نرم افزار مبدل نصب نیست.

نامه 47 سناتور و 250 نماینده آمریکا، تاکیدی ویژه بر فروپاشی نظام سیاسی آمریکا

گزارش مشکل
Loading the player...
نامه 47 سناتور و 250 نماینده آمریکا، تاکیدی ویژه بر فروپاشی نظام سیاسی آمریکا به گزارش مشرق، واشنگتن اکزاماینر، 250 تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با نوشتن نامه‌ای خطاب به باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در مورد توافق هسته‌ای با ایران هشدار دادند. 250 عضو مجلس نمایندگان آمریکا تا عصر امروز (جمعه) با امضای این نامه ــ که آشکارا اکثریت این مجلس را تشکیل می‌دهند ــ تأکید دارند که کنگره در مورد هرگونه توافق هسته‌ای با ایران حق اظهار نظر دارند. این نامه که از سوی اعضای هر دو حزب آمریکایی امضا شده و خطاب به باراک اوباما است، به‌خلاف نامه سرگشاده سناتورهای جمهوری‌خواه به رهبران ایران است که منجر به مناقشات و بحث و گفتگو در مورد نقش مناسب کنگره در مذاکرات هسته‌ای شد. اد رویس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و الیوت انگل ارشدترین عضو دموکرات این کمیته نویسندگان این نامه بوده و اعلام کرده‌اند آن‌ها همچنان در حال جمع‌آوری امضا برای ارسال آن به اوباما هستند. در این نامه آمده است: "در هر توافق حاصل شده با ایران، لغو دائمی تحریم‌های اعمال شده بر اساس مصوبات کنگره نیازمند تصویب دوباره از سوی کنگره است. در بررسی چنین توافقنامه‌ای، کنگره باید قانع شود که بندهای آن باید هر گونه راه ممکن به‌سوی ساخت یک بمب را مسدود کند و تنها کنگره توان این را دارد که تا لغو دائمی تحریم‌ها را بررسی و تصویب کند". در این نامه آمده است که قانونگذاران آمریکایی خواهان پاسخگویی به "موضوعات حساس و فوری" هستند که در این مذاکرات مطرح شده‌اند، همچون عدم همکاری ایران با بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تهران یک بار تلاش کرده بود تا یک بمب هسته‌ای را تولید کند، همچنین موضوعاتی چون نقش ایران در حمایت از تروریسم و به وجود آمدن شورش‌هایی در کشورهایی مانند یمن". نامه 47 سناتور,250 نماینده,سناتور آمریکایی,کنگره آمریکا,مذاکرات هسته ای,توافق جامع,فروپاشی سیاسی,اوباما,جان کری
7395

نمایش ویدئو در وب سایت شما

نامه 47 سناتور و 250 نماینده آمریکا، تاکیدی ویژه بر فروپاشی نظام سیاسی آمریکا

به گزارش مشرق، واشنگتن اکزاماینر، 250 تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با نوشتن نامه‌ای خطاب به باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در مورد توافق هسته‌ای با ایران هشدار دادند.

250 عضو مجلس نمایندگان آمریکا تا عصر امروز (جمعه) با امضای این نامه ــ که آشکارا اکثریت این مجلس را تشکیل می‌دهند ــ تأکید دارند که کنگره در مورد هرگونه توافق هسته‌ای با ایران حق اظهار نظر دارند.

این نامه که از سوی اعضای هر دو حزب آمریکایی امضا شده و خطاب به باراک اوباما است، به‌خلاف نامه سرگشاده سناتورهای جمهوری‌خواه به رهبران ایران است که منجر به مناقشات و بحث و گفتگو در مورد نقش مناسب کنگره در مذاکرات هسته‌ای شد.

اد رویس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و الیوت انگل ارشدترین عضو دموکرات این کمیته نویسندگان این نامه بوده و اعلام کرده‌اند آن‌ها همچنان در حال جمع‌آوری امضا برای ارسال آن به اوباما هستند.

در این نامه آمده است: "در هر توافق حاصل شده با ایران، لغو دائمی تحریم‌های اعمال شده بر اساس مصوبات کنگره نیازمند تصویب دوباره از سوی کنگره است. در بررسی چنین توافقنامه‌ای، کنگره باید قانع شود که بندهای آن باید هر گونه راه ممکن به‌سوی ساخت یک بمب را مسدود کند و تنها کنگره توان این را دارد که تا لغو دائمی تحریم‌ها را بررسی و تصویب کند".

در این نامه آمده است که قانونگذاران آمریکایی خواهان پاسخگویی به "موضوعات حساس و فوری" هستند که در این مذاکرات مطرح شده‌اند، همچون عدم همکاری ایران با بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تهران یک بار تلاش کرده بود تا یک بمب هسته‌ای را تولید کند، همچنین موضوعاتی چون نقش ایران در حمایت از تروریسم و به وجود آمدن شورش‌هایی در کشورهایی مانند یمن".

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 احمد علي جهان بين 1393-12-26 12:37
مرگ بر امريكا شيطان بزرگ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group