نرم افزار مبدل نصب نیست.

استاد پناهیان، برخی هنوز تفاوت امام خمینی و منتظری را نمی فهمند!

گزارش مشکل
Loading the player...
به نظر من شما دانشجويان به امثال شهيد ديالمه راي دهيد و در فعاليت انتخاباتي خود مثل شهيد ديالمه باشيد. همان موقع ديالمه گفت كه موسوي خطر بزرگي براي انقلاب است و اينكه كسي بيايد و با جرئت اين موضوع را مطرح كند، بسيار كم بود كه ايشان در مورد زهرا رهنورد هم اين مطلب را بيان كرد. قدرت تشخيص در شهيد ديالمه عجيب بود؛ شهيد ديالمه حتي از آيت الله طالقاني خرده مي گرفت و فاصله او را تا امام (ره) تشخيص مي داد، اما شما نمايندگاني الان در مجلس مي‌بينيد كه فاصله بين منتظري و امام را تشخيص نمي‌دهند و هنگام مرگ منتظري، پسر مطهري متني را مي‌نويسد با اين عنوان كه اگر پدر من زنده بود وضع شما به اينجا نمي رسيد؛ يعني اگر شهيد مطهري بود به كسي كه امام گفت «توبه كن»؛ امام را كنار مي‌زد و منتظري را كنار خود نگه مي داشت؛ اين است قدرت تشخيص نمايندگان مجلس كه خدا بهره اي از تشخيص به آنها نداده است. پناهيان اضافه كرد: منتظري نامه اي به خاتمي نوشته بود كه عليه ولايت فقيه شورش كنند كه اين جرم بزرگي در نظام اسلامي است، اما نظام با او سرد برخورد كرد و حتي براي او محافظ گذاشت كه مردم با او برخورد نكنند. وي يادآور شد: منتظري كاري كرد كه امام در اين قضيه گفت كه آرزوي مرگ مي‌ كنم. استاد پناهيان كرد: ‌يك كسي مانند شهيد ديالمه، 30 سال قبل، انحراف را تشخيص مي دهد و كساني هم هستند كه 20 سال از انقلاب هم گذشته انحراف را تشخيص نمي دهند و پدرش را هم متهم به حمايت از جريان انحرافي منتظري مي‌كند. پناهیان,منتظری,شهید دیالمه,دیالمه,مطهری,علی مطهری,فتنه,انحراف,تشخیص,استاد پناهیان,علیرضا پناهیان,انتخابات,انتخابات مجلس
8879

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

به نظر من شما دانشجويان به امثال شهيد ديالمه راي دهيد و در فعاليت انتخاباتي خود مثل شهيد ديالمه باشيد.
همان موقع ديالمه گفت كه موسوي خطر بزرگي براي انقلاب است و اينكه كسي بيايد و با جرئت اين موضوع را مطرح كند، بسيار كم بود كه ايشان در مورد زهرا رهنورد هم اين مطلب را بيان كرد.
قدرت تشخيص در شهيد ديالمه عجيب بود؛ شهيد ديالمه حتي از آيت الله طالقاني خرده مي گرفت و فاصله او را تا امام (ره) تشخيص مي داد، اما شما نمايندگاني الان در مجلس مي‌بينيد كه فاصله بين منتظري و امام را تشخيص نمي‌دهند و هنگام مرگ منتظري، پسر مطهري متني را مي‌نويسد با اين عنوان كه اگر پدر من زنده بود وضع شما به اينجا نمي رسيد؛ يعني اگر شهيد مطهري بود به كسي كه امام گفت «توبه كن»؛ امام را كنار مي‌زد و منتظري را كنار خود نگه مي داشت؛ اين است قدرت تشخيص نمايندگان مجلس كه خدا بهره اي از تشخيص به آنها نداده است.
پناهيان اضافه كرد: منتظري نامه اي به خاتمي نوشته بود كه عليه ولايت فقيه شورش كنند كه اين جرم بزرگي در نظام اسلامي است، اما نظام با او سرد برخورد كرد و حتي براي او محافظ گذاشت كه مردم با او برخورد نكنند.
وي يادآور شد: منتظري كاري كرد كه امام در اين قضيه گفت كه آرزوي مرگ مي‌ كنم.
استاد پناهيان كرد: ‌يك كسي مانند شهيد ديالمه، 30 سال قبل، انحراف را تشخيص مي دهد و كساني هم هستند كه 20 سال از انقلاب  هم گذشته انحراف را تشخيص نمي دهند و پدرش را هم متهم به حمايت از جريان انحرافي منتظري مي‌كند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 mahdi10 1394-12-12 21:52
استاد پناهیان عجب انتظاراتی دارند از بعضیا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group