نرم افزار مبدل نصب نیست.

نماهنگ «قطار قم-مشهد»

گزارش مشکل
Loading the player...
به گزارش سفیرفیلم نماهنگ «قطار قم-مشهد» تازه ترین محصول باشگاه فیلم سوره است با شعر و اجرای حمید رضا برقعی با موضوع دهه کرامت و به مناسبت عید ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع) روی آنتن شبکه ها مختلف سیما می رود. نماهنگ «قطار قم-مشهد» سیدحمیدرضا برقعی، شاعر آیینی شناخته شده کشور یکی از اشعار خود را به صورت دکلمه اجرا می کند و امید روشن بین نیز قطعه آوازی این اثر را که سروده نیلوفر شادمهری است می خواند. این اثر یکی از مشهور ترین اشعار آیینی سالهای اخیر با عنوان «در ازدحام حرم» را که در ارتباط با دو وجود نورانی خاندان اهل بیت سروده شده با تلفیق موسیقی و تصاویر زیبایی از حضور مردم در حرم حضرت معصومه(س) و بارگاه امام هشتم(ع) به اثری خاطره انگیز تبدیل کرده است. نویسنده و کارگردان این اثر مهدیار عقابی است که پیش از این ساخته دیگر او یعنی نماهنگ «اشتیاق» در جشن های نیمه شعبان از شبکه های مختلف سیما پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. باشگاه فیلم سوره این اثر را به سفارش و حمایت مرکز موسیقی بسیج و حوزه هنری ساخته است. آهنگساز «قطار قم-مشهد» امید روشن بین، مدیر تصویر برداری آن یحیی رضایی و مدیر تولید اثر نیز علی شمس است. نماهنگ قطار قم-مشهد,قطار قم-مشهد,حمیدرضا برقعی,دهه کرامت,امام رضا,علی بن موسی الرضا,امام رئوف,در ازدحام حرم,حضرت معصومه,امام هشتم,فاطمه معصومه
10685

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

به گزارش سفیرفیلم نماهنگ «قطار قم-مشهد» تازه ترین محصول باشگاه فیلم سوره است با شعر و اجرای حمید رضا برقعی با موضوع دهه کرامت و به مناسبت عید ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع) روی آنتن شبکه ها مختلف سیما می رود.

نماهنگ «قطار قم-مشهد» سیدحمیدرضا برقعی، شاعر آیینی شناخته شده کشور یکی از اشعار خود را به صورت دکلمه اجرا می کند و امید روشن بین نیز قطعه آوازی این اثر را که سروده نیلوفر شادمهری است می خواند.

این اثر یکی از مشهور ترین اشعار آیینی سالهای اخیر با عنوان «در ازدحام حرم» را که در ارتباط با دو وجود نورانی خاندان اهل بیت سروده شده با تلفیق موسیقی و تصاویر زیبایی از حضور مردم در حرم حضرت معصومه(س) و بارگاه امام هشتم(ع) به اثری خاطره انگیز تبدیل کرده است.

نویسنده و کارگردان این اثر مهدیار عقابی است که پیش از این ساخته دیگر او یعنی نماهنگ «اشتیاق» در جشن های نیمه شعبان از شبکه های مختلف سیما پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه فیلم سوره این اثر را به سفارش و حمایت مرکز موسیقی بسیج و حوزه هنری ساخته است. آهنگساز «قطار قم-مشهد» امید روشن بین، مدیر تصویر برداری آن یحیی رضایی و مدیر تولید اثر نیز علی شمس است.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group