نرم افزار مبدل نصب نیست.

رسایی در تحصن غیرت: هیچ کس در مجلس با تایید کامل برجام موافق نیست

گزارش مشکل
Loading the player...
روز جمعه حمید رسایی و نصرالله پژمانفر نمایندگان تهران و مشهد به جمع متحصنین پیوسته و در جمع آنها سخنرانی کردند. رسایی در این تحصن گفت: اگر برجام یک پیروزی بزرگ بود چرا رهبری به استقبال آن نرفتند؟ چرا ولی فقیه تاکید می‌کنند مجلس و مجاری قانونی برجام را به طور دقیق بررسی کنند؟ همین برای تردید در موفقیت برجام کافی است. وی با بیان اینکه معلمان، پزشکان و حتی خانواده زندانیان قاچاقچی محکوم به اعدام نیز به راحتی مقابل مجلس تحصن می‌کنند و نمی‌شود به حاضران در تحصن برجام که جنس و روح متعالی دارد گفت غیرقانونی این کار را انجام داده اند، گفت: هیچ کس در مجلس موافق تایید کامل برجام نیست. گزینه‌ای به نام تایید برجام از مجلس بیرون نخواهد آمد. رسایی ادامه داد: سه نگاه بین نمایندگان هست: یک. شروط بذاریم و با خوش‌بینی به دولت و دشمن زیاد سخت نگیریم. دو. با شروط سخت و بدبینی باید جلوی روزنه‌های نفوذ دشمن و... را بگیریم. سه. مجلس با یک دوفوریتی نباید اجازه اجرای برجام را تا رفع اشکالات جدی مثل لگد زدن به استقلال، بازرسی نظامی و... به دولت بدهد. وی گفت: دولت باید لایحه می‌داد و وظیفه‌اش را انجام نداده است. دولت تن به قانون نداده و به همین دلیل ما طرح می‌دهیم تا کشور از دست نرود. موگرینی بیش از دولت، مجلس ایران را قبول دارد و منتظر نظر مجلس است اما آقایان مثل موگرینی هم نیستند! رسایی تصریح کرد: دولت اگر میخواست قانون را رعایت کند٬ خطوط قرمز را رعایت می‌کرد. رهبری تاکید کردند که نظر مجلس، متبع است. از نظر ما تایید برجام یعنی حمله نظامی آمریکا به ایران قطعی است. ما تجربه عراق و... را داریم. وی با اشاره با اقدام غلط ظریف در دست دادن با اوباما نیز گفت: تاریخ پر از اتفاقات اتفاقی است. مگر میشود اتفاقی از هشت حلقه امنیتی اوباما رد شوید؟ برجام,تحصن غیرت,رسایی,تحصن برجام,تحصن مجلس,3 نگاه,توافق وین,دست دادن,ظریف,روحانی,اوباما
8003

نمایش ویدئو در وب سایت شما

روز جمعه حمید رسایی و نصرالله پژمانفر نمایندگان تهران و مشهد به جمع متحصنین پیوسته و در جمع آنها سخنرانی کردند.

رسایی در این تحصن گفت: اگر برجام یک پیروزی بزرگ بود چرا رهبری به استقبال آن نرفتند؟ چرا ولی فقیه تاکید می‌کنند مجلس و مجاری قانونی برجام را به طور دقیق بررسی کنند؟ همین برای تردید در موفقیت برجام کافی است.
وی با بیان اینکه معلمان،  پزشکان و حتی خانواده زندانیان قاچاقچی محکوم به اعدام نیز به راحتی مقابل مجلس تحصن می‌کنند و نمی‌شود به حاضران در تحصن برجام که جنس و روح متعالی دارد گفت غیرقانونی این کار را انجام داده اند، گفت: هیچ کس در مجلس موافق تایید کامل برجام نیست. گزینه‌ای به نام تایید برجام از مجلس بیرون نخواهد آمد.
رسایی ادامه داد: سه نگاه بین نمایندگان هست: یک. شروط بذاریم و با خوش‌بینی به دولت و دشمن زیاد سخت نگیریم. 
دو. با شروط سخت و بدبینی باید جلوی روزنه‌های نفوذ دشمن و... را بگیریم.
سه. مجلس با یک دوفوریتی نباید اجازه اجرای برجام را تا رفع اشکالات جدی مثل لگد زدن به استقلال، بازرسی نظامی و... به دولت بدهد.
 
وی گفت: دولت باید لایحه می‌داد و وظیفه‌اش را انجام نداده است. دولت تن به قانون نداده و به همین دلیل ما طرح می‌دهیم تا کشور از دست نرود. موگرینی بیش از دولت، مجلس ایران را قبول دارد و منتظر نظر مجلس است اما آقایان مثل موگرینی هم نیستند! رسایی تصریح کرد: دولت اگر میخواست قانون را رعایت کند٬ خطوط قرمز را رعایت می‌کرد. رهبری تاکید کردند که نظر مجلس، متبع است.  از نظر ما تایید برجام یعنی حمله نظامی آمریکا به ایران قطعی است. ما تجربه عراق و... را داریم.
وی با اشاره با اقدام غلط ظریف در دست دادن با اوباما نیز گفت: تاریخ پر از اتفاقات اتفاقی است. مگر میشود اتفاقی از هشت حلقه امنیتی اوباما رد شوید؟
 
#تحصن_غیرت

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
  • kurskmScece
  • Ruslanpaw
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group