نرم افزار مبدل نصب نیست.

سردار سلیمانی خطاب به اوباما، در عراق هیچ غلطی نکردید

گزارش مشکل
Loading the player...
سردار سلیمانی خطاب به اوباما: در عراق برای مبارزه با داعش هیچ غلطی نکردید! فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران با اشاره به جنایات داعش در عراق و موضوع سقوط شهر الرمادی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقاي اوباما فاصله پايگاه‌هاي شما ‌با الرمادي چند كيلومتر است و چطور مي‌شود كشتار در يك كشور صورت گيرد، شما به بهانه حمايت از آن ملت در آن كشور استقرار پيدا كنيد، اما هيچ غلطي نكنيد، اين اسمش چيست. وي بيان داشت: آيا اين چيزي به غير از شريك بودن در توطئه و ضلعي از توطئه است و اين به غير از اين است كه هيچ اراده‌اي براي مقابله با آن وجود ندارد. فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران با طرح اين سؤال كه اقتصاد داعش از كجا تأمين مي‌شود، گفت: از چاه‌هاي نفت كركوك، از چاه‌هاي نفت سوريه، اما به كجا صادر مي‌شود، زيرا با تانكر و 20 ليتري كه صادر نمي‌شود، بلكه نفتكش‌ها مي‌برند و هزاران نفتكش آن را حمل مي‌كنند. سليماني تأكيد كرد: اين نفت‌ها را كجا مي‌برند از زير زمين يا از روي زمين و از طريق كشورهاي موجود در اتحاد بين‌المللي، آيا براي مقابله با داعش است. وي اضافه كرد: اين توطئه خطرناكي ‌عليه جهان اسلام است و اگر كسي در تشخيص آن شك كند، بايد به فكر و عقل خودش شك كند. سليماني ادامه داد: منافع ملي يعني محفوظ نگه داشتن يك ملت از يك كشتار وحشيانه و نظام جمهوري اسلامي به مقابله با پديده خطرناك داعش توجه كرده است. وي تصريح كرد: امروز به شكل حقيقي و راستين به غير از جمهوري اسلامي كسي در تقابل با داعش قرار ندارد، مگر ملت‌هايي كه در كنار جمهوري اسلامي ايران يا مورد حمايت كشور ما هستند. اين فرمانده ارشد نظامي عنوان كرد: به عنوان يك انسان نمي‌توانيم ملت‌هاي اطراف خود را دچار چنين بلاي سهمگيني مانند داعش ببينيم و دليل ديني و منافع ملي هم براي ما مهم است. سليماني با تأكيد بر اينكه منافع ملي ما در سودجويي نيست و از عراق چيزي نمي‌خواهيم و نيازي به خاك و نفت عراق نداريم، بيان داشت: وقتي مي‌گوييم منافع ملي يعني مصونيت‌بخشي به ملت خود و ملت‌ اساس مسئله و در ابعاد اقتصادي، اجتماعي و سياسي هم همين است. منبع: فارس سردار سلیمانی اوباما,سردار سلیمانی خطاب به اوباما,هیچ غلطی نکردید,آقای اوباما هیچ غلطی نکردید,سلیمانی یادواره جانباز کرمان,قاسم سلیمانی,سردار قاسم سلیمانی,حاج قاسم سلیمانی
11447

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

 

 

 

 

سردار سلیمانی خطاب به اوباما: در عراق برای مبارزه با داعش هیچ غلطی نکردید!

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران با اشاره به جنایات داعش در عراق و موضوع سقوط شهر الرمادی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقاي اوباما فاصله پايگاه‌هاي شما ‌با الرمادي چند كيلومتر است و چطور مي‌شود كشتار در يك كشور صورت گيرد، شما به بهانه حمايت از آن ملت در آن كشور استقرار پيدا كنيد، اما هيچ غلطي نكنيد، اين اسمش چيست.

وي بيان داشت: آيا اين چيزي به غير از شريك بودن در توطئه و ضلعي از توطئه است و اين به غير از اين است كه هيچ اراده‌اي براي مقابله با آن وجود ندارد.

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران با طرح اين سؤال كه اقتصاد داعش از كجا تأمين مي‌شود، گفت: از چاه‌هاي نفت كركوك، از چاه‌هاي نفت سوريه، اما به كجا صادر مي‌شود، زيرا با تانكر و 20 ليتري كه صادر نمي‌شود، بلكه نفتكش‌ها مي‌برند و هزاران نفتكش آن را حمل مي‌كنند.

سليماني تأكيد كرد: اين نفت‌ها را كجا مي‌برند از زير زمين يا از روي زمين و از طريق كشورهاي موجود در اتحاد بين‌المللي، آيا براي مقابله با داعش است.

وي اضافه كرد: اين توطئه خطرناكي ‌عليه جهان اسلام است و اگر كسي در تشخيص آن شك كند، بايد به فكر و عقل خودش شك كند.

سليماني ادامه داد: منافع ملي يعني محفوظ نگه داشتن يك ملت از يك كشتار وحشيانه و نظام جمهوري اسلامي به مقابله با پديده خطرناك داعش توجه كرده است.

وي تصريح كرد: امروز به شكل حقيقي و راستين به غير از جمهوري اسلامي كسي در تقابل با داعش قرار ندارد، مگر ملت‌هايي كه در كنار جمهوري اسلامي ايران يا مورد حمايت كشور ما هستند.

اين فرمانده ارشد نظامي عنوان كرد: به عنوان يك انسان نمي‌توانيم ملت‌هاي اطراف خود را دچار چنين بلاي سهمگيني مانند داعش ببينيم و دليل ديني و منافع ملي هم براي ما مهم است.
سليماني با تأكيد بر اينكه منافع ملي ما در سودجويي نيست و از عراق چيزي نمي‌خواهيم و نيازي به خاك و نفت عراق نداريم، بيان داشت: وقتي مي‌گوييم منافع ملي يعني مصونيت‌بخشي به ملت خود و ملت‌ اساس مسئله و در ابعاد اقتصادي، اجتماعي و سياسي هم همين است.

منبع: فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

-1 #2 زهیر 1394-03-10 22:53
درود و رحمت خدا بر مجاهدان راه حق.سلام خدا برتو ای شیرمرد سپاه و انقلاب.انشالله بزودی در رکاب آقامون زیر پرچم سرخ حسین(علیه السلام)در جوار شما بجنگیم تا رفع فتنه و نیرنگ.حق نگهدارت انشالله.
نقل قول کردن
0 #1 Guest 1394-03-06 08:15
like
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group