نرم افزار مبدل نصب نیست.

پرمخاطب ترین نمایش کشور "فصل شیدایی" در استان بوشهر

گزارش مشکل
Loading the player...
پرمخاطب ترین نمایش کشور "فصل شیدایی" در استان بوشهر تئاتر«فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی از ۱۲تا ۲۱ اسفند ماه در شهر بوشهر برای عموم مخاطبان به نمایش در می‌آید. به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، نمایش «فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی، اجرای تازه خود را از ۱۲اسفند این بار در شهر بوشهر آغاز کرده و این اجرا تا ۲۱ اسفند ادامه خواهد داشت. این هفته عوامل نمایش، میزبان محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان بودند و این خواننده، آهنگساز و پژوهشگر عرصه موسیقی به تماشای «فصل شیدایی» نشست. وی همچنین در پایان نمایش، با کارگردان و نویسنده گپ و گفتی داشت و نظراتش را درباره نمایش بیان کرد. این نمایش میدانی چند رسانه‌ای، با بهره‌گیری از لوکیشن‌های هر شهر، متناسب با همان فضا اجرا می‌شود و این بار عوامل نمایش از ساحل بوشهر در کار بهره برده‌اند. از آنجایی که بخش معاصر تئاتر «فصل شیدایی» با اجرا در هر استان، دچار تغییرات محتوایی می‌شود، در این اجرا نیز به عملیات نیروی دریایی بوشهر در زمان دفاع مقدس پرداخته شده و بخش‌هایی از نمایش داخل دریا اجرا می‌شود. «فصل شیدایی» تولید مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مُهنا) به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، ۱۲تا ۲۱ اسفند همزمان با روز ملی بوشهر در این شهر به صحنه می‌رود. فصل شیدایی,ستاره صبح,از هبوط تا ظهور,بوشهر,نمایش فصل شیدایی,تئاتر
8100

نمایش ویدئو در وب سایت شما

پرمخاطب ترین نمایش کشور "فصل شیدایی" در استان بوشهر

تئاتر«فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی از ۱۲تا ۲۱ اسفند ماه در شهر بوشهر برای عموم مخاطبان به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، نمایش «فصل شیدایی» به کارگردانی سعید اسماعیلی، اجرای تازه خود را از ۱۲اسفند این بار در شهر بوشهر آغاز کرده و این اجرا تا ۲۱ اسفند ادامه خواهد داشت.

این هفته عوامل نمایش، میزبان محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان بودند و این خواننده، آهنگساز و پژوهشگر عرصه موسیقی به تماشای «فصل شیدایی» نشست.

وی همچنین در پایان نمایش، با کارگردان و نویسنده گپ و گفتی داشت و نظراتش را درباره نمایش بیان کرد.

این نمایش میدانی چند رسانه‌ای، با بهره‌گیری از لوکیشن‌های هر شهر، متناسب با همان فضا اجرا می‌شود و این بار عوامل نمایش از ساحل بوشهر در کار بهره برده‌اند.

از آنجایی که بخش معاصر تئاتر «فصل شیدایی» با اجرا در هر استان، دچار تغییرات محتوایی می‌شود، در این اجرا نیز به عملیات نیروی دریایی بوشهر در زمان دفاع مقدس پرداخته شده و بخش‌هایی از نمایش داخل دریا اجرا می‌شود.

«فصل شیدایی» تولید مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مُهنا) به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، ۱۲تا ۲۱ اسفند همزمان با روز ملی بوشهر در این شهر به صحنه می‌رود.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group