نرم افزار مبدل نصب نیست.

تفسیر تخیلی نوبخت از اقتصاد مقاومتی

گزارش مشکل
Loading the player...
محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه که بالاترین مقام برنامه ریزی در دولت است در برنامه گفتگوی ویژه خبری که با موضوع «اقتصاد مقاومتی در سال 95» به روی آنتن رفت، در تحریفی آشکار از اقتصاد مقاومتی با ارجاع مردم به کتاب «امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران» - که توسط حسن روحانی نوشته شده است - میگوید: همه این اقتصاد مقاومتی را شما در مدل و الگوی ایرانی اسلامی که در کتاب آمده، همه این سیاست ها در آن کتاب تصریح شده است و اینها (سیاست های اقتصاد مقاومتی) چیز جدیدی برای ما نبوده است!! اما ببینید واقعیت ماجرا چیست؟! آیا اقتصاد ربوی لیبرالی ، از نظر دولت مردان همان اقتصاد مقاومتی است؟! توضیحات استاد حسن عباسی درباره کتابی که نوبخت به آن ارجاع میدهد. نوبخت,محمدباقر نوبخت,حسن عباسی,استاد عباسی,کینز,نئوکینز,حسن روحانی,امنیت ملی,اقتصاد مقاومتی,مقاومت اقتصادی,دولت تدبیر,تدبیروامید,ربوی,اقتصاد ربوی,لیبرال
11687

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه که بالاترین مقام برنامه ریزی در دولت است در برنامه گفتگوی ویژه خبری که با موضوع «اقتصاد مقاومتی در سال 95» به روی آنتن رفت، در تحریفی آشکار از اقتصاد مقاومتی با ارجاع مردم به کتاب «امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران» - که توسط حسن روحانی نوشته شده است - میگوید: همه این اقتصاد مقاومتی را شما در مدل و الگوی ایرانی اسلامی که در کتاب آمده، همه این سیاست ها در آن کتاب تصریح شده است و اینها (سیاست های اقتصاد مقاومتی) چیز جدیدی برای ما نبوده است!!

اما ببینید واقعیت ماجرا چیست؟!

آیا اقتصاد ربوی لیبرالی ، از نظر دولت مردان همان اقتصاد مقاومتی است؟!

توضیحات استاد حسن عباسی درباره کتابی که نوبخت به آن ارجاع میدهد.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+2 #2 badralsadat 1395-01-17 22:18
به نوبخت بگید ** ***** که از این به بعد باید اقتصاد مطابق کتاب شیخ نئو لیبرال باشد
نقل قول کردن
+2 #1 هموطن دور از وطن 1395-01-11 18:21
کسی میتونه بگه چرا بیشتر مسئولین دولت یازدهم دماغ پینوکیو دارن؟؟ این ادعاهایی که اینها دارن اگه به مرغ پخته تو قابلمه بزنی خنده اش میگیره.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group