نرم افزار مبدل نصب نیست.

درخواست 213 نماینده مجلس از هیئت مذاکره کننده: فکت شیت ایرانی را منتشر کنید

گزارش مشکل
Loading the player...
درخواست 213 نماینده مجلس از هیئت مذاکره کننده: فکت شیت ایرانی را منتشر کنید. به دنبال بیانیه مطبوعاتی سوئیس که توسط وزیر امور خارجه کشورمان و فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا منتشر شد ، رسانه های غربی با فضا سازی و فشار رسانه ای و همچنین انتشار فکت شیت از سوی آمریکا به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این بیانیه شدند. منتقدان تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز با استناد به فکت شیت ارایه شده از طرف آمریکا خواستار انتشار فکت شیت ایران شدند که یکی از مذاکره کنندگان ارشد کشورمان مباحث شفاف ارائه شده از سوی وزیر امور خارجه را فکت شیت مذاکره کننده تیم هسته ای کشورمان عنوان کرد.(ایرنا) 213 تن از نمایندگان مجلس با امضای و قرائت بیانیه ای از هیئت مذاکره کننده ایرانی خواسته اند که فکت شیت ایران منتشر شود. بیانیه 213 نماینده,فکت شیت ایران,فکت شیت ایرانی,درخواست نمایندگان انتشار فکت شیت ایرانی
4835

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

درخواست 213 نماینده مجلس از هیئت مذاکره کننده: فکت شیت ایرانی را منتشر کنید.

به دنبال بیانیه مطبوعاتی سوئیس که توسط وزیر امور خارجه کشورمان و فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا منتشر شد ، رسانه های غربی با فضا سازی و فشار رسانه ای و همچنین انتشار فکت شیت از سوی آمریکا به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این بیانیه شدند.

 

منتقدان تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز با استناد به فکت شیت ارایه شده از طرف آمریکا خواستار انتشار فکت شیت ایران شدند که یکی از مذاکره کنندگان ارشد کشورمان مباحث شفاف ارائه شده از سوی وزیر امور خارجه را فکت شیت مذاکره کننده تیم هسته ای کشورمان عنوان کرد.(ایرنا)

213 تن از نمایندگان مجلس با امضای و قرائت بیانیه ای از هیئت مذاکره کننده ایرانی خواسته اند که فکت شیت ایران منتشر شود.

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 lpln 1394-02-10 15:20
یا صالخی دروغ میگوید یا رییس جمهور در شیراز خودتان با حرفهای دو نفر قضاوت کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DavidSob
  • RobertItaft
  • KarenHer
  • summarTraix
  • Angeldut
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group