نرم افزار مبدل نصب نیست.

آیت الله صدیقی، مسجد ضرار یاران انقلاب، تلاش برای ایجاد اختلاف با استفاده از منصوبان امام

گزارش مشکل
Loading the player...
7952

نمایش ویدئو در وب سایت شما

سخنان مهم آیت الله صدیقی در سخنرانی پیش از دعای ندبه 18 دی 94

این ها الان با شکل های مختلف می خواهند مارابهم بریزند، اگر موفق بشوند این هایی که دوروبر امام بودند، انتصاب به امام  دارند، با این ها بتوانند جامعه را دو قطبی بکنند، مقابل ولایت قرار بدهند، امنیت شما را میگیره و شما را دو دستی تحویل امریکا میدهد،خیال نکنید که اگر ما نایستادیم (واینستادیم)، آنها کوتاه میان./

اینا از حالا یه حرف هایی میزنند،یه کسانی که زندگی خودشون  و بچه های خودشون، اوضاع خودشون احتیاج به نظارت دارد، این ها میخواهند بیان از کی نظارت کنند؟! چیکارمیخواهند بکنند؟! تاحالا چیکارکردند؟ تاحالا مقابله کردند، این جامعه را دو شقه میخواهند بکنند.../

...خط امام،خط مقابله ی با استکبار بود،این آقایونی که اومدند گفتند ما میخواهیم با دولت های دیگر تعامل بکنیم ،اینها حاجیانتون را کشتند، شما را راه نمی  داند،چجوری تعامل کردید؟ !خب یه مترسکی لازم بود،یه تشری لازم بود،آدم که کوتاه بیاد اون ها که کوتاه نمیان!مگه امام با دنیا جنگ داشت؟! اونها با ما جنگ دارند، نمیشه با اینها کنار آمد،تا قوی نشیم، قوی شدنمون هم به اینه که ما باهم باشیم، در داخل شما اختلاف ایجاد می کنید، که با بیرون یکی بشید؟! اینکه خلاف عقله!

متن سخنانی آیت الله صدیقی که در این کلیپ خواهید شنید:

تاسایه امام زمان برسره ماست خدا به ما بلا نمیدهد،بلاها با وجود امام زمان ارواحنا له الفداء دفع می شود؛بنابراین کسی که ما سره سفره اش نشسته ایم،به برکت او نفس می کشیم، به برکت او هشت سال جنگ باشرق و غرب کردیم و شکست نخوردیم و خداوند مارا با سرافرازی بیرون اورد،به برکت وجود مبارک آن حضرت،ما در شدیدترین شرایط تحریم ،قحطی نداریم،در شدید ترین شرایط تحریم روپای خودمون ایستادیم،به برکت وجود نازنین آن بزرگوار فتنه ۸۸که دشمن طراحی کرده بود با جنگ داخلی مارا به دست خودمون از بین ببرد ،خداوندمتعال آن آتش را به برکت امام زمان خاموش کرد،اگر نبود خطبه مقام معظم رهبری،این مرجع عالی قدر عالم تشیع ،این سید مظلومی که اون روز در فتنه در مقابلش ایستاده بودند،امروز هم برای خبرگان عده ای آماده اند،همون هایی که اون روز آتش به پاکردند،می خواهند بروند تو خبرگان بازهم آتش به پاکنند؛

حضرت آقا یه جمله در آخره خطبشون ،خطاب کردند به امام زمان؛عرضه داشتند: مولاجان؛جانه ناقابلی دارم،بدن ناقصی دارم،آبروی مختصری دارم،این را هم تقدیم شما میکنم.

این سیم وصل شد،مردم به حمدلله با بصیرتی که در پرتو عنایت امام زمان پیداکردند ۹دی ریختن تو خیابان ها،این آتش را خاموش کردند،این آتش خاموشی نداشت،مملکت را میبلعید،بنابراین امام زمان،حق به گردن ما دارد،حق حیات دارد،حق معرفت دارد،حق دیانت دارد،حق امنیت دارد،حق  روزی دارد وحق این را دارد که روزی کرده که ما زیره تاج یک شاه شراب خاره وابسته نیستیم،امروز یک کسی که نشانی از پیغمبر دارد،عمامه رسول الله دارد،فرزند پاک فاطمه زهراست،فقیه دین شناسه ،زمان شناسه،عادله،دل سوزه مردمه،زاهده،اشرافیت ندارد،دامانش پاک است،بچه هایش پاک اند،خودشون پاک اند؛

یه همچین کسی به برکت امام زمان است،نایب حضرته،که ما یه همچین امنیتی داریم،وقتی مملکته ما تهدید میشه ،حضرت عباسی،اگر یه همچین قدرت متمرکزه در ولایت نباشه،ما با این همه طوتعه ها مگه میتونیم از خودمون دفاع کنیم؟!

اگر ولایت نبود در این ۸سال جنگ ما باخته بودیم، اگر ولایت نبود  حاجی های ما را که در منا کشتند، جنازه هاشون را نمی دادند، دولت ما را که آن ها به حساب نمیارند که! مهم ترین وزیر مملکت رفت اونجا کسی تحویلش نگرفت، ولی پرچمدار ولایت گفت: اگر عربستان به حرکت های موزیانش  ادامه بده ،ایران عکس العمل نشون میدهد و عکس العمل او شدید و سخت خواهد بود؛عربستان ترسید، جنازه های مارا داد، جنازه هیچ کشوری را نداد،حدود ۱۰ هزار حاجی را کشتند، جنازه هاشون را هم ندادند، تنها کشوری که جنازه هارا دادند، ایران بود، آن هم به برکت دولت نبود، به برکت ولایت بود، این امنیت را ما به برکت ولایت داریم،به برکت امام زمان است،این به برکت آقاجانمون است،دست امام زمان بالای ولایتی است که  مردم زیر پرچم ولایت قرار گرفتند.

نکته دیگر که مردم در شرایط ما باید به عنوان اداء حق امام زمان همیشه تو ذهنمان باشد،حفظ وحدت و انسجام است،که من این آیه ی کریمه را خدمت شما خواندم،« وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ»

بیاید همتون به ریسمان محکم الهی چنگ بزنید؛ببینید این تسبیحی که ما در دست می گیریم،این دانه های تسبیح به یک نخ بنده،اگه این نخ پاره بشود،این دانه هاهم پراکنده می شود،دیگه ما تسبیحی نداریم،این رشته ای را که ما همانند دانه های تسبیح به هم وصلیم،مقابل هم نیستیم،هم دیگه را نمیخوریم،باهم دیگه جنگ نداریم،به برکت یک رشته است،آن یک رشته را بتوانند از شما بگیرند پاره اش کنند،شما همه جدا جدا شدید و گرگ ها میان می خورندتون،این حب الله همان ولایت است،لذا باید برای حفظ ولایت توطئه ها را،برای حفظ وحدت،برای حفظ انسجام،پیشگیری از جنگ داخلی،باید از دو قطبی شدن جامعه با همه ی وجودمان پرهیز کنیم،نگذاریم حیدری صفدری بشود،نگذاریم یه علم دیگری جلوی رهبری  بلندشه،این بالاترین توطئه ایست که دشمن در دنیای اسلام موفق شده،که مسلمانان را به جان هم بیاندازد،کافر نشسته اون کنار،نفت کشور ها را می برد،اسلحه به این ها میدهد،با پول خوده اینها داعش درست میکنه،النصره درست میکنه،القاعده درست میکنه،طالبان درست میکنه،اینا درست میشوند که چیکارکنند؟درست میشوند که جنگ داخلی کنند،همدیگر را از بین ببرند،این نقشه هایی که این ها در حیله های مختلف در این مدت توفیقاتی کسب کردند،گاهی در شکل انقلاب های مخملی که دراوکراین،انقلابشون انقلاب نارنجی بود،(انقلاب های رنگی بهشون میگن)در انقلاب نارنجی هم،اونا ادعای تقلب کردند در انتخابات،بهم ریختند یه کشور را،و بعد از تلفاتی که هنوز هم به جایی نرسیده،هنوز هم ناامنی وجود دارد،پدر مردم در اومد،اما به این زودی تمام نشد و امریکا سایه ی شومش را اونجا انداخت وپاشو محکم کرد،شوروی را اینها با انقلاب رنگی بهم ریختند،یک بلوک مقابل امریکا بود،چه عظمتی داشت شوروی!ولی با انقلاب رنگیشون ،تجزیه کردند کشور هارا،جداکردند،موند روسیه،الانم ول کن نیستند،در ایران هم انقلابشون،انقلاب سبز بود،با این انقلاب با ادعای تقلب مردم را مقابل هم قرارداند،گفتند رای مارا دزدیدند، هیچ دلیلی هم اقامه نکردند و در هیچ دادگاهی هم ثابت نشد، هیچ قانونی راهم قبول نکردند، این ها الان با شکل های مختلف می خواهند مارابهم بریزند، اگر موفق بشوند این هایی که دوروبر امام بودند، انتصاب به امام  دارند، با این ها بتوانند جامعه را دو قطبی بکنند، مقابل ولایت قرار بدهند، امنیت شما را میگیره و شما را دو دستی تحویل امریکا میدهد،خیال نکنید که اگر ما نایستادیم (واینستادیم)، آنها کوتاه میان.

مگر در مصر کوتاه آمدند؟! مگر آقای مٌرسی که در انقلاب آنجا پیروز شده بود،مگه مقابل امریکابود؟مگه مقابل اسرائیل بود ؟مگر سفیر اسرائیل را بیرون کرده بود؟!ولی چیکارش کردند؟!الان کجاست؟! الان مصر چه بدبختی دارد؟مردم مصر چه عالمی دارند؟هم تروریست دارند،هم ناامنی دارند،و هم کودتاه شد و هیچ نوع آزادی در آنجا ندارند،در کشور شماهم همین کار را می کنند؛ لذا مسئله ی شناخت نفوذ وظیفه ی کسانی است که منتظر امام زمان اند، این نفوذی ها انتظار را به عقب می اندازند، که حضرت آقا مدتی است کارشناسه، کاردانه ،دنیا را میشناسه، دشمن را میشناسه، به شماهم اعتماد دارد، پروبال ولایت شما ملت هستید، بازوان پرتوان آقا، ولی فقیه شما مردم هستید؛وجود مقدس حضرت امیر در خطبه ی شقشقیه فرمودند که:« وَ طَفِقْتُ أَرْتَئِی بَیْنَ أَنْ أَصُولَ بِیَدٍ جَذَّاءَ أَوْ أَصْبِرَ عَلَى طَخْیَهٍ عَمْیَاءَ » مردم! بخدا! بخدا! بخدا، این سید نگران شماست، نگران خودش نیست،خودش هم میگه یک جان ناقابل،یه بدن ناقصی دارم،نگران خودش نیست ،نگران کشوره، در جو سازی هایی که علیه شورای نگهبان می کنند،این ها هدف دارند؛ شورای نگهبان در شرایط سختی ممکنه بعضی ها را نتواند رد کند، ولی این بصیرت شماست که یه خبرگانی که  حراست  از ولایت بکنه، اینا از حالا یه حرف هایی میزنند،یه کسانی که زندگی خودشون  و بچه های خودشون، اوضاع خودشون احتیاج به نظارت دارد، این ها میخواهند بیان از کی نظارت کنند؟! چیکارمیخواهند بکنند؟! تاحالا چیکارکردند؟ تاحالا مقابله کردند، این جامعه را دو شقه میخواهند بکنند،جامعه ی ما یک پارچه است، ما یک خانواده ایم،یه بابا داریم، چرا یه بابا را میخواهند دو بابا کنند؟! در یک کشتی  یک کشتیبان است، در یک هواپیما یک خلبان است، چرا می خواهند این را تجزیه کنند؟! در یک دبستان یک مدیر می خواهیم،دو مدیر شد که مشکل درست میکنه!

این وحدت رهبری،وحدت امت را درپیش دارد،و این ها می خواند این را دو شقه بکنند،و قشنگ هم مقابله میکنند!

آقا فرمودند:ما به این امریکا اعتماد نداریم،خوش بین نیستیم،این ها گفتند:خوش بین هستیم،خب با این توافق آقا هم میخواست آن ها رامعرفی کند وهم شمارا.

کوتاه آمد،توافق کردید،بعد از توافق ما،اموال بلوکه شده مارا،مصادره کردند،تاحالا برداشت نکرده بودند،کنگره نظر داد برداشت کنند،به کی بدن؟به آنهایی که به دست نیروی مقاوت در آنجا کشته میشه میخواهند صرف اون ها بکنند، به این گروگان هایی که اینجا بودند که جاسوسی می کردند، میخواهند بروند به خانواده های اون ها دلارهایی را که از ما پیششون مونده بدهند، این بی اعتمادی حضرت آقا  شعار که نبود که بگه بسم الله، بفرمایید.

بعد از توافق تحریممون نکردند؟!چرا،مکرر تحریممون کردند،به دشمن نمیشه اعتماد کرد،ولی این ها به نظره کارشناس اعتماد نمی کنند ،به نظره نایب امام زمان اعتماد نمی کنند؛اینجاست که قرآن کریم بعضی از قضایارا نقل می کند،در سوره مبارکه  توبه آیه ی ۱۰۷،قرآن کریم مسئله ی مسجد ضرار را مطرح کرده؛

فردی بنام ابوعامر،ابوعامر جزء مروجین آمدن حضرت بود،جزء منتظرین بود،مردم را آماده می کرد،که مردم یک منجی عالم بشریت بنااست برسد،پیغمبر آخرالزمان بنااست ظهور کند،وقتی حضرت ظهور کرد،به او مقام نداد،انکار کرد،شروع کرد به ایجاد نفاق،بالاخره چهره اش مشخص شد که می خواد ایجاد نفاق کند،از مدینه  فرار کرد به روم پناهنده شد،از آنجا آدم هایی فرستاد گفت یک پایگاهی درست کنید در آنجا که بتوانید مقابل پیغمبر یه عده ای رو جمع کنید،که شکاف ایجاد کنید و آن پایگاه فقط میتونه مسجد باشه،ما یه مسجدی مقابل آن مسجدی که پیامبر ساخته،میسازیم،آمدند مسجد ساختند و از پیغمبر هم برای افتتاح مسجد دعوت کردند،پیغمبر فرمودند:من در آستانه ی سفر هستم،میروم از سفر که برگشتم انشاالله  در مسجد شماهم حضور پیدامیکنم،حضرت  به سفرتشریف بردند،وقتی برگشتند،آیه نازل شد:« اتخذوا مسجدا ضرارا وکفرا و تفریق بین المومنین و ارصادا لمن حارب الله و رسوله »،این مسجدی که این ها می خواهند بنا کند و تورا دعوت کردند که مسجد را افتتاح کنی،این مسجد،مسجد ضراراست،(ضرار از همان ضرر می باشد)،این مسجد برای ایجاد وحدت نیست،این مقابله با مسجد شماست،میخواهند جامعه ی اسلامی شما را بنام مسجد،دین علیه دین،انقلابی علیه انقلابی [متفرق و دوقطبی کنند] ،اگر با  امیرالمومنین میخواستند جنگ بکنند،که سه تا جنگ در زمان حکومت امیرالمومنین  به امیرالمومنین تحمیل شد،این ها از کسان خود پیغمبر استفاده کردند،که با علی مقابله کردند،جنگ وقتی با خارجی باشد،آدم تکیفش مشخصه،اما وقتی داخلی باشد،اون هم باکسانی که با امام بودند،در اول انقلاب جزء دانه درشت ها بودند،وقتی جنگ با این ها بود،اونوقت خیلی خسارت زیاد خواهد بود؛

آیه آمد این مسجدی که این ها می سازند حکم مسجد ندارد،اینجا منافق پرور است،اینجا مسجد ضرار است،  برای ضربه زدن به مومنین است،«و تفریقا بین المومنین»برای ایجاد تفرقه بین مومنین است و ارصاد کمین گاه،اینجا برای تو کمین گاه است،نه تنها با اینان نماز نخوان،«ولا تقم فیه ابدا» هرگز در همچین مسجدی اقامه ی نماز نکن ؛پیغمبر خدا وقتی آیه آمد،دستور دادند،مسجدی که میدونید نجس کردنش حرام است، و اگر نجس شد و شما وارد شدید می خواید نماز بخوانید، دیدید گوشه ی مسجد نجس شده ،خونی ریخته در آنجا،برشما حرام است پاشید نماز بخوانید،اول باید مسجد را پاک کنید،بعد نمازتان را بخوانید،اگر وقت نمازتان نمی گذرد.

اینقدر طهارت مسجد،قداست مسجد اهمیت دارد،ولی پیغمبر دستور داد این مسجد را ویران کنند ،و آنجا تبدیل شد به مزبله.

مسجدی که می خواهد وحدت مومنین را بهم بریزد،امنیت جامعه را بهم بریزد،این مسجد حکم مسجد ندارد،این مسجد،مسجد ضرار است؛و ما امروز در داخل افرادی داریم که این ها انقلاب علیه انقلاب است،ما از کجا بشناسیم؟چندتا نشانه دارد:

یکی اینکه آیا با شعارهای امام،با اون شعارهایی که شهدا با اون شعار ها خون خودشون را دادند،تو خط شهدا هستند؟ شهدا در جنگ باکی کشته شدند؟ در جنگ با امریکا؛ ما امروز مقابلیم یا می خواهیم به اون ها دست بدهیم؟ اون هایی که به ما وعده می دهند و عمل نمی کنند،هنوز پول های مارا ندادند،تحریم را می گویند می شکنیم،ولی اورانیم غنی شده ی مارا از کشور خارج کردند و مارا محدود کردند و به وعده هایشان نیز عمل نکردند و عمل نخواهند کرد،یه همچین دشمنی را کسی بخواهد با ما دوست بکند،اونی که قسم خورده؛عکس پیغمبر مارا به مسخره میگیرند،قرآن مارا می سوزانند،این ها میخواهند با ما دوست بشوند؟!این ها با ما دوست نخواهند شد؛

یکی مسئله این است که خط امام،خط مقابله ی با استکبار بود،این آقایونی که اومدند گفتند ما میخواهیم با دولت های دیگر تعامل بکنیم ،اینها حاجیانتون را کشتند، شما را راه نمی  داند،چجوری تعامل کردید؟ !خب یه مترسکی لازم بود،یه تشری لازم بود،آدم که کوتاه بیاد اون ها که کوتاه نمیان!مگه امام با دنیا جنگ داشت؟! اونها با ما جنگ دارند، نمیشه با اینها کنار آمد،تا قوی نشیم، قوی شدنمون هم به اینه که ما باهم باشیم، در داخل شما اختلاف ایجاد می کنید، که با بیرون یکی بشید؟!ا ینکه خلاف عقله! ، لذا این انتخابات حواسمون جمع باشد، به هرکسی رای ندیم! خون شهدامون پای مال میشه، دچار شکاف میشیم ،اختلاف پیش میاد،ولو مسجد باشه،از مسجد که مقدس تر نداریم، ولو مسجد باشه؛ موجب افتراق بشه، موجب تفرقه بشه، نباید زیر بارش رفت، بنابراین حواسمون باشد کسانی که در فتنه بودند، این ها ان شاالله در مسجد خبرگان راه پیدا نکنند، اگر راه پیدا کنند،اول مشکل ما خواهد بود،مسجد ضرار خواهد بود،

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group