نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «کلاهـ... ک موشکی»

گزارش مشکل
Loading the player...
از حدود دو سال گذشته مقامات آمریکایی برنامه موشک های بالستیک ایران را یکی از موضوعات مذاکرات و جزئی از برنامه راه حل جامع اقدام مشترک بر می شمردند. به گزارش رجانیوز بند موشکی قطعنامه ۲۲۳۱ نتیجه اصلی تصمیم گیری مذاکره کنندگان دو طرف در این خصوص بوده است. مسئولان ایران همواره گفته اند که این بند شامل موشکهای ایران نخواهد شد و صنایع موشکی می توانند بدون نگرانی به کار خود ادامه دهند . اما آیا ماجرا واقعا همین گونه است؟ مستند کلاه....ک موشکی ، با جستجو در مورد ابعاد این قضیه و گفتگو با کارشناسان موشکی و دفاعی ، خطرات و نگرانی های زیادی را که این قطعنامه، متوجه برنامه موشکی دور برد ایران خواهد کرد به نمایش گذاشته است . این مستند ۳۶ دقیقه ای کاری از گروه هنری رسانه ای " فانوس فردا" است که با همکاری خبرگزاری فارس از امروز در رجانیوز در اکران عمومی و مردمی به نمایش در خواهد آمد. مستند,کلاهک موشکی,کلاه ک موشکی,کلاه...ک موشکی,قطعنامه 2231,برجام,توافق هسته ای,صنایع دفاعی,موشکهای بالستیک,موشک بالستیک,برنامه جامع اقدام مشترک,صنایع موشکی,ثریا,سالهای هسته ای
8519

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

از حدود دو سال گذشته مقامات آمریکایی برنامه موشک های بالستیک ایران را یکی از موضوعات مذاکرات و جزئی از برنامه راه حل جامع اقدام مشترک بر می شمردند.
به گزارش رجانیوز بند موشکی قطعنامه ۲۲۳۱ نتیجه اصلی تصمیم گیری مذاکره کنندگان دو طرف در این خصوص بوده است. مسئولان ایران همواره گفته اند که این بند شامل موشکهای ایران نخواهد شد و صنایع موشکی می توانند بدون نگرانی به کار خود ادامه دهند . اما آیا ماجرا واقعا همین گونه است؟
مستند کلاه....ک موشکی ، با جستجو در مورد ابعاد این قضیه و گفتگو با کارشناسان موشکی و دفاعی ، خطرات و نگرانی های زیادی را که این قطعنامه،  متوجه برنامه موشکی دور برد ایران خواهد کرد به نمایش گذاشته است . این مستند ۳۶ دقیقه ای کاری از گروه هنری رسانه ای " فانوس فردا" است که با همکاری خبرگزاری فارس از امروز در رجانیوز در اکران عمومی و مردمی به نمایش در خواهد آمد.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group