نرم افزار مبدل نصب نیست.

خنده های کوتاه و تلخی های ماندگار ( بیژن، شیب بام )

گزارش مشکل
Loading the player...
خنده های کوتاه و تلخی های ماندگار ( بیژن، شیب بام ) مدتی قبل کلیپی دست به دست در شبکه های اجتماعی و موبایلی پخش شد که در آن پسری دبستانی در پاسخ دادن به سوالی درباره بام های شیب دار شمال ایران گیر کرده و به این حالت دانش آموز بسیاری از بینندگان خندیده بودند و کار به جایی رسید که بعد از مورد تمسخر قرار گرفتن، بیژن، دانش آموز فیلم مذکور، بخاطر بار روانی ماجرا، ترک تحصیل کرد!!! خنده های موقتی برای ما و دردهای ماندگار مانده بر دل او باعث شد زندگی یک نوجوان ایرانی از مسیر طبیعی خود خارج شده و درس را رها کرده و به بنایی روی آورد! برای جبران اندکی از آزارواذیت شدن های بیژن، برنامه نوروزی شبکه 3 با دعوت از او با وی مصاحبه کرده و در برنامه بنا شد که بازیگر سری جدید سریال "پاینخت" باشد. در جهت خوشحالی این دانش آموز مازندرانی این کلیپ برنامه شبکه سه را در اینترنت پخش کنید تا مرحمی بر دل زخم خورده او باشد. سخن دانلود بیژن,شیب,بام,کلیپ خنده دار,کلیپ شیب,پاسخ جالب دانش آموز,نوروز
9106

نمایش ویدئو در وب سایت شما

خنده های کوتاه و تلخی های ماندگار ( بیژن، شیب بام )

مدتی قبل کلیپی دست به دست در شبکه های اجتماعی و موبایلی پخش شد که در آن پسری دبستانی در پاسخ دادن به سوالی درباره بام های شیب دار شمال ایران گیر کرده و به این حالت دانش آموز بسیاری از بینندگان خندیده بودند و کار به جایی رسید که بعد از مورد تمسخر قرار گرفتن، بیژن، دانش آموز فیلم مذکور، بخاطر بار روانی ماجرا، ترک تحصیل کرد!!!

خنده های موقتی برای ما و دردهای ماندگار مانده بر دل او باعث شد زندگی یک نوجوان ایرانی از مسیر طبیعی خود خارج شده و درس را رها کرده و به بنایی روی آورد!

برای جبران اندکی از آزارواذیت شدن های بیژن، برنامه نوروزی شبکه 3 با دعوت از او با وی مصاحبه کرده و در برنامه بنا شد که بازیگر سری جدید سریال "پاینخت" باشد.

در جهت خوشحالی این دانش آموز مازندرانی این کلیپ برنامه شبکه سه را در اینترنت پخش کنید تا مرحمی بر دل زخم خورده او باشد.

 

ارسال شده توسط کاربر:    seed

سخن دانلود

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 حسسسزین 1394-01-14 15:24
سلام
نقل قول کردن
0 #1 علی اصغر بابائیان 1394-01-05 13:29
سلام
چرا کیفیت پایینتون 27 مگابایته ولی کیفیت بالا 18 مگابایت؟

اصلا حجم خود فایلها به اون چیزی که شما کنارش زدین نمیخونه...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group