نرم افزار مبدل نصب نیست.

سخنان صریح حجت الاسلام پناهیان مقدم و شرح برخی علامت های فتنه جدید

گزارش مشکل
Loading the player...
متاسفانه برخی مانند رئیس جمهور فتنه گر دوم خردادی برای به دست آوردن رای به اهل سنت گفت که شما راست می‌گویید همین که تنها محبت اهل بیت را داشت کافی است، در حالی که خدواند مودت را معنا کرده است و می فرماید باید ائمه اطهار(علیهماالسلام) را اطاعت کرد. مردم در صورتی که دشمن عنوان کند با شما مخالفم متحد می شوند چون چهره ی واقعیش را فهمیدند، اما اکنون دشمن خود را زیر چهره نفاق پنهان می‌کند و با پرچم فتنه می‌آید. برخی افراد دین ندارند اما ریش، عبا و عمامه می‌گذارند و باید این چیزها را به مردم گفت چرا که اگر نگوییم به آن‌ها خیانت کرده‌ایم و مردم باید بدانند که فتنه به باطل، لباس حق می پوشاند. فتنه گران در سال 78 موفق نشدند اما 10 سال روی فتنه جدید خود کار کردند و همان طور که می‌دانیم و اسناد آن موجود است افرادی با عناوینی مانند استاد دانشگاه وارد کشور شدند و دوم خردادی‌ها را تعلیم دادند تا چگونه در مقابل انقلاب ایستادگی کنند. این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه اگر در سال 78 نیروهای درجه دو در فتنه بودند در سال 88 نیروهایی درجه یک حمایت از فتنه گران را داشتند و با اینکه حقیقت معلوم شده بود سکوت کردند، افزود: از علامت‌های فتنه جدید این است که افراد توبه نمی‌کنند. با اصطلاح وحدت کلیه دوم خردادی‌ها را به بدنه نظام در همین دولت کشاندند و دانشگاه‌ها را به دست دوم خردادی‌ها دادند. این کارشناس مذهبی کوبیدن نیروهای انقلابی و مومن و بسیجی را از کارهای دشمن دانست و بیان کرد: قرآن می‌گوید در مقابل دشمن بایستید اما این افراد به ایستادگی لقب تندروی می‌دهند. استفاده از نام خانواده های پرآوازه از علامت های فتنه جدید است و می خواهند مردم را فریب دهند. 9دی,9 دی,فتنه88,فتنه 88,اکبر پناهی,حماسه 9دی,فتنه جدید,خمینی,هاشمی,خاتمی,حصر,سران فتنه,فتنه خواص,بیرجند
11815

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

به گزارش خبرنگار خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان مقدم در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، با بیانی شفاف و کوبنده به روشنگری درباره زوایای فتنه88 و فتنه جدید پرداخت. وی در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: 9 دیماه روزی بود که امت اسلامی ایران قدرت  خدای متعال را به دشمنان نشان داد و در حقیقت می توان گفت که این روز یوم الله بود.

وی با بیان اینکه باید بدانیم حقیقت دینی که رسول خدا(ص) برای ما آورده است چیست، گفت: اساس شریعت مقدس اسلام، بر این بوده است که بشر به سعادت و کمال برسد و در واقع عاقبت به خیر شود.

وی تصریح کرد: عاقبت به خیری تنها در خواندن نماز و رفتن به مکه نیست بلکه حقایقی در دین اسلام وجود دارد که متاسفانه کمتر گفته شده است.

پناهیان مقدم ادامه داد: با گفتن کلمه ایمان آوردن دین انسان کامل نمی‌شود بلکه باید از خداوند در همه امور اطاعت کرد نه اینکه تنها در امور نماز و روزه پیش رفت و در حکم دیگری مانند جهاد هیچ کاری نکرد.

وی با اشاره به اینکه اگر بدون عملی بنشینیم دشمن جلو می آید، گفت: متاسفانه برخی مانند رئیس جمهور فتنه گر دوم خردادی  برای به دست آوردن رای به اهل سنت گفت که شما راست می‌گویید همین که تنها محبت اهل بیت را داشت کافی است، در حالی که خدواند مودت را معنا کرده است و می فرماید باید ائمه اطهار(علیهماالسلام) را اطاعت کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی تنها به جنبه های عزاداری امام حسین(ع) توجه می کنند و سخنی از جهاد و دلایل این جهاد نمی‌زنند.

پناهیان مقدم خاطرنشان کرد: فتنه تنها در مسائل سیاسی نیست بلکه دشمن در مسائل عقیدتی نیز فتنه می‌کند.

وی تصریح کرد: می‌گویند می‌خواهیم با جهان تعامل داشته باشیم در حالی که عده‌ای در این جهان دشمن ما هستند و می‌گوید که باید با دشمن تعامل داشت.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی آن چه را خود می‌خواهند در قالب اسلام مطرح می‌کنند و اسلام جدیدی می‌آورند، افزود: اگر به سخن خدا عمل کنیم مطمئنا خدا ما را یاری خواهد داد اما برخی تا صحبت از ایستادگی در مقابل باطل می‌شود برچسب افراطی‌گیری می‌زنند و می‌گویند که فلان شخص تندرو است.

پناهیان مقدم ادامه داد: در قران بسیار آیات قیام و جهاد وجود دارد و به همین دلیل یک قرآن آمریکایی را نوشتند و آیات قیام و جهاد را حذف کردند.

وی با اشاره به اینکه اسلام به ایستادگی و مقاومت نیاز دارد، خاطرنشان کرد: مسیری که ملت ایران به دنبال معمار کبیر انقلاب اسلامی در پیش گرفت اسلام واقعی بود.

وی بیان کرد: اگر امروز هزاران نفر در نیجریه خونشان به زمین می‌ریزد به دلیل این است که آنها خمینیون هستند.

پناهیان مقدم با تاکید بر اینکه اسلام دشمن دارد، افزود: مردم در صورتی که دشمن عنوان کند با شما مخالفم متحد می شوند چون چهره ی واقعیش را فهمیدند، اما اکنون دشمن خود را زیر چهره نفاق پنهان می‌کند و با پرچم فتنه می‌آید.

وی تصریح کرد: برخی افراد دین ندارند اما ریش، عبا و عمامه می‌گذارند و باید این چیزها را به مردم گفت چرا که اگر نگوییم به آن‌ها خیانت کرده‌ایم و مردم باید بدانند که فتنه به باطل، لباس حق می پوشاند.

وی با اشاره به اینکه باید به صحنه آمد تا کفر از حضور حق وحشت کند، گفت: امیرالمونین(ع) می فرمایند" اگر باطل خودش را راحت نشان دهد هیچ انسان عاقلی نیست که بگوید نشناختم".

پناهیان مقدم اذعان داشت: مساجد شهر باید کنترل شود و دست افراد بی فکر و بی بصیرت سپرده نشود.

وی با بیان اینکه مومنان با کفار سخت‌ترین برخوردها را می‌کنند و مهربان در بین خودشان هستند، گفت: هر جا که کوتاه آمده ایم  دشمن سوء استفاده کرده است اما متاسفانه گاهی درس نمی‌گیریم و دوباره لطمه می خوریم.

وی با اشاره به فتنه‌های بعد از انقلاب، تصریح کرد: افراد زیادی را دشمن ترور کرد اما وجود امام(ره) مانع از به سر انجام رسیدن توطئه‌ها شد.

پناهیان مقدم افزود: امام راحل(ره) در زمان خود در نزد علمای بی بصیرت غریب بود.

بعد از انقلاب آمریکا احزابی ماننند حزب آزادی و جبهه ملی را درست کرد و بعد از آن جبهه دوم خرداد روی کار آمد و هر چیزی را می گفتند از جمله اینکه می توان علیه خدا تظاهرات کرد.

وی تصریح کرد: در سال 78 به اسم دانشجو افراد غیر دانشجو را بسیج کردند و حتی مسوولین کشور و نماینده کشور نیز همراهشان بودند اما خوشبختانه مردم در 23 تیر فتنه شان را خاموش کردند.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: فتنه تمام نمی‌شود و بازماندگان فتنه خود را بازسازی و از اشتباهات گذشته درس می‌گیرند و آنها را جبران می‌کنند .

پناهی مقدم بیان کرد: فتنه گران در سال 78 موفق نشدند اما 10 سال روی فتنه جدید خود کار کردند و همان طور که می‌دانیم و اسناد آن موجود است افرادی با عناوینی مانند استاد دانشگاه وارد کشور شدند و دوم خردادی‌ها را تعلیم دادند تا چگونه در مقابل انقلاب ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: برخی میگویند فتنه 88 یک دعوای خودی بوده و چیز مهمی نیست که در پاسخ به آن‌ها باید گفت اگر این دعوا مهم نبود چرا برای آن 10 سال برنامه ریزی شده بود.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: نتانیاهو می گوید که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه ما در ایران هستند و دشمن یک سال مانده به انتخابات عنوان می کند راه به پا کردن آشوب در کشور مطرح کردن وجود تقلب در انتخابات است، که این نشان از این دارد که فتنه 88 عقبه ای خارجی داشته است.

پناهی مقدم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها هشدار داده اند که بیدار باشیم، افزود: در صبح روز انتخابات 88 خانم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان می کند که اگر تقلب شد به خیابان ها بریزید و موسوی نیز قبل از شمردن آرا گفت، با گزارشاتی که داده اند پیروز انتخابات منم و این ها نشانه های فتنه بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در 9 دی و حتی برخی از شهرها در 8 دی با شعور و به صورت خود جوش وارد صحنه شدند و فتنه گران را ناکام گذاشتند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه اگر در سال 78 نیروهای درجه دو در فتنه بودند در سال 88 نیروهایی درجه یک حمایت از فتنه گران را داشتند و با اینکه حقیقت معلوم شده بود سکوت کردند، افزود: از علامت‌های فتنه جدید این است که افراد توبه نمی‌کنند.

پناهی مقدم با بیان اینکه دشمن می خواهد فتنه 88 را موضوعی کاملا سطحی نشان دهد، گفت: اگر دعوا برادری بوده است چرا شعارهایی مانند" انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است" سر دادند.

وی تصریح کرد: فتنه گران به دشمن نشان دادند و گفتند که راه مقابله با انقلاب تحریم است و باید طوری تحریم کرد که نظام فلج شود.

این کارشناس مذهبی استفاده از کلمات زیبا را ازدیگر علامت های فتنه جدید دانست و گفت: برخی ها از لغات زیبا و بخشش و رافت برای بخشش سران فتنه سخن می‌گویند و با این کلمات وارد میدان شده اند.

پناهی مقدم ادامه داد: با اصطلاح وحدت کلیه دوم خردادی‌ها را به بدنه نظام در همین دولت کشاندند و دانشگاه‌ها را به دست دوم خردادی‌ها دادند.

وی افزود: به ائمه جمعه و خیلی از مسوولین می‌گویند سکوت کنید و می‌خواهند کاری کنند که مردم یادشان برود چه اتفاقی افتاد، در حالی که مردم باید بشناسند این افراد را، چرا که آن‌ها از اسم نبردن اصحاب فتنه جرأت پیدا می‌کنند.

این کارشناس مذهبی کوبیدن نیروهای انقلابی و مومن و بسیجی را از کارهای دشمن دانست و بیان کرد: قرآن می‌گوید در مقابل دشمن بایستید اما این افراد به ایستادگی لقب تندروی می‌دهند.

پناهی مقدم برجام را از حیله‌های دشمن عنوان کرد و افزود: به اسم ارتباطات دشمن را به داخل کشور راه می‌دهند.

وی ادامه داد: استفاده از نام خانواده های پرآوازه از علامت های فتنه جدید است و می خواهند مردم را فریب دهند.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: دشمن اگر در سال 88 عکس امام و پرچم عزای امام حسین(ع) را پاره کرد دیگر در فتنه 88 با آن چهره نخواهد آمد و دیگر عکس امام پاره نخواهد شد چون بسیار پیچیده است.

پناهی مقدم با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کنند که اگر آمریکایی‌ها به کشور بازگردند آنها را رئیس می‌کنند، گفت: با گفتن لغاتی مانند چیزی نمی‌شود می خواهند به اهداف خود برسند.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #4 رو ستای تم بلوچان 1394-10-15 06:47
خدا لعنت کنه فتنه گرارو.به خصوص رئیس فتنه گران رو.پس کی اینارو اعدام می کنن.حاج آقا ممنون بعضی ها وا قعا سکوت کردن .از خبرگان هرمز گان سوال کردم در مود اعدام فتنه گرا سکوت کردن فقط گفتن روز میثا ق با ولایت.واز به کار بردن کلمه فتنه امتناع کردن چرا نمی دونم.آیت الله نعیم آبادی رو می گم
نقل قول کردن
-1 #3 اصغر 1394-10-14 06:24
کجا صریح و بی پرده حرف میزنه؟خودش میگه اسم بیارین بعد تو حرفاش میگه یه آقایی فلان جا!!!!!
نقل قول کردن
0 #2 Guest 1394-10-13 16:47
ایشون استاد مقدم هستند
از اساتید حوزه علمیه قم
نقل قول کردن
-1 #1 ن 1394-10-12 06:07
خاتمی کجا اون حرف رو به سنی ها زده؟ سند داره؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group