نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «پای پیاده روی آب» سالروز شهادت دلیرمردان نبرد رو در رو با آمریکا

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «پای پیاده روی آب» سالروز شهادت مجاهدان نبرد رو در رو با آمریکا مستند «پای پیاده روی آب» كه داستان ورود سپاه به عمليات هاي مقابله به مثل دريايي است، با فرمي متفاوت، دلاوري شهيد نادر مهدوي و يگان تحت امرش را روايت مي كند. شهيد نادر مهدوي، فرماندهي يگاني را در سالهاي 65 و 66 بر عهده داشت كه پس از انجام تعداد قابل توجهي عمليات مقابله به مثل به شدت از طرف آمريكايي ها مورد رهگيري قرار گرفته و نهايتاً در شب 16 مهر 1366 در حالي كه از سوي پنج هلي كوبتر كم صداي آمريكايي مورد حمله قرار گرفته و موفق به ساقط كردن يكي از آنها مي شوند. به اسارت ناوگان دريايي آمريكا درآمده و بعد از شكنجه بر روي عرشه ناو به شهادت مي رسد. در این مستند براساس روایت خود آمریکایی‌ها است که از درگیری ناو‌هایشان بازگو می کنند. محوریت داستان این مستند یک خبرنگار دورگه آمریکایی است که با یکی از دستیاران وزیر دفاع آمریکا ارتباط دارد. در صحبت‌های این خبرنگار به شب 17 مهر که وزیر دفاع وقت آمریکا خلع می‌شود اشاره می‌شود و سپس جریان ناوهای آمریکایی و شهید شدن نادر مهدوی و بیژن گرد از زبان این خبرنگار به نقل از نزدیکان وزیر دفاع آمریکا بیان می‌شود. این مستندساز با تاکید بر اینکه این فیلم مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد، گفت: تصویر برداری این مستند در زمان حال را، به صورت رئال و واقعی انجام دادیم. همچنین برای بازسازی تصاویر گذشته از انیمیشن دو بعدی استفاده کردیم. اين مستند به تهيه كنندگي حسين ساختمانيان و نويسندگي و كارگرداني داوود مراديان به سبك مستند داستاني متكي بر كاميك استريپ و در گروه تلويزيوني سپاه تهيه شده و در مدت 42 دقيقه جمعه ساعت 21 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد. عوامل ساخت این مستند عبارتند از: کارگردان داود مرادیان، تهیه کننده حسین ساختمانیان، مجری طرح بشیر ادهمی، تصویربردار محمد علی هاشمیان و تدوین طاهر آجورلو.دیگر عوامل اصلی مستند عبارتند از: بازیگران: یعقوب کرمی، پرستو خلیفه گویندگان: همت مومیوند، مریم رادپور مترجم: رضا مهاجر مستند,پای پیاده روی آب,جنگ نفتکش ها,شهید نادر مهدوی,نادر مهدوی,بیژن گرد,نیرو دریایی سپاه,بریجتون,ناو آمریکا,قایق عاشورا
7051

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مستند «پای پیاده روی آب» كه داستان ورود سپاه به عمليات هاي مقابله به مثل دريايي است، با فرمي متفاوت، دلاوري شهيد نادر مهدوي و يگان تحت امرش را روايت مي كند. شهيد نادر مهدوي، فرماندهي يگاني را در سالهاي 65 و 66 بر عهده داشت كه پس از انجام تعداد قابل توجهي عمليات مقابله به مثل به شدت از طرف آمريكايي ها مورد رهگيري قرار گرفته و نهايتاً در شب 16 مهر 1366 در حالي كه از سوي پنج هلي كوبتر كم صداي آمريكايي مورد حمله قرار گرفته و موفق به ساقط كردن يكي از آنها مي شوند. به اسارت ناوگان دريايي آمريكا درآمده و بعد از شكنجه بر روي عرشه ناو به شهادت مي رسد.
در این مستند براساس روایت خود آمریکایی‌ها است که از درگیری ناو‌هایشان بازگو می کنند. محوریت داستان این مستند یک خبرنگار دورگه آمریکایی است که با یکی از دستیاران وزیر دفاع آمریکا ارتباط دارد. در صحبت‌های این خبرنگار به شب 17 مهر که وزیر دفاع وقت آمریکا خلع می‌شود اشاره می‌شود و سپس جریان ناوهای آمریکایی و شهید شدن نادر مهدوی و بیژن گرد از زبان این خبرنگار به نقل از نزدیکان وزیر دفاع آمریکا بیان می‌شود.
این مستندساز با تاکید بر اینکه این فیلم مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد، گفت: تصویر برداری این مستند در زمان حال را، به صورت رئال و واقعی انجام دادیم. همچنین برای بازسازی تصاویر گذشته از انیمیشن دو بعدی استفاده کردیم.
اين مستند به تهيه كنندگي حسين ساختمانيان و نويسندگي و كارگرداني داوود مراديان به سبك مستند داستاني متكي بر كاميك استريپ و در گروه تلويزيوني سپاه تهيه شده و در مدت 42 دقيقه جمعه ساعت 21 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
عوامل ساخت این مستند عبارتند از: کارگردان داود مرادیان، تهیه کننده حسین ساختمانیان، مجری طرح بشیر ادهمی، تصویربردار محمد علی هاشمیان و تدوین طاهر آجورلو.دیگر عوامل اصلی مستند عبارتند از:
بازیگران: یعقوب کرمی، پرستو خلیفه
گویندگان: همت مومیوند، مریم رادپور مترجم: رضا مهاجر

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • FuriousPype
  • Pinupduzo
  • KinmakioNah
  • seltBish
  • Hagglife
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group