نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند ایستادگی در آسمان، روایتی از تقابل ایرباس ایرانی به جنگنده سعودی در آسمان

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «ایستادگی در آسمان» روایتی از پرواز هواپیمای ایرانی برای رساندن کمک های دارویی به مردم یمن و جلوگیری عربستان سعودی از فرود هواپیمای ایرانی است. اوایل سال جاری عربستان سعودی حمله ای مداخله جویانه علیه مردم یمن آغاز کرد و ایران به دفاع از یمن پرداخت. اردیبهشت ماه یک فروند هواپیمای غیر نظامی کشورمان به همراه محموله ای از کمک های غذایی و دارویی به سمت یمن حرکت کرد تا در فرودگاه صنعا به زمین بنشیند ولی جنگنده های سعودی با رهگیری هواپیمای ایرانی، شروع به اخطارهای مکرر و شدید کردند و از خلبان خواستند هر چه زودتر به ایران بازگردد. بعد از اخطارها، نیروهای نظامی سعودی در حرکتی خلاف موازین انسانی و جنگی باند فرودگاه صنعا را بمباران کردند. هواپیمای ایرانی پس از خروج از آسمان یمن با سلامت در فرودگاه مسقط فرود آمد و در خط پروازی دیگری به فرودگاه امام خمینی تهران برگشت. روایتی از این ماجرا و نیز دیدار پرسنل پروازی هواپیمای ایرانی با رهبر معظم انقلاب در قالب مستند «ایستادگی در آسمان» نمایش داده شده است. مستند ایستادگی در آسمان,ایستادگی در آسمان,ایستادگی درآسمان,بهزاد صداقت نیا,امام خامنه ای,رستم قاسمی,جنگنده سعودی,آل سعود,عربستان,هواپیمایی ماهان,کمک به یمن,هواپیمای یمن
8522

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

مستند «ایستادگی در آسمان» روایتی از پرواز هواپیمای ایرانی برای رساندن کمک های دارویی به مردم یمن و جلوگیری عربستان سعودی از فرود هواپیمای ایرانی است.
اوایل سال جاری عربستان سعودی حمله ای مداخله جویانه علیه مردم یمن آغاز کرد و ایران به دفاع از یمن پرداخت. اردیبهشت ماه یک فروند هواپیمای غیر نظامی کشورمان به همراه محموله ای از کمک های غذایی و دارویی به سمت یمن حرکت کرد تا در فرودگاه صنعا به زمین بنشیند ولی جنگنده های سعودی با رهگیری هواپیمای ایرانی، شروع به اخطارهای مکرر و شدید کردند و از خلبان خواستند هر چه زودتر به ایران بازگردد.
بعد از اخطارها، نیروهای نظامی سعودی در حرکتی خلاف موازین انسانی و جنگی باند فرودگاه صنعا را بمباران کردند. هواپیمای ایرانی پس از خروج از آسمان یمن با سلامت در فرودگاه مسقط فرود آمد و در خط پروازی دیگری به فرودگاه امام خمینی تهران برگشت.
روایتی از این ماجرا و نیز دیدار پرسنل پروازی هواپیمای ایرانی با رهبر معظم انقلاب در قالب مستند «ایستادگی در آسمان» نمایش داده شده است.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group