نرم افزار مبدل نصب نیست.

دونقطه، محمد خوش چهره، رشد و رویکرد در برنامه ششم

گزارش مشکل
Loading the player...
دکتر محمد خوش چهره، میهمان بیست و پنجمین قسمت از سری جدید ویدئوی سه‌دقیقه ای «دونقطه» با موضوع «برنامه ششم توسعه» شد. وی در این قسمت با عنوان «رشد، رویکرد و توزیع در برنامه ششم» به تشریح ابعاد اقتصادی برنامه ششم توسعه می پردازد. سری جدید «دونقطه» در قالب مقاله‌ای تصویری در گفتگو با کارشناسان مختلف به بیان نقطه نظرات ایشان پیرامون مسائل روز می پردازد. شماره بیست و پنجم این ویدئو در گفتگو با دکتر محمد خوش چهره، استاد دانشگاه و عضو انجمن نخبگان اقتصاد ایران، توسط سفیرفیلم تهیه شده است. دونقطه,2نقطه,مستند کوتاه,فیلم کوتاه,مذاکرات هسته ای,خوش چهره,محمد خوشچهره,رشد,توافق هسته ای,پسابرجام,پساتوافق,لغوتحریم,برنامه ششم,برنامه توسعه,دولت
7269

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

دکتر محمد خوش چهره، میهمان بیست و پنجمین قسمت از سری جدید ویدئوی سه‌دقیقه ای «دونقطه» با موضوع «برنامه ششم توسعه» شد. وی در این قسمت با عنوان «رشد، رویکرد و توزیع در برنامه ششم» به تشریح ابعاد اقتصادی برنامه ششم توسعه می پردازد.
سری جدید «دونقطه» در قالب مقاله‌ای تصویری در گفتگو با کارشناسان مختلف به بیان نقطه نظرات ایشان پیرامون مسائل روز می پردازد.
شماره بیست و پنجم این ویدئو در گفتگو با دکتر محمد خوش چهره، استاد دانشگاه و عضو انجمن نخبگان اقتصاد ایران، توسط سفیرفیلم تهیه شده است.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group