهبری بودند زیرا در ماههای منتهی تولید موشک بودیم.
سردار حاجی زاده افزود: اگر نگاه مان را به درون و امکانات داخل کشور داشته باشیم و انرا تقویت کنیم شامل صنعت گران ، متخصصان ، دانشمندان و فارغ التحصیلان اولین گام است که می توانیم این کار را بکنیم. وی گفت: اگر می خواهید در ده سال صنعت خودروسازی ما از کره جنوبی سبقت بگیرد باید دو کار انجام دهیم اول اینکه جلوی واردات خودرو گرفته شود و دوم پاسپورت های مسئولان بخش خودرو از بالاترین تا پایین ترین مقام را بگیرند و اجازه خروج از کشور به آنها ندهند، همان کاری که سال 70 با نظر مقام معظم رهبری درباره موشک ها انجام شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما نمی‌دانیم اگر خرید آن موشک‌های «اسکاد B» انجام می‌شد، امروز چه وضعیتی داشتیم. با نگاه به داخل همه مسائل قابل حل است.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group