نرم افزار مبدل نصب نیست.

گام اول، تحریفگران «تحریف» را باید کنار زد

گزارش مشکل
Loading the player...
هشدارهای جدی رهبر انقلاب درباره تحریف امام خمینی(ره) تا حدودی تحرک آفرین بود. تحرکاتی که امید را زنده می‌کند، شاید توبه‌ای باشد بر کم کاری‌ها در شناخت امام(ره). با این همه این چنین نبود که این تحرکات جنبه های منفی نداشته باشد. در صدر این تحرکات منفی مدیران و مسئولان همیشه حاضر در صحنه بودند. انگار که پول گرفته باشند برای به هم زدن حال و احوال عمومی از یک موضوعی؛ دقیقا همین طور رفتار می کنند. چطور؟ هر کدامشان یک تریبونی بوقی چیزی پیدا می کنند و بنا می‌کنند به تکرار، که بله امام تحریف بشود ال می شود و بل می شود. دسته ی دوم تحرکات منفی سیاسیونی هستند که کلا همه چیز را در چارچوب دعوا و رقابت های نعمتی-حیدری شان می بینند. تلاش می کنند طوری در این باره حرف بزنند که رقیب شان را عامل تحریف امام معرفی کنند! دسته ی دیگر اما نیروهای امنیتی هستند که از قضا اهل فعالیت اجتماعی و سیاسی هم هستند. البته همه حق دارند فعالیت سیاسی و اجتماعی داشته باشند اما فعالیت در هر حوزه‌ای اقتضائات خاص خود را دارد. اگر کسی بخواهد با روش بازجویی مصاحبه مطبوعاتی کند، مثل این است که کسی بخواهد با سبک و سابقه معاونت وزارت اطلاعات مشاورت فرهنگی بدهد؛ معلوم است اولین حرفی که در دهان طرف می گذارد برداشتن سایه امنیتی از سر حوزه فرهنگ باشد! الغرض این هم یک بیماری رایج است دیگر. حضرت رهبر از یک مسئله معرفتی می گوید این جماعت سریع از فاز جدید سناریوی فلان می گویند که در کمیته ایکس طراحی شده است و الی آخر. چه باید کرد؟ بر اساس دسته اول که صفحات استانی خبرگزاری ها پر است از حرف هاشان، اصولا کار خاصی نباید کرد. همان تکرار مجزی است انشاءالله. طبیعی است کنش پیشنهادی جماعت دسته ی دوم و سوم نیز کنش سیاسی و شبه امنیتی باشد. به سیاست باز و نیروی امنیتی ایرادی نیست، آنها کار خود بکنند اما ما جماعت حزب‌الله، بیایید تا دیر نشده به همین سخنرانی اخیر رهبری برگردیم. کی دیدیم ایشان بگویند چاره‌ی‌تحریف در حزب‌بازی و بیسیم بازی است؟ نگذاریم مبحث تحریف امام، را تحریف کنند. سخنان رهبری سه محور داشت: هشدار، طرح راهکار، اجرای راهکار. چاره همانطور که رهبر انقلاب فرمودند بازخوانی روشمند اصول کلی است. یک کنشِ معرفتی- اجتماعی است. چاره بازتولید اصول نگرش خمینیستی و تبدیل صحیفه امام به یک معرفت اجتماعی است. از دل حرافی های این مسئولان کلیشه کار و این جماعت تهدید محور و محافظه کار چیزی جز بیهوده گویی و انفعال در نمی آید. اگر کسی را سودای گفتگو و عملی جدی است راه همان است که رهبر حکیم فرمود؛ «بازخوانی»؛ باقی تحریف مبحثِ «تحریف امام(ره)» است و بی‌ثمر. آیا هشدار رهبر به تشکیل حلقه‌های «بازخوانی امام خمینی» متنهی می شود؟ امام خمینی,راه امام,امام خامنه ای,کلیپ سیاسی,دهه فجر,صحیفه امام,جدال دواسلام,صحیفه خوانی,تحریف امام,تحریف خط امام,خط امام,رهبر
7630

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

هشدارهای جدی رهبر انقلاب درباره تحریف امام خمینی(ره) تا حدودی تحرک آفرین بود. تحرکاتی که امید را زنده می‌کند، شاید توبه‌ای باشد بر کم کاری‌ها در شناخت امام(ره). با این همه این چنین نبود که این تحرکات جنبه های منفی نداشته باشد. در صدر این تحرکات منفی مدیران و مسئولان همیشه حاضر در صحنه بودند. انگار که پول گرفته باشند برای به هم زدن حال و احوال عمومی از یک موضوعی؛ دقیقا همین طور رفتار می کنند. چطور؟ هر کدامشان یک تریبونی بوقی چیزی پیدا می کنند و بنا می‌کنند به تکرار، که بله امام تحریف بشود ال می شود و بل می شود.
دسته ی دوم تحرکات منفی سیاسیونی هستند که کلا همه چیز را در چارچوب دعوا و رقابت های نعمتی-حیدری شان می بینند. تلاش می کنند طوری در این باره حرف بزنند که رقیب شان را عامل تحریف امام معرفی کنند!
دسته ی دیگر اما نیروهای امنیتی هستند که از قضا اهل فعالیت اجتماعی و سیاسی هم هستند. البته همه حق دارند فعالیت سیاسی و اجتماعی داشته باشند اما فعالیت در هر حوزه‌ای اقتضائات خاص خود را دارد. اگر کسی بخواهد با روش بازجویی مصاحبه مطبوعاتی کند، مثل این است که کسی بخواهد با سبک و سابقه معاونت وزارت اطلاعات مشاورت فرهنگی بدهد؛ معلوم است اولین حرفی که در دهان طرف می گذارد برداشتن سایه امنیتی از سر حوزه فرهنگ باشد! الغرض این هم یک بیماری رایج است دیگر. حضرت رهبر از یک مسئله معرفتی می گوید این جماعت سریع از فاز جدید سناریوی فلان می گویند که در کمیته ایکس طراحی شده است و الی آخر.
چه باید کرد؟ بر اساس دسته اول که صفحات استانی خبرگزاری ها پر است از حرف هاشان، اصولا کار خاصی نباید کرد. همان تکرار مجزی است انشاءالله. طبیعی است کنش پیشنهادی جماعت دسته ی دوم و سوم نیز کنش سیاسی و شبه امنیتی باشد. به سیاست باز و نیروی امنیتی ایرادی نیست، آنها کار خود بکنند اما ما جماعت حزب‌الله، بیایید تا دیر نشده به همین سخنرانی اخیر رهبری برگردیم. کی دیدیم ایشان بگویند چاره‌ی‌تحریف در حزب‌بازی و بیسیم بازی است؟ نگذاریم مبحث تحریف امام، را تحریف کنند.
سخنان رهبری سه محور داشت: هشدار، طرح راهکار، اجرای راهکار. چاره همانطور که رهبر انقلاب فرمودند بازخوانی روشمند اصول کلی است. یک کنشِ معرفتی- اجتماعی است. چاره بازتولید اصول نگرش خمینیستی و تبدیل صحیفه امام به یک معرفت اجتماعی است. از دل حرافی های این مسئولان کلیشه کار و این جماعت تهدید محور و محافظه کار چیزی جز بیهوده گویی و انفعال در نمی آید. اگر کسی را سودای گفتگو و عملی جدی است راه همان است که رهبر حکیم فرمود؛ «بازخوانی»؛ باقی تحریف مبحثِ «تحریف امام(ره)» است و بی‌ثمر.
آیا هشدار رهبر به تشکیل حلقه‌های «بازخوانی امام خمینی» متنهی می شود؟

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group