نرم افزار مبدل نصب نیست.

بیرون زدن دم خروس تفکرات لیبرال سرمایه داری جناب وزیر

گزارش مشکل
Loading the player...
بیرون زدن دم خروس تفکرات لیبرال سرمایه داری جناب وزیر به نام تولید به کام سرمایه داری پس از آنکه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با افزایش قیمت بلیت قطارها مخالفت کرد، وزیر راه و شهرسازی این سازمان و سایر نهادهای مشابه را کمونیست خواند و گفت: این کارها تبعیت از مارکس و دیدگاه های سوسیالیستی است. واکنش تند عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به مخالفت سازمان حمایت کننده از حقوق مصرف کنندگان با افزایش قیمت بلیت قطارها، مورد توجه رسانه ها و محافل سیاسی کشور قرار گرفت. آخوندی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را که مانع گران کردن قیمت بلیت های قطار شده، کمونیست خواند و گفت: این کارها چیزی جز تبعیت از آموزه های مارکس و سوسیالیسم نیست. این اظهارات وزیر راه در جانبداری از لیبرالیسم و سرمایه داری بر خلاف اصول اقتصادی و سیاست های آرمانی جمهوری اسلامی ایران است. مسئولان راه آهن هفته گذشته اعلام کردند برای ارتقا کیفیت خدمات و افزایش سرمایه گذاری ها، قیمت بیلت قطار را 8 تا 20 درصد گران می کنند، اما در نخستین روز اجرای این تصمیم، سازمان تعزیزات و سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این اقدام را متوقف کردند. سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان معتقد است که راه آهن در کشورما نه تنها از منابع دولتی بهره می برد، بلکه کاملا انحصاری است و هیچ رقیبی ندارد و بنابراین نباید ادای شرکت های خصوصی در کشورهای سرمایه داری و اقتصاد لیبرال را در آورد. برخی کارشناسان نیز می گویند اگر یکی از مجموعه های مهم وزارت راه، یعنی راه آهن، ضرر می دهد، نباید خواهان منحل کردن سازمان مخالف با افزایش قیمت ها شد بلکه می توان با بازنگری در مدیریت یا لااقل ارائه بیلان کار و ترازنامه شفاف، خواستار بازنگری در قیمت ها شد. عباس آخوندی,مارکس,کمونیست,سازمان حمایت,سرمایه داری,لیبرالیسم,سوسیالیست,آخوندی,عباس آخوندی,وزیر راه,دولت راستگویان,دولت تدبیروامید,روحانی
10539

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 پس از آنکه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با افزایش قیمت بلیت قطارها مخالفت کرد، وزیر راه و شهرسازی این سازمان و سایر نهادهای مشابه را کمونیست خواند و گفت: این کارها تبعیت از مارکس و دیدگاه های سوسیالیستی است.
واکنش تند عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به مخالفت سازمان حمایت کننده از حقوق مصرف کنندگان با افزایش قیمت بلیت قطارها، مورد توجه رسانه ها و محافل سیاسی کشور قرار گرفت.
آخوندی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را که مانع گران کردن قیمت بلیت های قطار شده، کمونیست خواند و گفت: این کارها چیزی جز تبعیت از آموزه های مارکس و سوسیالیسم نیست.
این اظهارات وزیر راه در جانبداری از لیبرالیسم و سرمایه داری بر خلاف اصول اقتصادی و سیاست های آرمانی جمهوری اسلامی ایران است.
مسئولان راه آهن هفته گذشته اعلام کردند برای ارتقا کیفیت خدمات و افزایش سرمایه گذاری ها، قیمت بیلت قطار را 8 تا 20 درصد گران می کنند، اما در نخستین روز اجرای این تصمیم، سازمان تعزیزات و سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این اقدام را متوقف کردند.
سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان معتقد است که راه آهن در کشورما نه تنها از منابع دولتی بهره می برد، بلکه کاملا انحصاری است و هیچ رقیبی ندارد و بنابراین نباید ادای شرکت های خصوصی در کشورهای سرمایه داری و اقتصاد لیبرال را در آورد.
برخی کارشناسان نیز می گویند اگر یکی از مجموعه های مهم وزارت راه، یعنی راه آهن، ضرر می دهد، نباید خواهان منحل کردن سازمان مخالف با افزایش قیمت ها شد بلکه می توان با بازنگری در مدیریت یا لااقل ارائه بیلان کار و ترازنامه شفاف، خواستار بازنگری در قیمت ها شد.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+3 #1 جمشید 1394-10-04 20:02
این ها با هر دروغی به دنبال جمع کردن رای برای اخلال طلبان هستند در حالی که سازمان حمایت کوچکترین اجازه ای برای افزایش قیمت بلیط نداده بود و بوی تبانی دولت با افزایش دهندگان می آمد مرگ بر غرب گرای آمریکا پرست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group