نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند کوتاه « کلاه انگلیسی » از مجموعه زنگ خطر

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند کوتاه «کلاه انگلیسی» از مجموعه مستند کوتاه «زنگ خطر» است. این مجموعه ی سه قسمتی به بررسی سه معضل عمده اقتصاد می پردازد و در آن پیرامون این مشکلات با کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی کشور مصاحبه شده است. زنگ خطر شامل سه مستند کوتاه و جذاب به نام های : «خطر پذیر»، «کلاه انگلیسی» و «ضلع شرقی وال استریت» است که در هرکدام از قسمت ها یکی از معضلات و مشکلات اقتصاد بررسی خواهد شد. مجموعه سه قسمتی زنگ خطر با کارگردانی سید مهدی کرباسی و رضا صادقی تولید شده است و کار پژوهش و تحقیق آن را مجید فضائلی برعهده داشته استسفیرفیلم منتشر خواهد شد. گفتنی است کارگردان این مجموعه پیش از این مستند بلند اقتصادی «فاکتور صوری» را هم کارگردانی کرده است. ضلع شرقی وال استریت,زنگ,بانک,قوانین بانکی,نظام سرمایه داری,زنگ خطر,مستند کوتاه,مستند زنگ خطر,مستند اقتصادی,مشکلات اقتصادی,خطر پذیر,کیف انگلیسی,آمریکا,پول,سفیرفیلم
6935

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

مستند کوتاه «کلاه انگلیسی» از مجموعه مستند کوتاه «زنگ خطر» است. این مجموعه ی سه قسمتی به بررسی سه معضل عمده اقتصاد می پردازد و در آن پیرامون این مشکلات با کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی کشور مصاحبه شده است. زنگ خطر شامل سه مستند کوتاه و جذاب به نام های : «خطر پذیر»، «کلاه انگلیسی» و «ضلع شرقی وال استریت» است که در هرکدام از قسمت ها یکی از معضلات و مشکلات اقتصاد بررسی خواهد شد.
مجموعه سه قسمتی زنگ خطر با کارگردانی سید مهدی کرباسی و رضا صادقی تولید شده است و کار پژوهش و تحقیق آن را مجید فضائلی برعهده داشته استسفیرفیلم منتشر خواهد شد.
گفتنی است کارگردان این مجموعه پیش از این مستند بلند اقتصادی «فاکتور صوری» را هم کارگردانی کرده است.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group