نرم افزار مبدل نصب نیست.

پنج ابهام درباره توافق نهایی در توضیحات دکتر عراقچی

گزارش مشکل
Loading the player...
پنج ابهام درباره توافق نهایی در توضیحات دکتر عراقچی در برنامه گفتوگوی ویژه خبری که بصورت زنده با دکتر عراقچی در وین اتریش ارتباط ویدئویی برقرار شده بود پیرامون توافق جامع هسته ای (توافق نهایی) سوالاتی مطرح شد که بصورتی مبهم و بعضاً نگران کننده توسط دکتر عراقچی به آنها پاسخ داده شد. ازجمله این 5 سوال: - چرا توافق امضا نمی شود؟؟؟ دلیل آنکه توافق جامع یک معاهده بین المللی محسوب نمی شود چیست؟! - اگر توافق توسط یکی از مجالس 1+5 یا ایران رد شود، سرنوشت توافق نهایی چه خواهد شد؟ - اگر بناست توافق رسمی نباشد و قبل از رسمی شدن به مجالس کشورها برود، پس چرا شورای امنیت سازمان ملل روز جمع بندی قراراست آن را تایید کند؟ درواقع شورای امنیت قرار است چه چیزی را تایید کند؟ - اگر قرار نیست نظر مجالس در این توافق مدنظر قرار بگیرد، پس چرا آن را به مجلس کشورها ارجاع می دهند و برای این کار 1ماه و نیم زمان صرف می شود؟! - بالاخره روز لغو تحریم های ایران کدام است؟ روز امضای توافق، روز اجرای توافق، یا روز راستی آزمایی و تایید آژانس؟! پنج ابهام,عراقچی,مذاکرات هسته ای,توافق جامع,راستی آزمایی,لغو تحریم ها,شورای امنیت,نظارت مجلس
6818

نمایش ویدئو در وب سایت شما

پنج ابهام درباره توافق نهایی در توضیحات دکتر عراقچی

در برنامه گفتوگوی ویژه خبری که بصورت زنده با دکتر عراقچی در وین اتریش ارتباط ویدئویی برقرار شده بود پیرامون توافق جامع هسته ای (توافق نهایی) سوالاتی مطرح شد که بصورتی مبهم و بعضاً نگران کننده توسط دکتر عراقچی به آنها پاسخ داده شد. ازجمله این 5 سوال:

- چرا توافق امضا نمی شود؟؟؟ دلیل آنکه توافق جامع یک معاهده بین المللی محسوب نمی شود چیست؟!

- اگر توافق توسط یکی از مجالس 1+5 یا ایران  رد شود، سرنوشت توافق نهایی چه خواهد شد؟

- اگر بناست توافق رسمی نباشد و قبل از رسمی شدن به مجالس کشورها برود، پس چرا شورای امنیت سازمان ملل روز جمع بندی قراراست آن را تایید کند؟
درواقع شورای امنیت قرار است چه چیزی را تایید کند؟

- اگر قرار نیست نظر مجالس در این توافق مدنظر قرار بگیرد، پس چرا آن را به مجلس کشورها ارجاع می دهند و برای این کار 1ماه و نیم زمان صرف می شود؟!

- بالاخره روز لغو تحریم های ایران کدام است؟ روز امضای توافق، روز اجرای توافق، یا روز راستی آزمایی و تایید آژانس؟!

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group