نرم افزار مبدل نصب نیست.

بیانات مهم امام خامنه ای در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور

گزارش مشکل
Loading the player...
رهبر انقلاب: آمریکایی‌ها به این انتخابات چشم طمع دوخته‌اند؛ آنها دنبال تحول در ایران‌اند/ ما هم دنبال تحولیم، تحول برای اسلامی شدن کامل و رسیدن به اهدافی که حضرت محمد (ص) ترسیم کردند/ آنها تحول ضد تحول ما می‌خواهند/ ملت ایران بایستی ضد خواست دشمن را انجام بدهد و در دهان دشمن بکوبد. رهبر انقلاب، امروز: مسئله‌ی "نفوذ" که درباره‌ی برجام و پس از برجام مطرح کردیم خیلی مسئله‌ی عجیبی است/ اگر عنصر نفوذی به‌شکلی وارد مجلس و خبرگان و دیگر ارکان شود، مثل موریانه از داخل، پایه‌ها را می‌جود/ روشنگری بدون مصداق مشخص کردن و اتهام لازم است. رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۶: مورد بعدی حق‌الناس مربوط به مردم است/ مردم ببینند که این مجموعه‌هایی که فهرست پیشنهاد می‌دهند کدام قابل اعتمادند و از طرف کجا و چه کسی پیشنهاد شده/ این‌جور نیست که همه از روی صفا و علاقه‌مندی به انقلاب فهرست بدهند. رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۵: بُعد دیگر حق‌الناس رعایت حق در سیاهه‌ها و فهرست‌های پیشنهادی است/ کسانی که این لیست‌ها را می‌دهند ببینند که چه کسی شایسته است؛ رعایت حق را بکنند نه رعایت جناح‌بازی و رفیق‌بازی. رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۳: حفظ امانت یکی دیگر از موارد حق‌الناس است/ آن کسانی که رأی‌ها را شمارش، ثبت، جمع‌آوری و گزارش می‌کنند و همه‌ی مسئولانی که در کار انتخابات هستند، اندک تخلف آنها، خیانت در امانت است. رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۲: یکی از رعایت حقوق مردم این است که آدم صالح را رد نکنیم و ناصالح را راهش ندهیم/ اگر در انتخابات خبرگان یا مجلس آدمی باشد که صلاحیت قانونی ورود را نداشته باشد و ما اغماض و صرف‌نظر کنیم، این هم باطل کردن و خراب کردن حق مردم است. رهبر انقلاب صبح امروز درباره‌‌ی مسأله‌ی "حق الناس" در انتخابات-۱: در زبان‌ها تکرار می‌شود که فلانی گفته که "حق‌الناس". باید به عمق حق‌الناس برسیم/ حق‌الناس فقط به این معنی نیست که در خواندن آرا تخلف نکنند. رهبر انقلاب: انتخابات نعمتی بزرگ و از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار است/ انتخابات را نباید خراب کرد/ بعضی‌ها خوششان می‌آید و عادت دارند که از نزدیکی انتخابات دائم بر کوس نامطمئن بودن انتخابات بدمند . این خیلی عادت و مرض بدی است/ انتخابات، انتخابات سالمی است/ از اول انقلاب تا به حال در انتخابات، تخلف سازمان‌یافته مطلقاً وجود نداشته و رفتار همه‌ی دولت‌ها رفتار مسئولانه بوده است. رهبر انقلاب، امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: نماز جمعه، قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است. این جنگ بر ما تحمیل شده/ فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است. رهبر انقلاب، امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است. این جنگ بر ما تحمیل شده است/ فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است. ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور، پیش‌ازظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. امام خامنه ای,رهبر,ائمه جمعه,انتخابات,تردیدافکنی,سلامت انتخابات,حق الناس,نفوذ,چشم طمع,ردصلاحیت,نماینده,مجلس,خبرگان,هاشمی,مرض تردیدافکنی
7843

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

بیانات مهم رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور ۱۳۹۴/۱۰/۱۴

رهبر انقلاب: آمریکایی‌ها به این انتخابات چشم طمع دوخته‌اند؛ آنها دنبال تحول در ایران‌اند/ ما هم دنبال تحولیم، تحول برای اسلامی شدن کامل و رسیدن به اهدافی که حضرت محمد (ص) ترسیم کردند/ آنها تحول ضد تحول ما می‌خواهند/ ملت ایران بایستی ضد خواست دشمن را انجام بدهد و در دهان دشمن بکوبد.

رهبر انقلاب: مسئله‌ی "نفوذ" که درباره‌ی برجام و پس از برجام مطرح کردیم خیلی مسئله‌ی عجیبی است/ اگر عنصر نفوذی به‌شکلی وارد مجلس و خبرگان و دیگر ارکان شود، مثل موریانه از داخل، پایه‌ها را می‌جود/ روشنگری بدون مصداق مشخص کردن و اتهام لازم است.

رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۶: مورد بعدی حق‌الناس مربوط به مردم است/ مردم ببینند که این مجموعه‌هایی که فهرست پیشنهاد می‌دهند کدام قابل اعتمادند و از طرف کجا و چه کسی پیشنهاد شده/ این‌جور نیست که همه از روی صفا و علاقه‌مندی به انقلاب فهرست بدهند.

رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۵: بُعد دیگر حق‌الناس رعایت حق در سیاهه‌ها و فهرست‌های پیشنهادی است/ کسانی که این لیست‌ها را می‌دهند ببینند که چه کسی شایسته است؛ رعایت حق را بکنند نه رعایت جناح‌بازی و رفیق‌بازی.
رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۳: حفظ امانت یکی دیگر از موارد حق‌الناس است/ آن کسانی که رأی‌ها را شمارش، ثبت، جمع‌آوری و گزارش می‌کنند و همه‌ی مسئولانی که در کار انتخابات هستند، اندک تخلف آنها، خیانت در امانت است.

رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۲: یکی از رعایت حقوق مردم این است که آدم صالح را رد نکنیم و ناصالح را راهش ندهیم/ اگر در انتخابات خبرگان یا مجلس آدمی باشد که صلاحیت قانونی ورود را نداشته باشد و ما اغماض و صرف‌نظر کنیم، این هم باطل کردن و خراب کردن حق مردم است.
رهبر انقلاب صبح امروز درباره‌‌ی مسأله‌ی "حق الناس" در انتخابات-۱: در زبان‌ها تکرار می‌شود که فلانی گفته که "حق‌الناس". باید به عمق حق‌الناس برسیم/ حق‌الناس فقط به این معنی نیست که در خواندن آرا تخلف نکنند.

رهبر انقلاب: انتخابات نعمتی بزرگ و از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار است/ انتخابات را نباید خراب کرد/ بعضی‌ها خوششان می‌آید و عادت دارند که از نزدیکی انتخابات دائم بر کوس نامطمئن بودن انتخابات بدمند . این خیلی عادت و مرض بدی است/ انتخابات، انتخابات سالمی است/ از اول انقلاب تا به حال در انتخابات، تخلف سازمان‌یافته مطلقاً وجود نداشته و رفتار همه‌ی دولت‌ها رفتار مسئولانه بوده است.

رهبر انقلاب، در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: نماز جمعه، قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است. این جنگ بر ما تحمیل شده/ فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است.

رهبر انقلاب، در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است. این جنگ بر ما تحمیل شده است/ فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است.
ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور، پیش‌ازظهر روز دوشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 Guest 1394-10-20 07:34
فرج الله سلحشور:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group