نرم افزار مبدل نصب نیست.

فیلم اعتراض تهیه کننده برنامه پایش به زیرمیزی و سکه های اهدایی زیرمجموعه ترکان

گزارش مشکل
Loading the player...
ترکان: یعنی این هدیه را نمیپذیرید؟ بعد از انتشار خبر اعتراض سید امیر سیاح تهیه کننده برنامه پایش به هدایایی که از طرف زیرمجموعه مهمان برنامه یعنی اکبر ترکان در فضای مجازی، بخش خبری 20:30 این موضوع را پیگیری کرد اما از آنجا که پاسخی از آن روابط عمومی نگرفت، فیلم مربوط به این ماجرا را منتشر کرده است. امیر سیاح در صفحه شخصی خود نوشته بود: «بعد از خروج مهمان از استودیو ، جعبه زیر را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومی زیرمجموعه شما قبل از برنامه برای ما اینها رو فرستاده. جعبه را باز کرد، توش رو که دید، اول جاخورد. بعد خودش را جمع و جور کرد و پرسید یعنی این هدیه رو قبول نمی کنید؟!» تهیه کننده پایش در ادامه می نویسد: «این بار من جاخوردم و محکم پاسخ دادم: توهین خیلی بزرگی بود به ما. به زیرمجموعه تون بفرمایید با رسانه ها اینطور رفتار نکنند. گفت باشه. سکه ها رو گذاشت جیبش و رفت!» ترکان,پایش,سکه,برنامه پایش,فیلم,اعتراض مدیر برنامه,رشوه,اکبر ترکان,پایش ترکان,منطقه آزاد,اروند
8390

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

ترکان: یعنی این هدیه را نمیپذیرید؟

بعد از انتشار خبر اعتراض سید امیر سیاح تهیه کننده برنامه پایش به هدایایی که از طرف زیرمجموعه مهمان برنامه یعنی اکبر ترکان در فضای مجازی، بخش خبری 20:30 این موضوع را پیگیری کرد اما از آنجا که پاسخی از آن روابط عمومی نگرفت، فیلم مربوط به این ماجرا را منتشر کرده است.

امیر سیاح در صفحه شخصی خود نوشته بود: «بعد از خروج مهمان از استودیو ، جعبه زیر را به مهمان محترم دادم و گفتم روابط عمومی زیرمجموعه شما قبل از برنامه برای ما اینها رو فرستاده. جعبه را باز کرد، توش رو که دید، اول جاخورد. بعد خودش را جمع و جور کرد و پرسید یعنی این هدیه رو قبول نمی کنید؟!»
تهیه کننده پایش در ادامه می نویسد: «این بار من جاخوردم و محکم پاسخ دادم: توهین خیلی بزرگی بود به ما. به زیرمجموعه تون بفرمایید با رسانه ها اینطور رفتار نکنند. گفت باشه. سکه ها رو گذاشت جیبش و رفت!»

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • FuriousPype
  • Pinupduzo
  • KinmakioNah
  • seltBish
  • Hagglife
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group