نرم افزار مبدل نصب نیست.

مسدود کردن مسیر حجاج برای عبور کاروان پسر ملعون پادشاه عربستان

گزارش مشکل
Loading the player...
مسدود کردن مسیر حجاج برای عبور کاروان پسر ملعون پادشاه عربستان مسدود کردن مسیر حجاج بخاطر عبور کاروان محمد بن سلمان وزیر جنگ ملعون عربستان و عامل کشتار زنان و کودکان مظلوم یمن و همراهان او، باعث بروز فاجعه ی کشته شدن بیش از 2000 نفر از حجاج بیت الله الحرام شد! رسانه‌ها فیلم لحظه عبور کاروان محمد بن سلمان پسر پادشاه عربستان را منتشر کردند که در آن نشان داده می‌شود با عبور این کاروان مسیر حجاج بسته شده‌ است. این فیلم در شرایطی منتشر شده که روز گذشته در پی ازدحام جمعیت در یکی از مسیرهای منتهی به منا بیش از 2000 حاجی جان خود را از دست دادند و 2 هزار تن دیگر نیز زخمی شدند. روز پنجشنبه روزنامه الدیار لبنان خبر داد که کاروان «سلمان بن عبدالعزیز» جانشین ولیعهد سعودی، پسر شاه و وزیر دفاع در مرکز منا، علت اصلی تغییر حرکت زائران بیت الله الحرام و مرگ حدود 2000 نفر در سرزمین منا بوده است. درپی انتشار این فیلم مقامات سعودی اعلام کردند که وقوع این حادثه ربطی به پسر پادشاه نداشته است. حادثه روز پنجشنبه زمانی روی داد ه یکی از مسیرهای اصلی عبور حجاج توسط نیروهای امنیتی بسته شده و پس از این بود که ازدحام جمعیت منجر به مرگ 2000 حاجی شد. سخنگوی وزرات کشور عربستان اعلام کرد که حادثه مذکور در مسیر حجاج آسیایی روی داده است. عربستانی‌ها سه مسیر را برای رسیدن حجاج به منا تعیین کرده‌اند که مسیر اول برای حجاج عربستانی، مسیر دوم برای حجاج عرب و مسیر سوم برای حجاج آسیایی و آفریقایی است که حادثه خونین روز پنجشنبه در مسیر سوم روی داده است. کشتار حجاج,فاجعه منا,محمد بن سلمان,پسر پادشاه,مسدود کردن مسیر,لحظه عبور,عبور کاروان,مسیر حجاج,حج,زائران خانه خدا,بیت الله,آل سعود
7391

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مسدود کردن مسیر حجاج برای عبور کاروان پسر ملعون پادشاه عربستان


مسدود کردن مسیر حجاج بخاطر عبور کاروان محمد بن سلمان وزیر جنگ ملعون عربستان و عامل کشتار زنان و کودکان مظلوم یمن و همراهان او، باعث بروز فاجعه ی کشته شدن بیش از 2000 نفر از حجاج بیت الله الحرام شد!

رسانه‌ها فیلم لحظه عبور کاروان محمد بن سلمان پسر پادشاه عربستان را منتشر کردند که در آن نشان داده می‌شود با عبور این کاروان مسیر حجاج بسته شده‌ است.
این فیلم در شرایطی منتشر شده که روز گذشته در پی ازدحام جمعیت در یکی از مسیرهای منتهی به منا بیش از 2000 حاجی جان خود را از دست دادند و 2 هزار تن دیگر نیز زخمی شدند.
روز پنجشنبه روزنامه الدیار لبنان خبر داد که کاروان «سلمان بن عبدالعزیز» جانشین ولیعهد سعودی، پسر شاه و وزیر دفاع در مرکز منا، علت اصلی تغییر حرکت زائران بیت الله الحرام و مرگ حدود 2000 نفر در سرزمین منا بوده است.
درپی انتشار این فیلم مقامات سعودی اعلام کردند که وقوع این حادثه ربطی به پسر پادشاه نداشته است.
حادثه روز پنجشنبه زمانی روی داد ه یکی از مسیرهای اصلی عبور حجاج توسط نیروهای امنیتی بسته شده و پس از این بود که ازدحام جمعیت منجر به مرگ 2000 حاجی شد.
سخنگوی وزرات کشور عربستان اعلام کرد که حادثه مذکور در مسیر حجاج آسیایی روی داده است.
عربستانی‌ها سه مسیر را برای رسیدن حجاج به منا تعیین کرده‌اند که مسیر اول برای حجاج عربستانی، مسیر دوم برای حجاج عرب و مسیر سوم برای حجاج آسیایی و آفریقایی است که حادثه خونین روز پنجشنبه در مسیر سوم روی داده است.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 amir63 1394-07-05 06:12
با سلام و عرض احترام
این خبر تکذیب شده
این هم آدرسش :
http://fa.abna24.com/service/middle/archive/2015/09/25/693191/story.html
لطفا اصلاح بفرمایید!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group