نرم افزار مبدل نصب نیست.

انیمیشن زیر زمین کاخ سفید شماره 7

گزارش مشکل
Loading the player...
انیمیشن زیرزمین کاخ سفید در خصوص اتفاقات محرمانه در زیر زمین کاخ سفید و تعامل امریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل است که بصورت سریالی ؛ هر چند روز یک قسمت از آن منتشر می شود. بخش های مهم از وقایع اخیر جهان در راهروهاوزیر زمین ها ی کاخ های قدرت های بزرگ ودور از چشم رسانه ها تعیین می شود وفقط اقدامات ورفتارهای بعضا عجیب آنان در دنیایی خارج دیده می شود زیر زمین کاخ سفید تلاش می کند بخش های پنهان این مذاکرات شیطانی را برمبنای اتفاقات واقعی که در دنیا ی واقعی افتاده است رصد کرده وبه تصویر در اورد.بسیاری از اتفاقات عجیبی که در زیر زمین کاخ سفید می بینید واقعی است.
5583

نمایش ویدئو در وب سایت شما

انیمیشن زیرزمین کاخ سفید در خصوص اتفاقات محرمانه در زیر زمین کاخ سفید و تعامل امریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل است که بصورت سریالی ؛ هر چند روز یک قسمت از آن منتشر می شود.

بخش های مهم از وقایع اخیر جهان در راهروهاوزیر زمین ها ی کاخ های قدرت های بزرگ ودور از چشم رسانه ها تعیین می شود وفقط اقدامات ورفتارهای بعضا عجیب آنان در دنیایی خارج دیده می شود زیر زمین کاخ سفید تلاش می کند بخش های پنهان این مذاکرات شیطانی را برمبنای اتفاقات واقعی که در دنیا ی واقعی افتاده است رصد کرده وبه تصویر در اورد.بسیاری از اتفاقات عجیبی که در زیر زمین کاخ سفید می بینید واقعی است.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group